SEG! Met uw verrassingen was ik in mijn vrije tijd een standbeeld aan het beitelen hoor! Wordt nu alleen wat lager voetstukje.
Maar om het dan weer even gelijk te trekken. ............. die berg..... pffffffffffffffffffff weet je hoe lang ik daar voor gezocht heb!
Nee hoor, dit is een bittere strijd die tot het einde uitgevochten zal worden. We zijn tot de tanden bewapend, Bowen, Cin en ik! 8)
Ik bedacht me later dat het helemaal niet zo makkelijk te googelen wacht als ik dacht. Vooral omdat ik de info van Spaanse sites had. Dus.. sorry, sorry, mea culpa!
Dat zei ik ook al tegen Cin! bedenkt ze een vage berg in god weet waar en dan maar rare hints geven! En dan wel over paarsblauwe envelop zeuren he! Het lef!
In mijn album zie je eerste plaatje met allemaal persona staafjes die laatste is positief knalpositief @Alice thanks
hey meiden heb geen tijd om terug te lezen, ben kapot.... lees ik nu dat naiobi misschien zwanger is? even ego bericht: vandaag voor de echo geweest. Alles was helemaal goed. Er was een stagiaire dus we hebben dubbel zo lang mogen genieten Ze zei: als je het zat wordt dan moet je het maar zeggen..... haha nou ik kon wel uren blijven kijken Heerlijk! Echt een wonder! Ik ben ook 2 dagen vooruit gezet dus vandaag precies 12 weken Jippie, mijlpaal bereikt En weet je, het is zo bizar.... al het bijzondere in ons leven heeft met 25 te maken..... Rond ons trouwen gebeurden ook heel veel dingen rond de 25e van een maand (bij toeval achter gekomen) en we zijn getrouwd op 25 april (dan begint ook mijn verlof ) Echt grappig! En nu dus uitgerekend op 25 juni.
Nee het is niet knalpositief. Dat betekent geen ei dan toch? Het lijkt op die van 14 aug (plaatje met 4 testen) Of moet ei nog komen?
Aaah Jolan gefeliciteerd met de mijlpaal. Joepieee! Betekent dit dat jullie het nu gaan vertellen aan iedereen?
uhhhh hier weet iedereen het al haha, we konden onze mond niet houden. En tja... we hadden zoiets: waarom wachten?
Ja zo denk ik er ook over. Waarom wachten! Nou mocht het deze maand posi zijn (ja kweet niet hoe het zit met me ei) dan vertel ik het mooi tijdens oud op nieuw feestje met familie. Spannenddd!