Nou nee Lim, beiden geen favoriet. Houd niet van citrusvruchten en cola te zoet. Ja veeleisend, sorry. Ga mijn voorraad eens plunderen...
Haha. Trouwens, heb net beetje casual (per sms ) aan vriendlief gevraagd of hij mee wil werken aan zaadjes-onderzoek. "Ja hoor" was het antwoord, dus das heel fijn! 8) Zo, ga maar eens snel naar de werkplaats! Heb nog klein weekje om twee laatste kasten af te maken voor vriendinnetje (voor ik al mijn tijd kwijt ben aan onze verbouwing....). Zie album voor impressie van kast, bestaat in totaal uit 9 "blokken" waarvan 3 + 1 kleine op foto. 4 onder en 4 er bovenop + tv kastje op wieltjes.
neu.. en mannetje zit nog hier he... denk dat die er dan voor zorgt dat schilder meer moet schilderen dan alleen kozijnen.. om al dat bloed weer te verwijderen
@ juud: geroosterde boterham met kruidenkaas of tonijn?! @ vero: das is erg fijn dat hij zo reageerde! super! zo zie je maar weer, dat je soms ergens tegenop kunt zien, terwijl dat niet eens altijd nodig is Ziet er super uit trouwens, die kast! leuk! maak je dat zelf? @ lim: wat flauw nou!
Kijk jullie zijn nu met een mooi onderwerp bezig waar ik mooi kan inhakken hoe zou je het vinden als je DIT berichtje krijgt van iemand die je 16 jaar geleden voor het laatst gezien hebt toen je nog als jong meisje op de scouting zat en HIJ je leiding toen was. Hoi en hoe voelt het nou zwangertezijn. Ben benieuwd jij met dik buikje. Waneer ben je uit gerekend. Heb je een foto voor mij van nu
Rem: geen kruidenkaas in huis, maar heb al soepje op staan. Debs: geen idee meis. Wat wil je er zelf mee?
oww enne deze heeft tie tijdje geleden gestuurd naar me He mooie zonneschijn hoe ist nu met werk en zo ?. En de verhuis plannen. Mooie foto van je trouwen ?. Stuur mij eens een foto daar van even mijn geheugen af stoffen. Groetjes xxx
idd debs, erg vreemd! wrs raakt ie idd opgewonden van zwangere vrouwen! wat heb je hem terug gestuurd: grow up?!?
Inderdaad erg kinderachtig Debs. En mannen die beginnen over je trouwfoto, hebben zich daar dus aan gestoord. Anders zouden ze er niet eens over beginnen. Blocken!
heb helemaal niet geantwoord op geen enkel mailtje....wil er ook helemaal niks mee doen.\ Zou het een vorm van jaloezie zijn denk je? vind het zoooooo raar allemaal