neuhhhhhhhh,,,, ik lees me suf op mmm jongens. wat ypen jullie veel. de leukste eigenschap van mij van vandaag. ik ben verslaafd aan soaps. mijn dochter komt niet meer bij als ik dat zou vertellen. ik ren altijd hard weg als er 1 begint voordat ik moet braken. dan gaa'k maar douchen ofzo de was opvouwen. heb dan ineens dringend iets te doen,tot het afgelopen is. heb er zooooo'n hekel aan. echt grappig dat topic.
Sorry voor late bericht, even discussie met collega. Maar broekloer vertoont nog geen zaken die ik niet wil zien. De hoop blijft (het vertrouwen alleen niet echt, hmz). Ik wil wel gezellie zw zijn met kling en cin en nai en plien!
jaaaaa een groepstest kan me herinneren dat de laatste keer dat we het hadden over groepstest er massaal posi getest werd door oa debs en mij
Haha, ik heb helemaal geen testen in huis joh (in 10 maanden nog nooit nodig gehad, snif)... Koop ze zaterdag als ik dan nog niet ongi ben...
Zaterdag is nog maar één dagje. (Hou ik mezelf steeds voor). Ik weet niet zo goed wat het voor zin zou hebben om eerder te testen gezien het spierwitte testje van gisteren. (Maar ik vind natuurlijk wel dat de andere NODders wel al moeten testen)
de rest wel maar jij niet...dat kan niet he...er moet wel een mega test ronde komen hoor...net als bij ons de vorige keer....dat pakte ook posi uit toen
TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN, TESTEN! Ik ben voor! haha.. zo duidelijk!?!?
muts heb jij nooit gehoord Cin dat stress voor zwangere vrouwen niet goed is? en jij bezorgd ons met je halstarrig nee,ga niet testen heeeeeeeeeeeel veel stress