ik heb ook overal pijn lautje al weken. niet meteen paniekeren hoor. er gebeurd ontzettend veel nu in je lichaam he.
@ Lautje, das fijn, ben je straks tenminste van je twijfels af @ Yinte, ja was goed, bijna eerste wat we zagen was hartje kloppen
Hi Yinte! hi Bowen! Lau: fijn dat je zo snel al langs mag meis...hopelijk kan ze je een beetje gerust stellen dikke knuff
@natjes, he balen nog geen ongi, knuff @jolan mooie echo! @Cin, huh witte test? grrrrrr knuffel @nai, jemig tuurlijk schrik je daar van, knuff @jd haaai @limm, lief dat je smallie zo'n mooi gepimpte kerstcurver hebt gegeven @small, mooie echo! en nog zo ziek brrrrr knuff @milla, haaaaaiiii @MIlk, neeeee boehoeeeee knuffel @remmar, werkse @pippa, 10 pond @lautje, goed dat je gebeld, hebt, zeker nu zo vlak voor 't weekend @debs, haaaai, gelukkig heeft je paps niet zo heel veel last van de chemo @yinte, haaaaaai Niemand vergeten hopelijk
Nu ga ik eerst effe douchen, heb net lekker gesport en moet zo weer eten regelen voor die dakhazen hiero.
Hallo lieve busmeisjes. Ik kom me even melden. Ik weet dat ik afgelopen tijd afwezig ben geweest, maar dat ligt volledig aan mijn eigen doen. Zoals jullie misschien al een beetje weet vanuit mmm forum. zit ik dus niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.. dat veroorzaakt ook dat ik niet echt bezig ben met de forum. Ik hoop dat dat binnekort weer veranderd, maar zoals jullie misschien al hebben begrijpen voel ik het allemaal een beetje zwaar aan.. veranderingen in mijn en mijn vriend zijn leven, dat hij werk moet zoeken, dat we igenlijk niet zo financieel stabiel zijn als we dachten, enz enz. ik heb dan verder het echt niet leuk met mijn hormonen en lichamelijk. Ben op een achtbaan... ik probeer dan ook meer voor mezelf te doen, en ook samen met mijn vriend dingen te ondernemen. Verder is het geregel nog steeds iets dat mij momenteel niet echt makkelijk afgaat.. en ik word met de dag meer dement zo te zeggen... misschien niet zo te zien in mijn omgeving, maar in mezelf zie ik het wel.. en dat valt zwaar. Natuurlijk zijn er ook leuke dingen.. zoals het merken nu dat mijn buik UITEINDELIJK van vorm begint te veranderen (nee nog niet groeien) en het word wat hard. Maar daarbij heb ik last van verstoppping. Verder word het steeds echter dat er een kindje komt. gastouderbureau regelen, zwangerschaps verlof regelen.. en natuurlijk met collegas aanpassingen in rooster brengen vanwege mijn verminderende lichamelijk conditie. Ik heb het nu ook aan de bewoners verteld. Die zijn zeer lief voor mij nu ..hahahaa.. oke altijd geweest, maar nu extra. en natuurlijk volgende week is laatste leveringen van blauwe flessen (tja.. geen groene meer ik heb de historische verandering in kleur mee gemaakt haha) Mijn vriend en ik ga het weekend logeren in Rotterdam bij mijn tante. WE gaan morgen avond ook braaien. hehe (bbq) dus daar kijk ik erg naar uit. Het is overdekt dus niet koud hopelijk gaat het goed met jullie. Ik kan het helaas niet zo volgen meer hier. gaat mij veels te snel.. Ik kijk wel dagelijks op mmm maar daar ook niet altijd veel te zeggen.. (behalwe geklaag helaas) Ik heb een oppeper nodig.. dus Vriend en ik ga naar de winkels om naar babykleedjes te kijken (en kopen )
@ Pixie, hele dikke knuff, is ook allemaal niet makkelijk, zwanger worden niet, maar zwanger zijn is ook niet makkelijk .... Lekker veel energie in jullie zelf stken, jij gaat zelf voor. En als je er weer tegen kan zijn wij er hier gewoon nog steeds.
@Milk: Neeeee, we hadden gezegd allemaal zwanger en nu gaan jij en Nai allebei al lopen ongi-en *knuf* @Pix: Neem je tijd, je weet ons te vinden! *dikke knuf* veel plezier in Rotterdam! @Small: Mooi nootje! De tomtom stuurde me dwars door het centrum van Brussel... Normaal kijk ik altijd even op de kaart maar dat had ik nu niet gedaan dus ik had slechts een vaag idee van waar ik was. Maar goed, heen en terug gehaald, niet verkeerd gereden ondanks vage aanwijzingen en ik ben weer een stempel rijker. Nog 3 te gaan... *einde ego bericht...*
Morge morge, Aaah nee er zijn een paar ongi geworden... Nai en Milk een heeele dikke knuff voor jullie. Wat jammer nou! Pixie je berichtje staat net hierboven. Fijn weekend toegewenst. Doe het rustig aan he meid. @zelf: net weer een positieve personatest. Twee strepen zijn nu hetzelfde dus afwachten of dat ei betekent of zwangerschap of helemaal niks. Meiden ik stressss Collega van hubs vertelde dat vriendin zwanger is en ik vroeg hubs van ummm en hoe voel jij je nu? Hubs zei: Nou wel blij voor hem maar toch ook een beetje jaloers............ die mannen voelen exact hetzelfde als vrouwen volgens mij geven ze het alleen niet makkelijk toe
@ Tisch, Heb echt geen idee wat persona betreft... Wel lief van je mannetje, over het algemeen minder jalours, behalve hierover..... Smallman, wou gister hele wereld wel vertellen, is nu voor hem pas "zichtbaar" , dat hartje in dat frummeltje op de echo
is dat normaal dat persona zoveel dagen positief blijft? ( ken hele ding niet) pixie... opbeurende knuf voorjou cin: we zijn verheugd dat je weer terug bent... debs: goed dat het je pa goed afgaat al die kuren hier net ff begonnen met schoonmaken van woonkamer.. werd ook wel tijd.. ben trots op mezelf dat ik al halve kamer klaar heb.. gesopt, gestoft, gezogen en gedweild.. water was zwart! hahaha.. misschien toch niet zon goed idee om af en toe rond te wappen met stofdoek en wat te zuigen..
kan smalmann begrijpen hoor. Hoelang gaan jullie nog wachten met vertellen? Wat ik van persona heb begrepen is dat het normaliter 1 streep geeft. De rechterstreep begint te verschijnen als ei in aantoch is en knalt er vanaf wanneer LH piek is bereikt. Daarna verdwijnt streep weer. Nu zit ik op dag 26 nog met rechterstreep en heb er geen verklaring voor.