Nai *dikke knuf* Hier een witte test, dus dat voorspelt ook weinig goeds. De duivels zullen het weekend wel afwachten...
Hoor ik net dat mijn vriend ook nog een aanrijding heeft gehad... hij heeft niks, maar de zijkant van de auto is kapot.. Dus was net helemaal van de kaart dik zitten huilen hiero...
Ik ga morgen niet testen Nai, dus dat gaat moeilijk worden. Misschien zondag weer, als m'n ongi dan nog niet is doorgebroken. Had vanochtend wel erge krampen dus het zal er wel aan te zitten komen. Gelukkig had je mannetje zelf niks, maar het is toch schrikken hè *knuf*
jeetje nai.. balen van je ongi en logisch dat je zo geschrokken bent.. Knuf cin: alweer witte test? echt witter dan wit? niet eens heeeeeeeeeeeel vaag lijntje? jolan: mooie echo smalletje: jij ook mooie echo gehad lees ik... goed man!
Ook geen heeeel vaag lijntje Lim. Ik kan zien waar het lijntje moet zitten (net als de vorige ronde) maar er is geen lijntje te bekennen.
ik stap straks bij mannetje in auto... rij ik mee naar Brussel en dan kom ik persoonlijk die test van jou aan keuring onderwerpen Cin! potverdorie...
Hahaha, test is al met vuilnis mee Lim edit: da's zelfbescherming... anders vis ik hem er weer uit en ga naar indrooglijntjes zitten turen.
Moggel natjes...en alle andere meiden... Je raakte een beetje ondergesneeuwd in de ongi van nai @ nai: knuf...
zucht gij nep tester! je weet toch dat je testen moet bewaren.. om dan na uren te ontdekken dat er toch een megaaaaa vaag lijntje staat zodat je hartslag verhoogd wordt en je besmet wordt met het testvirus?
Niet met deze testjes Lim, ik krijg indrooglijntjes met de e-bay. En ik krijg al genoeg hartverzakkingen de afgelopen dagen... Misschien had ik toch een Kruidvat test moeten doen, haha.
Ja die ja. En ga me nou niet vertellend dat die geen indrooglijntjes heeft, want vorige maand had ik er toch echt één. Ik maak hele speciale stoffen aan schijnbaar.
Ik ga je echt wel vertellen dat die geen indrooglijntjes hebben! We hebben ze echt uitvoerig getest op indrooglijntjes! Niet zwanger was witter dan wit en niet eens te zien waar lijntje zou moeten staan! Mijn eerste posi zwangerschapstest was nl ook zo 1 waarbij ik zag dat er een lijntje was.. als ik hem op speciale manier in licht hield... debs en gieg hebben toen getest en waren Omo wit! Na paar dagen werd mijn test donkerder. ga zo ff kieke JD