Wie vind dat het verboden moet worden dat Remmie de hele dag vrij heeft? 1 mee eens 0 helemaal mee eens
aaaah.. lim, jij bent niet lief! anders had jij je de hele dag zitten te vervelen! nu verveel ik je bedoel: 1 pot nat toch?!
even contact opnemen met je aanbieder Juud. Wie weet zijn het mensen die op die manier gebruik maken van je nummer en krijg je straks mega rekening
ik niet lief? ik ben keilief.... ipv dat ik mijn huisje grondig poets... doe ik aan bezigheidstherapie en hou jou bezig remsel! *mompelt ondankbaar secreet*
Daar was ik ook al bang voor, daarom neem ik niet meer op. Maar als ik geen nummer heb, kan ik ze dan toch blokkeren?
Heel goed Juud! kijk, jij bent tenminste lief! Over je mob, dat wilde ik ook zeggen.. zou wel ff in de gaten houden met je tel. rekening iig! Je weet maar nooit! Of misschien gewoon iemand die perongeluk een tel.nr. verkeerd in zn foon heeft staan en dus jou elke keer belt.. maar wel vaag!
dat kunnen ze als goed is wel onderscheppen bij je provider... dus ik zou daar even telefoontje aanwagen
haha... ja en je creeert tegelijkertijd een bezigheidstherapie voor jezelf sLIMmerik hihi.. Net of jij van plan was het huis te gaan doen!?! pff.. laat me niet lachen!
Heb ff online mijn belstatus gecheckt en gelukkig geen rare dingen en torenhoge bedragen. Zal na het weekend nog eens kijken hoe het ervoor staat, anders bel ik dan aanbieder. Onbekende nummers neem ik iig niet meer op, want soms ook callcenter...
Ga effe briefje maken voor vriendin van opa Belgiƫ (opa namelijk nog van oude stempel, dat dames de zorg vooral doen )