Heey dames! Ik hier ffies! Hele dikke knuff voor alle meiden met ongi's! Wat balen zeg.. had toch wel gehoopt op een paar nieuwe zwangeren... *grr...* @ cin: gewoon ffies spotten en dan zwanger zijn, mag ook hoor!? @ lim: mooi buikie hoor @ gaab: vreemd zeg... en die temp van jou net zo @ zuurtje: beterschap voor je meid! @ euh.. geen idee.. ben het alweer kwijt! Vanavond mn nichtje in bad gedaan enzo! hihi.. kon weer vast mooi oefenen! wel een dotje zeg.. ze blijft vanavond voor t eerst bij opa en oma logeren!
Goh de bus is alweer opgepoetst zie ik, sneu gezicht hoor, dat ik alweer niet meer de onderste NODder ben Kwam alleen even langs snuffelen, daaaag busmeisjes slaap lekker, extra knuf voor de ongi dames en de hele misselijke dames en wie het nodig heeft,
moggel meisjes! Hier nog niks noppes nada.. Wel weer pijntjes in rug, moe maar geen tijd meer op te slapen, moet nog strijken, kots kat opruimen, graftakgeur uit mondje poetsen, mijn poezelige haartjes in model doen, eten, spullen in pakken en om 9 uur wakker.... Whaaaaaaahhh Heb geen zin! (personeelsweekend)... Maja..moeten maar he @bijna nod meisjes: make me proud! @ongi meisjes: shitzooi! 1 voordeel, ik volg jullie (hopelijk) ook snel weer! @preggy meisjes: ikkuh wil ooohooooookkkk! (al heb ik nu af en toe neigingen om te te zeggen, ik stop er helemaal mee. Het beheerst me hele leven ondertussen
morgen meisjes heb net al boodschappen gedaan. wandelend met kleine meid, moest halverwege overgeven inde struiken
Morgen meiden, Smallie, wat vreselijk he. schrok je meisje er niet van? Natjes, veel plezier 't weekend, wordt vast leuk als je geen zin hebt. Ik had gister even een mailtje gestuurd naar mijn tante in Oostenrijk. Op nieuws hoorden we dat daar zo ontzettend veel sneeuw is gevallen. En kreeg net foto's. sooooowwww, Nog maar 1,5 week wachten en dan ga ik sneeuwpop bouwen @iedereen dikke knuffel
@Lim: mooi buikje! @Gieg: hou vast dat bevruchte ei! @Kling: Mijn steen een beetje inpikken, hmpf. @Small: Bij nader inzien, liever kotsend in de struiken dan een temp van 36.5...
Lekker in de sneeuw Bowen, ben je daar de hele Kerst? Wij gaan tussen na kerst een weekje met zwager en schoonzusje naar een vakantiepark aan de Belgische kust. Ook veel zin in.
Goedermorgen meisjes! He gadver small, das ook niet leuk! pfff.. Hoop echt voor je dat t niet te lang duurt niet misselijkheid... NIET LEUK! Dikke knuff! @ natjes: Veel plezier! wat gaan jullie doen? en waar ga je naar toe? @ cin: hoe is het met jou? Liefs
Mag ik even heeeeel hard vloeken.%$#$%%#%$#$% FF verandert gewoon mijn eisprong! Nu echt kansloos deze maand. Edit: ik geloof het niet en wil het niet geloven!
Goedemorgen bow! das ook niet grappig dat ie het veranderd.. :S maar heb je je ei ook gevoeld dan? Omdat t qua testen opzich logisch zou zijn... toch?! Knuff!
pfff, was zeker even schrikken..... hopelijk snel over *hoop*hoop* straks met feestdag en ook nog hartstikke zike bah, wil niet..... kan ik geen verjaardag vieren, bij gedachten hapjes en eten te moeten maken gaat het al verkeerd. Misschien maar lief aan mama en schoonmama vragen. niet dat ik veel uitnodig...... gewoon ouders/zusje +aanhang/schoonouders/zwager+aanhang/stiefzusje Smallman/nich + aanhang op zich niet veel, maar als ik het niet binnen kan houden waarschijnlijk geen goed idee. maar even overleggen hier