Fijn Rem...dat je een goede band hebt met je schoonfamilie...lijkt me heerlijk! Heb gelukkig een hele goede band met mijn eigen familie, maar schoonfamilie is een verhaal apart. Het is niet zo dat we er niet komen hoor, maar het hangt als los zand aan elkaar. Ze praten allemaal over elkaar, bemoeien zich overal mee (niet rechtstreeks maar achter je rug om) en gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Ik ben zelf helemaal niet jaloers aangelegd, dus ik kan daar zo slecht tegen. Ik wil ze zelfs niet eens vertellen dat ik zwanger ben.....erg he? Er zijn de afgelopen tijd weer wat dingen gebeurd en ik ben gewoon even zo klaar met ze. Het is echt heel jammer.
@ cin: heel goed plan! De mijne staat al op het dak haha... Kan een lichaam toch flauw zijn he?! *spreekt lichaam van gaby eens even heeeeel ernstig toe :x : en nu is het afgelopen, laat dat meisie toch met rust* zoo.. dat is eruit.. Je lichaam maakt er wel een btje een potje van he?! vind het zo sneu voor je allemaal... echt waar meid! knuff! En als je een keertje wilt praten of wat dan ook, of je verhaal kwijt wilt.. je weet me te vinden he?!
@rem: zal ik doen! @cin: wat lief! en leuk om te horen! probeer vanaf nu voortaan iedere dag rond de middag met iets nieuws te komen, en heb er toch een plezier in..! heb nu het hele jaar al vol met iedere dag een stukje, en ben nog steeds op dreef, haha! @gaab: ook knuf voor jou meis! en natuurlijk voor de rest ook! *knuf*
Vond/vind het nog steeds hartstikke leuk, altijd kerstboom, lekker sfeertje, leuke liedjes Zou wel weg kunnen, maar voelt niet goed....
@ pippa: dat is inderdaad erg jammer als dat zo moet, zeg maar! Vind roddelen en praten over elkaar achter iemand rug om ook zooo flauw! kan daar ook echt niet tegen, dus snap je in die zin wel! En kan me dan ook wel voorstellen dat je al helemaal geen zin hebt om te vertellen dat je zwanger bent... Jammer dat je schoonfamilie zo in elkaar zit... Gelukkig heb je zelf wel een leuke familie! Is toch ook heel belangrijk! Mijn schoonfamilie zijn schatten van mensen! En vind het dus ook prima om er mee op vakantie te gaan (maar het is nooit je eigen familie he?!) Mn vader is zelf veel in het buitenland en is er dus niet met de feestdagen (allemaal in overleg met ons hoor! ), dus heb goede vervanging
goeiemorgen @smalletje: welkom in de wereld van de Hulk, waarin alles groen ziet. *gaby: hoe weet je nou zeker dat je je ei niet gehad hebt? dames die allemaal weg gaan week... eindelijk rust
ik voel wel al dik een week gerommel bij me eierstokken maar ik heb me eisprong nog niet duidelijk gevoeld! en moet je me FF kaartje is bekijken , die is leuk als je van bergklimmen hou
@Remmar; ik weet hoe ze zijn, het is nooit anders geweest. Mijn man maakt er ook geen punt van, al vind ik het wel eens rot voor hem, want ik weet hoe fijn die arm van je vader of moeder om je heen zo af en toe kan zijn. Op een of andere manier komt op het moment alles extra hard aan (hormoontjes he). Mijn familie maakt het gelukkig dubbel en dwars goed. Mijn moeder is vorige week meegeweest naar de 1e echo, ze was helemaal sprakeloos en emotioneel. Ze had nog nooit een echo zo vroeg in de zwangerschap gezien (een cashewnootje met kloppend hartje).
dat FF zegt me niet zoveel... leg mij maar uit wrom je je ei niet op dag 20 zou gehad kunnen hebben gehad
remmar houd niet zo van bergbeklimmen.. en al helemaal niet op het temp.kaartje van gaby (het kaartje is echt een zooitje he?! jemig zeg..)
owja meisjes me moeder belde mij gister want ze had een afspraak met de reumatherloog. want zij heeft ook zulke erge gewrichts pijnen.. zij alles verteld aan die dokter, toen vroeg hij: zijn er nog andere familie leden die een ziekte hebben? me moeder zo: ja me dochter heeft de ziekte van crohn .. en me zoon heeft altijd al rug pijn toen zei hij: ow nu valt het plaatje op zijn plek ik weet meteen wat er aan de hand is . er is dus een gen HLA -B27 en die is niet goed bij ons en die geven die klachten , dus ook de ziekte van crohn! in january heb ik weer een gesprek met mijn arts en daar ga ik het dan dus meteen over hebben! alleen nu weet ik dus als ik ook kinderen krijg dat ik die gen ook kan ovengeven
haha kan wel dan zit ik morgen op 15 dpo dan zou ik dan ongie moeten worden als het goed is haha ja hé remmie hij is echt een zooitje!
Knuf terug Gaabje! @Small; ons huis is inderdaad altijd het mooist versierd op de verjaardag van onze dochter. Alhoewel...de oudste is op 4 jan. jarig en dan hangt en staat er vaak ook nog wel wat. (wat een superplanning he....2 kinderen jarig in de kerstvakantie?)
@ pippa: jeps, die hormonen die doen het 'm.. Maargoed, waarschijnlijk weet hij niet wat hij mist omdat hij het nooit heeft gehad, zeg maar.. niet dan?! Maar het is idd erg fijn om goed met je ouders op te kunnen schieten je verhaal daar kwijt te kunnen (zonder dat er dan over geroddeld word)..
morning ladies! Jeetje wat kan er een hoop gebeuren in 1 dagje... In ieder geval hebben er ook een aantal leuke dingen in het vooruitzicht, weekendjes en weekjes weg! Ik ben dol op de kerst, heerlijk 1e kerstdag met de hele familie bij elkaar, hele dag eten en spelletjes doen! Small, heb je de korreltjes eindelijk al binnen? Mijn zusje was gister mee naar de echo, voor het eerst dat ze zoeits zag, ze zat maar aaahhhh kijk dan, aaah wat lief. Was komisch!