Ik heb het opgegeven bij pagina 1834. Jullie kunnen er wat van zeg. Kweet wel nog dat er NODDERS zijn. Succes meiden! Enneeeeee ff denken hoor. Grrrr owja Vero ik herken je gevoel. Die hoop blijft (en dat moet ook wel) maar is altijd ff slikken als de ongi er weer is. dikke knuff! Enneeeeeee.....
Haha Jedid, een heleboel pagina's onzin! en arme Elke en Tisch die in een echoput zaten te praten, haha, sorry hoor het is niet leuk als hier niemand is en je roept wat Maar het zag er wel grappig uit, Elke met die kleurtjesbal... Meiden ik ga er ook weer vandoor. Fijn dat het nog spannend is voor de andere NODders, ik wens jullie GEEN ! Fijne avond,
hoi dames, heb geen tijd om bij te lezen, net thuis uit werk en over 10 min. naar etentje. Nog nieuws?
ben er even meisjes vanaf echo meteen naar ouders en daar gegeten.... Maar echo was helemaal goed, en volgens ons ook precies zoals als mijn banner loopt. Ik mag 23e nog n keer terug komen om te checken of het echt klopt helemaal niet erg. Ze had ons frummeltje in beeld enwe zagen meteen het hartje kloppen. Dus alles goed ben wel helemaal stuk.... weet niet of ik werk mrgen helemaal red.. ik probeer het wel en anders ga ik naar huis.
hey Smallie. Gefeliciteerd met je echo. Blij dat alles goed is met frummel. Hier geeft de persona nog steeds 2 strepen. Kweet echt niet of rekbaar slijm van 3 dagen geleden wel of niet ei was
ikke ook, mag de 23e weer, tja zegt zei echoscopiste met smile rond de 10wk dan kan ik pas echt checken of lengte klopt met vermoedelijke duur van je zwangerschap, dus over 2 wk weer ze was erg lief, was zelfde als met mk
@ Tisch, hmm, staat in FF dat je per cyclus wel meer dan 1 x vruchtbaar slijm kan hebben terwijl je maar 1 x eisprong hebt @ Bowen, dank je, hoop het ook. Zal morgen echo inscannen
Ooo Smallie dat wist ik dus niet. Dus waarschijnlijk heb ik gewoon een korte cylcus. Naar mijn gevoel ovuleerde ik ook van dag 17-19. Wacht ik ga me banner weer aanpassen. Ik ging twijfelen door die persona, omdat ie 2 strepen gaf.