ha ha ha, mijn zusje 2 jan. Mijn moeder had ook goed gepland..... onee, ikke 8wk tevroeg en zusje 3wk
Ik zal manlief ook eens vragen een buikfoto van mij te maken. Je begint het eindelijk een klein beetje te zien! Ik ga nu even douchen en boodschappen doen, tot zo!
ha ha ha, in sommige gevallen erg handig ook net zo lang bij elkaar of heeft de ander broer onmoet op verjaardag?
schoonouders delen is leuk als je goeie band hebt met zus moet er niet aan denken dat mijn zus met mannetjes broer zou gaan.. brr. zou ik der overal tegenkomen
Nou.... uhh lang verhaal, probeer het kort te houden. Zus kreeg verkering met een vriend van mijn vriend. Mijn vriendin kreeg verkering met de broer van die vriend. Allemaal zelfde vriendengroep dus die zagen we toen veell Toen heb ik mijn vriend leren kennen maar daar hing ook nog een vriendin aan. Toen ging verkering uit van mijn zus met vriend van vriend Toen kreeg zus verkering met broer van mijn vriend Toen ging verkering uit van mijn vriendin Toen ging verkering uit van mijn vriend met zijn toen vriendin En toen kregen wij verkering Ik had er een heel verhaal van gemaakt maar toch maar wat ingekort.
Ja en ik heb 2 lieve zussen, we zijn allemaal sooow verschillend. Mijn oudste zus is beetje zweverig die kan ik echt niet volgen met wat ze allemaal doet en mijn andere zus is ook heel bijzonder, hoe zal ik het zeggen, die kan soms moeilijk doen om het moeilijk doen, maakt het vooral zichzelf hierdoor erg moeilijk. Maar daar prik ik dwars doorheen, vind het allebei echt schatten.
Ik kan me idd herinneren die gekke opmerkingen van haar. Kan me voorstellen dat je haar dan niet belt met het grote nieuws.