Heey Remmar, Ja weet niet of ik het gevoeld heb, normaal voel ik het niet, maar maandag voelde ik wel een paar flinke steken waarvan ik dacht zou dat eisprong zijn en diezelfde middag posi ovutest. Dus ik weet het niet meer en zie het wel. kan er toch niks meer aan veranderen. @Cin, ja ik weet niet, 2 dagen eerder lag er veel meer op ei te wachten
Goeiemorgen meisjes, @ alle meisjes die ongesteld zijn geworden:....wat vreselijk balen meiden...dikke knuffel! @Gaabje; wat is er toch allemaal aan de hand met dat lijfje van jou, ik hoop dat nou toch weer eens vlug de oude wordt! @Limmeke; mooi buikie! @Small; das ook niet fijn...spugen in de struiken! Hopelijk ben je er snel vanaf! @Natjes: succes van 't weekend, misschien verzet het je gedachten een beetje. @Bowen en Cin; lekker weg met de kerst...lijkt me heerlijk. Onze jongste is de 24e jarig, dus tja dan ga je niet weg, maar het lijkt me heerlijk om er even tussenuit te gaan.
Cin heb je nog een plek onder je steen? Kruip er vandaag graag bij. Grom.... Ga boodschappen doen. Edit: Pippa, ja lekker weg met kerst, is dit jaar voor het eerst, lijkt me heeeeerlijk. Geen gedoe met wie wat waar met Kerst, gewoon lekker weg.
hahaha Bowen, dat moet je aan Klingel vragen, die wilde er onder liggen vandaag. Ik ben er inmiddels wel onderuit. Dr H. See you op 7 januari! Kan hij er mooi even een beeb intoveren.
Goedemorgen trouwens meisje heeft nog steeds hoge koorts, hopelijk wordt ze vlug weer beter nog meer ongi's in de bus bah sterkte meiden Limmeke mooi buikje Smalletje hopelijk duurt je misselijkheid niet te lang verder ben ik het even vergeten knuf voor iedereen
@ zuurtje: beterschap! @ bowen: oh, heerlijk die vakantie! Stom van ff.. maar die kan het ook fout hebben he?! pin jezelf er niet op vast.. als je je ei hebt gevoeld, tenminste, als je dat denkt, zou ik dat eerder aanhouden... @ cin: die van jouw ook hihi.. @ smallie: idd, niet grappig.. ben ook benieuwd hoe dat hier gaat ja.. bah! Maaruh meid, als je er zo'n last van hebt, waarom ga je niet ff langs de HA?! of helpt jou dat niets?! @ Kling: kom eens onder die steen van cin vandaan! waky waky! rise and shine @ all: hier ook lekker weekje weg met de kerst! heerlijk! heb er zo'n zin in!
he meisjes! lees wel mee hoor hier, (behalve als er opeens heel veel gekletst is, dan alleen de laatste 2 pagina's ) maar ben weer druk aan het schrijven en mijn gedachten wat meer aan het afleiden van beebje krijgen en moet zeggen.... ben echt veel vrolijker nu! Dus dit is even goed voor mij.... maar stiekem volg ik alles heir hoor, alleen reageer niet zoveel op het moment... fijn weekend in ieder geval alvast, en je ziet me vanzelf afentoe even binnen vallen..!
hoiii meisjes smallie knuff voor jou meis wat zei je dochtertje ? bowen ik zou ook zeggen ei op dag 22 knuff milla gelukkig ben je weer wat vrolijker knuff iedereen dikke knuff haha wat ben ik deze morgen alweer veel aan het knuffelen
Hai Milla....ben blij dat het goed met je gaat! Remmie.....jij ook al weg met kerst?? Ik wil ooooook..(ik wil niet naar mijn schoonfamilie met kerst ) Zuurtje; beterschap voor je dochtertje!
Jij ook een bijna-kerstkindje Small ? Het lijkt me wel een leuke tijd om jarig te zijn...lekker knus en gezellig! Alleen wel een nadeel dat je niet weg kunt, maar goed het is niet anders.
Hoooi meiden! @ pippa: ik zou het je nog sterker vertellen, ik ga met schoonfamilie hele week weg! haha... (nu heb ik een hele leuke schoonfamilie, dus dat komt weer helemaal goed! Heel goed meid! En verwacht geen wonderen, maarja, beter iets dan niets.. En als je emasafene krijgt (of hoe je dat ook schrijft), vraag aub om de zetpillen! haha.. hier hadden ze me tabletjes gedaan.. heel handig als je moet spugen.. hihi.. Heeeeeelijk meid! Dikke knuffel terug hoor! Ik houd wel van knuffelen haha... Hoe is het verder met je? @ Milla: hooooi! Leuk dat je ff langspiept! En schreeuw gerust een keertje wat tussendoor!
Hey Milla, Ik vind dat je leuk schrijft! Ook een dikke knuf voor jou hoor Gaby! Ik ga even Cinman uit bed schoppen. Gisteravond grootse plannen voor vandaag en daar gaat niks van terecht komen als hij daar blijft liggen. Misschien tot later!
het gaat wel hier alleen me lichaam is mij aan het neppen me borsten en tepels doen net alsof ik me al heb gehad... ze zijn mega groot haha