neeeeej! egt, temp is leuk maar temp was leuker. en test was wit, eergister. anyway: ALS ik ooit mag bevallen, dan lekker veilig in t ziekenhuis. geen zin in gedonder hier thuis; 1. ik ben een brokkenpilotin, ook zonder bevallen (gister nog) 2. dit huis heeft 6 trappen en jij cin, ga jij over 8 maanden in ziekhuis of thuis bevallen?
Is dat zo? Ik had beter nog even een peer kunnen nemen tussendoor, denk dat het daar aan ligt. Kling: Bevallen waarvan? :
mannetje moet zo weer naar brussel.. achterlijke lappie van werk werkt niet.. drama ding had wel meegewild.. lekker cola en mandarijntjes lurken bij cin
Ow... dit is zooooooooo herkenbaar.. en weet zo goed hoe je je voelt... hele hele dikke knuf van mij..!
ja gezelli! allemaal bij cin op de koffie cola thee cappu manda! en dan krijgt ze van ons allemaal 1 test!
Hihi ik heb geen test in de buurt ben aan het werk.. @klingel wanneer ik ooit mag bevallen dan in het ziekenhuis
nai, doe je ook tempen? en trouwens, als 2x31 cycl, dan zeker dat ei 14 dagen gelee was? iiiiii spannend! spannendst!
cola is idd niet zo goed.. maar aangezien het enige vocht is dat ik enigzins binnen kan houden moet ik het blijven drinken
Kling: 'k Heb testen zat in huis, daar ligt het niet aan En nu ga ik even échte thee leuten en de makelaar nog een keer bellen. Ik heb vanochtend even verteld wat ik van z'n service dacht en daar was hij het niet mee eens. Belt Cinman even later op: heeft de eikel hem gebeld om uit te huilen
Deze maand niet gedaan ga er de volgende cycus weer mee beginnen. Heb er meer rust door gekregen haha jah had een drie duidelijke strepen op mijn ovu-test 14 dagen geleden
SO cin dat zal ze leren! wel cool dat makelaar cinman belde om uit te huilen over cinvrouw, wat een sissy! @ all: ik ga werken, doel= om de tjet van vanaaf nog te halen als in; 0000 thuis HA! iedereen, ook die er nu niet is enz, dikke winterknuffelllllllllllllll! klingel
@lim aah ok ik vind cola sinds een week niet meer lekker smaken en patat ook niet :S @cin hahaahah wat heb je allemaal tegen hem gezegd dan