gaby het is toch nog wat te vroeg om te testen. ik heb deze testen al een tijdje in huis ik had altijd de casettes van matcare maar wil deze eens proberen
Vlademira heeft een test van internet geplukt, wat is uitgekomen en nu blijft haar verhaal rammelen. Dit is nogal in het verkeerde keelgat geschoten bij meerdere meiden.
Hoooi allen, wat bedoel je met test van internet geplukt. Een foto van een zw.test of zo? en het was idd me waar FF ei had verplaatst.
Zuurtje ik ken de testen niet die je noemt. Ik zat net te kijken op de site van sensitest om even te zien welke ik ook al weer had gebruikt. Nu zie ik daar de casette van sensitest. qua uiterlijk lijkt deze op die van de kruidvat, weet iemand of die ook net zo goed test?
Ik zie survivor82 bovenaan de lijst staan. Iemand wat van haar gehoord? Edit: Ik zie nu dat ze in andere club heeft geschreven dat haar nieuwe NOD 4 jan. is
Ja een foto van een zw.test van iemand anders Wat betreft FF, het kan best zijn dat je je ei wel gewoon de 20e hebt gehad he. Het is te gebruiken als richtlijn, maar FF zit er ook weleens naast (bij mij zit FF er bijna altijd naast)
Ach ja, is toch niks meer aan te doen, maar ik hoop dat FF er naast zat. Wat walgelijk zeg om iemand anders zijn foto te kopieren. :x Waarom doe je zoiets he, vraag je je dan af.
Dan spoor je ook niet om een foto van iemand anders te kopieren! Dank je bowen, hoop inderdaad dat buikje langzaam aan wel beetje gaat groeien Zuurtje, ik heb alleen ervaring met de testen van kruidvat en clearblue. Sensitest ovutesten deden het bij mij kloppend, (iemand zei iets over sensitest, sorry weet niet meer wie) Ik heb verjaardag, bah geen zin, het is weer om warme chocomelk met slagroon te drinken met pak koekjes onder dekbed op de bank voor de tv... sorry droom even weg.
joehoe..... is de nachteklingel weer! @lau: mooi buikje, zit daar al 11 weken beebje in? HA! @rest: morg bijlezen, als ik tenminste tijd heb tussen wakker worden en gaan werken. dus nu vast: iedereen KNUFFFF @mij: heel jankerig vandaag, leek wel alleen lichamelijk; zegmaar zonder aanwijsbare gedachtes/gevoelens (....snapt iemand dit?) wel 5x gejankt, of 6, of 7. ook midden aan tafel in etentje... ging over behang (nee cin niet het jouwe) :S moeilijk uit te leggen heheheheeehheh misschien omdat enschede me vaak sentimenteel maakt. en elke was ook, geheel synchroon, in enschede deze avond! is dat geinig of nie. na, slaap lekker door, warm, zwanger en zacht allemaal.... liefs klingel wehhhhhh *huil om niets* wehhhhhhh
morgen lieve meisjes @ Lautje, verjaardag goed doorgekomen? @ Klingeltje, vedorie, zie nu dat je gewoon ongi bent geworden, grrrr.... zoveel hormoontjes tuurlijk moet je huilen.... je hoopt er zo op, (behang voor babykamer...) *dikke knuff*
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier met iedereen? @ gaby: wat balen dat dat defect is ontdekt! Heb nog niet naar gekeken wat t precies inhoud (ja, sorry, ben nu eenmaal een onderzoeker als het op medische zaken aankomt..) maar wel k*t dat t overdraagbaar is zeg! Heb jij weer... knuff! @ lau: mooi buikie hoor! me = jalours! Die kan nog snel genoeg heeel dik worden hihi... geen zorgen over maken hoor! @ kling: hele dikke knuff! @ smallie: haai! vandaag een betere dag? of nog net zo erg als gister? Kom ff snel langs, want we gaan zo ook alweer op visite! We hebben gister de hele (toekomstige) beebiekamer leegeplukt! (het werd tijd.. pff.. het kriebelde mij al weken.. haha.. hoezo nesteldrang!?) Dus nu is het een kaal leeg kamertje... wel btje zielig gezicht zo! Maargoed, gaat vast heel mooi worden! Dus nu kunnnen we weer verder klussen! Jeuj! Weet al helemaal hoe het moet worden.. hihi.. ben zooo benieuwd naar het resultaat straks! Tot later deze dag! Fijne dag allemaal! Dikke smakkert!
Hee ladies! Plien, balen, ik had mijn hoop zo op jou gevestigd... Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat, ondanks dat ik zelf overtuigd ben van komende ongi, ze je hier toch altijd weer zover krijgen dat je denkt stiekem toch zwanger te zijn. Balen dat het ons (en de andere van de laatste week) niet gegund is... Remmar: leuk met de babykamer aan de slag, ik denk dat veel meiden hier jaloers op je zijn (includin me) Lautje: lekker slank buikje zeg, dat wordt straks een keurig bolzwanger buikje Zuurtje: is je kleine meid al wat opgeknapt? Natjes: hopelijk jij snel ongi! Mijn hoop is nu gevestigd op Zuurtje, Bowen, Jedid en..... Gaby! Volgens mij heb jij allang ei gehad meid, en dan die grote (.)(.), volgens mij..... Ik heb deze week niet veel tijd om te reageren, maar heb vanaf volgende week twee weekjes vrij. Dus tot dan in ieder geval!
Goedemorgen! Klingel, huil maar lekker om niets, dat is goed voor een vrouw een keer in de zoveel tijd. Bovendien is de zoveelste ongi niet om niets! En ja in die buik zit echt een beeb van 11 weken, sterker nog morgen 12 weken! Smallie, ja verjaardag doorgekomen, lag om half 3 in bedje en ben dus nu super brak... Helpen de korrels al, hahaha Remmar, ik ben ook benieuwd naar resultaat, maak je foto's ? Weten jullie eigenlijk wat het wordt (weet niet meer of je dat al verteld hebt) Milk, het is ontzettend balen weer ongi! Lekker 2 weekjes vrij!
Goedemorgen, bijna middag @klingeling, lekker huilen, lekker doen, lucht lekker op. Knufff @Remmar, wat leuk met babykamer bezig, nu kun je echt aan de slag! @smalleville, hoe is het met de misselijkheid? @Milk, ja dat heb je heel goed gezien, misschien moeten we dat wat minder gaan doen. Of wat meer op letten. De teleurstelling is dan ook veel groter als het niet raak is. @Lautje, joe nachtbraker. @Limmeke, goodmorning.