Ikke? maar lieverd toch... dat was niet uitmaken voor iets... dat was gewoon het vaststellen van een feit je moet gewoon toegaan geven dat je preggy bent en heeeeeeeeeeeeele veleeeeeeeee hormoontjes hebt
@ all: lim zoekt nieuwe vrienden die met haar willen msn'en zodat ze haar dag een beetje kan doorkomen! (ik denk dat ik ff een paar mensen ga pb'en )
@ Juud: Er zijn ook callcenters die meerdere nummers tegelijk bellen en degene die het eerst oppakt krijgt contact met de agent. Degene die te laat oppakken krijgen een stilte o.i.d te horen. Hier hebben wij ook een tijdje last van gehad en is vanzelf overgegaan. Dit was altijd van een onbekend nummer en dat was dan op één dag meerdere malen.
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd en gaf niet het gewenste resultaat, dus ik wacht mooi tot zaterdag.
jaja nai jij moet ook testen! met je komt altijd tussen 10 en 11 uur! je bent officieel gewoon al 3.28 uur zwanger
hahah laten we het hopen Lim.. Ik ga wel morgen testen met ochtendurine.. maar straks is het streepje mega licht
hhahahha debs... lim... vorige keer was lichte test ----> mk vandaar ik niet zo van de streep is streep gebeuren ben