haha.. heeeel irritant! verveel je je ofzo?!? haha... Ik had hem wel te pakken, maar hij veranderde niet.. flauw zeg!
Ik ga ook naar Dresden, maar Siem gaat naar België. Vanavond al. Dan komen wij laat weer thuis en vertrekken morgen heel vroeg. Vandaar dat ik Small haar echo-uitslag niet meer meekrijg...
ja, mijne kun je ook aanklikken! bij klik hier! haha.. Zou hem ff voordoen zoals ik hem heb: [color = red]Lijst mei 2009 mamas:[url = www ..dan dus de link van je site nl] hier kun je de tekst typen waar je straks op kan klikken .[ /url] Aanpassingen? Pb Sim80 of mij![ /color] Je kan dus of gewoon alleen een link plaatsen tussen [url = www ..] tekst [ /url] En er nog wat voor of na typen in een gewenste kleur! Snap je het?!?
Remmar tijdens de zwangerschap voelt een blaasontsteking anders aan. Ik heb het al vaak gehad en weet dus hoe het voelt maar bij vorige zwangerschap had ik het ongemerkt. Als je twijfelt zou ik gewoon even wat urine langs brengen bij de huisarts om te checken. (heb ik vandaag ook gedaan!) Debs wat een creep!
Nee, wist idd dat je niet de gewone klachten hebt dan.. daarom ook! maar heb het ook niet elke keer als ik moet plassen! maargoed... kijk wel ff.. Jemig, zonder dat je het wist?! das ook niet handig.. hmmm...
Dan zou meubelmaker misschien toch juist goede omscholing zijn? Minder belastend voor je knieën, je hoeft er ieg haast nooit op te zitten. Wel staan, lopen en tillen natuurlijk. En soms komt er ook wel veel kracht op je knieën als je kracht moet zetten op een werkstuk dat bijv op tafel ligt.
Vriend van ons ook eind twintig omgeschoold tot meubelmaker/timmerman. Ging erg goed en kan werk weer goed aan!
Hij doet het wel hoor! Bal is nu groen. Als je m recht naar boven schiet, kun je m pakken als ie weer naar beneden valt over je muis heen Duurde wel paar keer voordat ik m had.... LEUK! Smallie veel kijkplezier gewenst. Ik ga nu, de kast roept! (oehoe.....) Fijne middag allemaal.
ja, maar voor hem is het juist te zwaar om lichamelijk bezig te zijn, zeg maar! Op z'n knieeen werken kan al helemaal niet.. (hij heeft ook slijtage in zn kniegewricht) Hij is nu als uitvoerder aan het werk, dus hoeft op de bouw niet veel meer mee te werken, maar heeft dan nog erg veel last... In princiepe zou hij gewoon een 'kantoorbaan' moeten hebben ofzo, zeg maar... Maar wie weet.. ooit, als hobbie naast zn kantoorbaan hihi..
haha.. lol! @ vero: das niet eerlijk! hier kwam het handje wel, zeg maar, dat ik hem te pakken had. Maar verkleurde niet! nouja zeg... stom spel!
JEUJ! alsje, graag gedaan! (heeft ook ff geduurd voordat ik uitgepuzzeld had hoe het nu eigenlijk moest.. haha.. maarja, dan heb je ook wat he?! ) @ vero: achja... tis rot.. maar zat mee te leven! hij moet alleen een keertje inzien dat ie moet aanpassen.. en dat wil hij niet!
zooo, weer teurg voor eventjes. Wat is er hier gebeurd behalve dat ik een bitch werd genoemd , Remmie en Lim gaan oorkaas fonduen en dat de halve bus een coming out heeft gehad wat betreft scharreltieten? Juud: Alvast veel plezier in Dresden!
ik ga een Poll opzetten Wie vind dat het verboden moet worden dat Remmie de hele dag vrij heeft? 0 mee eens 0 helemaal mee eens
Mobiel-vraag: Word al poosje zo'n 3 á 4 keer per dag gebeld door afgeschermd nummer. Als ik opneem (wat ik al lang niet meer doe) krijg ik een raar geruis, en een Engelse stem heel vaag op de achtergrond: Please hold... Dan komt er verder niets. Ik heb het dagen genegeerd en toen bleef het weg. Gisteren nam ik achteloos weer eens op en nu word ik weer steeds gebeld. De telefoon gaat ook maar 2x over. Wat is dit en hoe kan ik dit voorkomen?