He meisjes, Is er nog nieuws....heb ff geen puf om terug te lezen. Voel me lichtelijk geradbraakt...maar ja hoort erbij. Baal alleen een beetje dat mijn bekken nu al op gaat spelen...vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Ik kon alleen op mijn rug liggen van de pijn....en ik kan niet slapen op mijn rug. Waarschijnlijk gisteren teveel hooi op mijn vork genomen. Voelt nu wel wat beter, dus heb goede hoop voor vannacht. Smalletje....goede echo! Gaaf, gefeliciteerd! Als jij vandaag 8 weken en 3 dagen bent, lopen we precies gelijk. Hoe groot is jouw frummeltje? Dinsdag was ons cashewnootje ( zo noemde echoscopiste ons frummeltje) 1,61 cm. Geweldig he...een kloppend hartje in zo'n iniminiemensje!
Smalletje gefeliciteerd met de goede echo Pippa waar blijft je zwangerbanner, vind je geen mooie ik heb mijn banner ook maar even aangepast naar 28 dagen ipv 34 dagen Veronika is ongi er zijn een paar dames die broekloeren maar zijn nog niet ongi we proberen elkaar te overhalen om te testen, het is uiteindelijk zaterdag geworden sorry verder weet ik het ook niet meer
pippa een knuf voor jou en niet teveel hooi op je vork nemen, je moet jezelf en jullie cashewnootje vertroetelen
Dus zaterdag = testdag ..... SPANNEND! Mijn banner, tja daar vraag je wat, ik zal eens even gaan kijken of ik wat kan vinden.
Yeah Pippa, gelukt! Je kunt alleen dit tekst nog weghalen of het haakje terugplaatsen zodat het een link wordt.
dat is een verkeerde code, sommie banners doen het niet op zo'n forum. Is een beetje uitviegelieren welke wel werkt.
@gaby ze hebben al een babykamer voor je bedacht http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer ... e7ae924f27
Smallie gefeliciteerd met je mooie echo! En 23 ste weer is helemaal niet erg! (dan mag ik ook!) Pippa leuk zeg zo groot als een cashewnootje! Ik heb nu ook al (weer) last van bekken....vandaag begon stuitje weer op te spelen en daar begon het vorige keer mee. Fijne avond, ik ga onderuit! xxx
@Nai; nee hij is niet knal. Gewoon licht. Wacht ik ga foto in album zetten. EDIT: kan kabeltje van telefoon niet vinden dus kan ik foto niet in me album zetten.
Nai ik keek in je album en je foto van 14 aug met die 4 ovutesten. Mijn streep zit tussen de streep van 2e en derde staafje in.
Ik ben even die filmpjes aan het kijken http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html Over reis van eitje en sperma enz enz,