jeetje puzz ja dan moet je snel die medicijnen hebben want dat heb jij toch jhuist nodig bij je innesteling ?
Ik mag naar huis! Joepie! Snap het nog niet helemaal, van die innesteling, maar kom straks nog wel even kijken.
Nou ik ben bang dat het krijgen van die meds te laat is daarom *huilen* Dat ik weer een volgende ronde moet wachten... Grrrr dit is al de zoveelste maand dat ik weet dat het raak is Vreemd voor sommigen om dit te lezen maar geloof mij Ik voel zelfs aan welke kant ik de eisprong heb... Maar dan komt de ongi weer door het tekort progesteron....
Hey Puzz dat is niet fijn, zeker op je verjaardag! Sterkte meid. Dag allemaal, slaap lekker alvast (wij krijgen NOG een hypadviseur straks ) en tot snel weer.
Nou gaby, leuk om te zien, maar ik kan er niet veel van maken hoor. En dat terwijl ik toch best veel weet van de eicelontwikkeling (opleiding), maar ik kan geen echo's lezen...
Eeeehhh simpeler kan niet: men neme bladerdeeg legt daar een paar dunne plakjes brie op, spuit er honing over, klapt het bladerdeeg dicht in een flapje zodat de kaas er niet uit loopt, voor mooi kleurtje beetje eigeel op de buitenkant smeren en 15 min op 200 graden in de oven. Zo klaar!
Ik werk op een makelaarskantoor, misschien kan ik iets voor je doen, maar heb het hele verhaal gemist....