meisjes ik ga afsluiten mijn kleine meid is nu al 3 dagen ziek met hoge koorts en weinig eten (ze drinkt zelfs nog geen 500ml melk op een dag) als het aan mij lag liet ik de arts nu nog komen maar mannetje vind dat ik moet wachten tot morgen en naar de ha moet gaan zoals eerst gepland
*knuf* zuurtje! Ik zou ook de ha laten komen hoor! (theoretisch gezien dan, als ik kinderen zou hebben)
Zuurtje, bah, ik hoop dat ze een beetje goed door de nacht komt Sterkte. Andere dames: slaap lekker voor straks! Ik ben moe en heb buikpijn, dus ik duik er lekker in zo
ik ben weer terug van sporten, Ivan heeft SYTYCD gewonnen en ik heb nog geen rood gespot. Mogelijk testdag is hier zondag... En nu ga ik even bijlezen.
Hallo meisjes.... ik kwam weer ff kijken. en ga nu meteen weer weg.Lekker slapen. Ik heb net de kerstboom opgezet, leuk boompje. Maar daar ga ik jullie verder niet mee vervelen! Ik heb geen nieuwe zwangeren gespot. Pak een kruikje voor de buik en op naar de volgende ronde! Of klus ze/ wacht ze. Welterusten
zuurtje: succes met je kleine meid, hopelijk is het morgen gezakt. pookie: leuk je hier weer te zien! kijk dit weekend hier nog eens, we hebben momenteel 5 meiden met (bijna)NOD, dus wie weet een aantal posi testen. veronika en remmar en alle andere meiden: slaap lekker!
SO! werkelijk waar, ik ben voor mijn eigen deadline thuis: dat mag in de krant! wat mag er nog meer in de krant na vandaag? smak kling
@bow: gaaf filmpje! so, en nu even op mmmmmmmmmmmmm kijken en dan in de openhaard en dan... naar bed! smak
nee dus! ben ik hier helemaal alleen HUIL? ik had nog wel wat beebs verwacht, al dan niet rellend in de tjet! morgen weer een dag; vrijdag alweer... dag 13 na ei IEIE ik was vanmorgen misselijk, tot 17 uur niet gegeten, maar ik denk echt dat het de onbewuste zenuwen (tog nog) van mijn lijf zijn zo aan het eind van de zoveelste ronde. mooie boel, snapt hoofd het een keer (je bent niet zwanger) zit lijf een beetje achter de feiten aan te lopen met fop-duizels en nep-titt'n! @woody gynnerd: SOON IN A CHAIR NEAR YOU! so. @cin/nai/bow/milk: GO GO GO! smak...
moggel meisjes... Hier nog steeds geen ongi..wel lage temp... Als ik woensdag nog niet ongi ben vraag ik kuurtje primolut, vind dat het wachten nu wel lang genoeg heeft geduurd! @ small: gefeli met mooie echo @ de rest, ben vergeten wat er allemaal gezegd is, was zoveel slap geouwehoert
@klingel sorry meis moet je teleurstellen.. Ben vannacht ongi geworden.. En vind het weer een enorme klap
mijn meivakantie begint op 25 april, en direct daarna zou ik dan verlof hebben. VAndaar dat het 2,5 week eerder is idd.....