Hoi hoi.. Ik lees het al volgens mij gaan die gene die nog niet ongi zaterdag masaal aan de test.. Ondertussen heb ik het idee dat ik daar misschien ook bij zal zitten.. Want ik heb nog geen rood gezien..
of zou ik toch wachten tot met kerst? maar dan ben ik bij mijn schoonouders en kan het jullie niet onmiddellijk laten weten
nee meid, ik heb heel nare ervaringen met een forum waar ik al 5 jaar kwam en dacht vrienden te hebben. ( die ook thuis kwamen enzo ) ik heb me voorgenomen nooit meer met mijn gezicht op het net te verschijnen en enige afstand te bewaren. sorrie, is niet persoonlijk naar jullie toe bedoeld. mijn vertrouwen is gewoon erg wreed geschaadt.
@Yinte wat vervelend meis... Heb het zelf nooit meegemaakt.. Ik het door het net juist veel vrienden maar jah dat komt ook weer dat mijn ex veel vrienden van mij heeft overgenomen...
als ik een week tevroeg test zal er nog geen 2de streep te zien zijn hoor naar mijn banner moeten jullie niet kijken, staat op cyclus van 34 dagen en hij is maar 28 dagen
aan de ene kant wil ik de 20 ste al testen en aan de andere kant zou ik het jammer vinden als ik niet met kerst voor het eerst test