hee beebs! hoest hier? moet nog bijlezen, maar geen tijd meer.. @mil: mooie blog! je schrijft leuk! heb zelf ook een account op volkskrant @restL dikke knuf, ik ga werken, en temp is omlaag, dus ronde 11 spuit 11 MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK MOK liefs! klingel
@bow: ik ben een realist; als temp keldert, kunnen OBs weer tevoorschijn komen! daarbij titt'n weer geslonken, dus klaarrr! jij: zwanger zijn! duimmmmmmmmmmm voor jou! .. kling.
small, super dat de echo goed was echt bizar als ik het verschil zie tussen jouw echo en die van mij, 3,5 week later..... hoe snel het gegroeid is echt bijzonder!
nou, dan ligt alle hoop nu bij Plien, YOU GO GIRL! Kom maar op de jankbank, is nog plekje vrij, helaas...
Nou ja zeg, Daar word ik zelfs sjaggie van...... Al dat ongi nieuws hiero...... Dikke knuff voor jou Cin en ook voor Klingeling. *SMAK*
En alvast voor de positivo's: ja het is slechts bruin, en nee, geen bloed geeft geen moed. En wie heeft m'n steen verstopt?
@cin: neeeeeeeej jij mag niet spotten! niet niet niet! stampppp ik had alle hoop op joe gevestigd! MOKKKK! knufff.....
Dat had ik ook nog gewild maar niet aan toe gekomen. @Bowen: Ben onze auto aan het invoeren Daar heb je heul veel papiertjes en stempeltjes voor nodig en je moet overal héén. Ik had vandaag geluk met een hele vriendelijke en goedgeluimde mevrouw
ja gister had ik op veel mensen gereageerd en ik had iets van 4 berichten gestuurt en niemand praatde tegen mij
Is me niet op gevallen Gaby, maar je gelooft toch zeker zelf niet dat we jou hier een beetje gaan zitten negeren? *knuf*
grutjes, ik was er gister niet, ik weet niet hoe of wat? knufffffffff van mij in elk geval van net ongesteld geworden klingel *verdwijnt*
knuffel terug allemaal shit dat jullie ongie zijn geworden ! sorry dat ik ook zo reageer haha ik ben de laatse tijd ook heel chagie doordat ik zo depri ben.. ik heb trouwens een afspraak voor de klinish psygiater maar die is pas eind january maar die moet ik toch af zeggen want eind january heb ik ook die operatie
Kling. Bah. Ach, hoor eens, daar komt ons buurmeisje thuis. Vanochtend al krijsend vertrokken, nu al krijsend gearriveerd. Goh wat ben ik blij dat ik gewoon lekker weer ongi word zeg.... Maar niet heus