Dank je. Ja, maak ik zelf. Heb parttime meubelmakersopleiding gevolgd aantal jaar (naast het werk, is gewoon hobby hoor). Debs, dat vind ik creepy! Je hebt toch hoop ik niks gestuurd...
He meisjes, heb mijn oude blog weer opgepakt. Had er nog niet zoveel op geschreven maar merk dat het zo fijn om te schrijven... voor degenen die het leuk vinden te lezen: http://millaschrijft.blogspot.com/ schrijf er vanaf nu regelmatig iets bij (haha, is de bedoeling)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die link onder mijn banner zo kan scrijven dat je hem ook aan kunt klikken...?
Super zeg! kun je ook niet zo'n kast voor mij maken haha... Heerlijk dat je zo handig bent! leuk hoor! Vriendlief zou het liefste ook zo'n opleiding volgen.. maargoed, niet echt handig voor hem... haha.. ja, maar jij vind mij ook creepy haha.. @ debs: vind het ook raar! zou hem ook negeren! @ all: weten jullie hoe het voelt om een blaasontsteking te hebben tijdens zwangerschap?
Bah, wat laat.... Dan ben ik bang dat ik de uitslag niet meer meekrijg, want dan gaan we met Siem naar opa Belgiƫ... Nou ja, ik hoor het graag maandag en natuurlijk heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel PLEZIER!
Veel plezier in belgie Juud! steken in je buik die doortrekken naar beneden. met een branderig gevoel met plassen en elke keer het gevoel hebben dat je druppie's verliest
Blaasontsteking: ja, tijdens zwangerschap: nee! Schijnt wel anders te zijn. Maar in het algemeen: pijn bij plassen vooral herkenbaar symptoom, en ook pijn "aan het eind" van het plassen, als je blaas leeg is.
dank je voor jullie antwoorden! Heb hier soms en soms wat vaker een beetje een stekerig gevoel onderin mn buik tijdens / na plassen... Maar niet tijdens plassen. Dus zat aan blaasontsteking te denken.. Ga straks ff cranberrysap halen! @ juud: veel plezier!
Nee, hij is timmerman (ondertussen uitvoerder op de bouw - in opleiding) en het lijkt hem erg leuk om te doen! Maar hij heeft erg veel last met z'n knieen (word ook in februari voor de 3e keer geopereerd in 2 jaar tijd ofzo) en hij moet het gewoon rustiger aan gaan doen! Hij kan niet op de bouw blijven werken, das gewoon niet reeeel! En in het weekend of vrije tijd niet gaan klussen ofzo... maarja, eigenwijs mannetje heb ik he?! (wat ik me ook erg goed kan voorstellen! niemand heeft zin om op z'n 27e te gaan aanpassen omdat je het niet trekt...)
Ik zou toch voor de zekerheid even urine laten contoleren op blaasontsteking. Tijdens een zwangerschap heb je meestal niet de gewone klachten die bij een blaasontsteking hore. Zo heb ik tijdens de laatste zwangerschap doorgelopen met een blaasontsteking zonder dat ik het merkte, tot ik weeen kreeg. Beter een keer tevaak checken dan te weinig.