maar lieve nai... vorige keer was bij mij lichte streep --- > MK en dit keer werd lichte streep als in niet met blote oog waarneembaar knalstreep. dus het zegt niet zoveel die zichtbaarheid van streep. Beetje vertrouwen in je eigen lijf hebben *knuf*
*breekt ff in* Hoe staat het hier meiden.. Geen tijd om te lezen.. Is mega druk hier met werk pfff... Nergens tijd voor en 's avonds lig ik al om 8 uur in bed want dan ben ik helemaal uitgeteld! zucht... Nai je bent gewoon zwanger! Wil je wel een testje komen brengen shit weer klanten voor een zorgpolis.. Doei meiden hopelijk kan ik weer snel mee kletsen *breekt weer uit* ZOEF!
briefje klaar Nu was in kast leggen, spullen logeerpartij uitzoeken en vast even nadenken over onze bagage. Tot later!
Ik ben het er wel mee eens! Het is allang weer tijd voor een stel nieuwe zwangeren in de bus! EN WEL NU!
zo was'k weer. wat een geleuter toch weer allemaal hier zeg ik heb ff de hut een beetje gepoetst. zo met de franse slag lijkt het alsof ik nog wat anders doe als forummen als ze straks thuis komen. verder heb ik nog mmm gespamd met een zooi berichten waar niemand iets aan heeft en nu ben ik aan lezen bij ranking the beebs of ik nog nieuwe karakter eigenschappen van mezelf kan ontdekken :_) :_) :_)