Even iets leuks: Ik ga morgen met grote man een city-weekendje doen! We gaan naar Dresden en hebben een super-deluxe hotel, midden op het hoofdmarktplein!
Kijk zelf ook bijna nooit hoor. Maar af en toe lees ik wat mee. Er zijn een paar echte fanatiekelingen, maar de rest gaat daar ook niet zo hard.
Uiteraard bedoel ik dat het voor IEDEREEN snel raak moet zijn hoor. Noemde alleen even snel de dames die nu bijna NOD hebben.... Nai, wat bedoel je, met plekje vrijhouden? Goh, Dresden, leuk is weer eens wat anders! Mooi hotel ook Juud. Ja, ik zag het, is wel al eerder aan het licht gekomen dus (van die april-mama). Blijft heel erg verdrietig.
Was wel bang dat het niet door kon gaan ivm ziekte, maar voel me iedere dag beetje sterker, dus wil het nu echt niet meer afzeggen. Siem gaat naar opa België Is ook leuk! Die heeft hem nog niet zien lopen.
hallo meisjes juud : die gedichjes kwam ik ergens tegen en spraken me aan, ik kan zelf helemaal niet dichten yinte: mooi buikie hoor smallie : veel plezier bij je echo vanmiddag! ik zelf was vanmorgen weer kots misselijk ik werd wakker en meteen was me maag weer om gedraait word er echt gek van maar nu gaat het wel weer.. die vrouw waar ik net aan het werk was zei al : gaat het wel goed , je word elke keer lijk wit! ik heb alles ff snel bij gelezen en ff berichie geplaats ga nu weer snel werken! doei xx
Nai jij hoeft niet naast me, jij mag van mij lekker opschuiven naar de afdeling "preggers" [-o< Lim: daar praat je toch niet mee! haha wat een eikel zeg, heeft zelf zeker een 6 granen-jeweetwel.