Hi Vero... dat zou een leuke verassing zijn. Maar Nai zegt dat je altijd twee streepjes kan hebben. Het is pas positief als de rechtersstreep donkerder is. Als je kijkt in album van Nai dan het plaatje van 14 augustus met 4 testjes dan lijkt mijn testje exact op 2e testje van bovenaf...
ikke ook. wil ook wel eerder weg, en emoment gaat het wel redelijk andere is het mega erg..... blegh alles draaien incl maag, baaaaaaah heb je nog wel wat op werk te doen? ikke niet
ikke ook niet zoveel....merk goed dat we laatste week voor de vakantie ingaan alle opdrachten worden doorgeschoven naar volgend jaar dus weinig werk voor mij ook op het moment.. Wb bowen
huiskamertje en keuken zijn schoon yeahhh... wat een prestatie he... is allemaal blijven liggen door misselijkheid.. en nu kunnen we weer rondlopen zonder vast te plakken oleeeee nu nog kids deur uit.. dan blijft het ook even zo
Goed bezig Limmm Ik heb niet zo veel zin om wat te doen. Straks lekker naar de kapper. En het eten is op idd
Beterschap Small! Oww naar de kapper Bow...das lang geleden dat ik daar geweest ben ga je iets radicaals doen ?
Nee, gaat niet veel beter maar zat op bank.. zag spinneweb in hoek... sprong op.. voelde de grond plakken... ging naar keuken.. vieze vingers op kastjes.. heb open keuken.. denk wat zijn fotos aan muur mistig.. allemaal aanslag... dus werd gewoon tijd.. en om mannetje er weer mee op te zadelen in weekend.. dusssss *gilt tegen oudste stil te blijven zitten met die fles sinas*
Neu gewoon beetje bijknippen en uitgroei verven. Ik ga meestal elke 6 a 7 weken. Da's nadeel van kort kapsel, moet je vaak naar de kapper.