morgen middag meisjes! hoe gaat het hier? @remmie: foooootoooo als klaar? @small: minder misselijk? @limmelimmelimmelimmelim: minder meer misselijk? @gabbel: dikke knufffffffff @lau: gefeliiii met 12 weken joeoehoeoe! @bow: ei verschoven door ff? HUMZ? toch eerder je lijf geloven dan ff hoor! @iedereen: knuff! *zet megapot winterthee neer en schaal mandarijntjes. klingel. dank voor knufjes; ik geloof dat tranenpeil iets gezakt is hier heheheh raar hoor; zo'n jankerd ben ik niet vaak... misschien drom ook: dan alles eruit in 1x hehehe @nai cin milk mil plien: wij 5en volgende x massaal aan de posi test OK? kan iemand mij op de 13e zetten? januari 2009, iiii dat lijkt nog ver weg! kweetniet of dat mijn NOD is maar dan is mijn lieve lieve mamaatje jarig dus dat wordt mijn bijgeloof deze maand
13 jan is heeeeeeeel mooie datum... ben bevallen toen van oudste geen dag om ongi te worden, wel dag om posi te testen lim nog steeds zo groen als gras.. maar spuug stuk minder omdat ik nu weet waar ik echt doodziek van wordt.. dus vrijwel alles laat staan
@ Giegel, succes met je studie.. ik zie verder dat je je banner hebt verandert. @ Zuurtje, ik zal voor je duimen komende dagen dat je preggy bent.. @ Lautje, proficiat met je dat je je 12de week in gaat.. @ Remmar, super leuk dat je aan de baby kamer gaat beginnen.. Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.. @ lim, ik hoop dat de misselijk gauw een keertje over is.. @ Een *knuff* aan de meiden die afgelopen toch ook weer ongi waren geworden.. Nu maar hopen dat 2009 een beter jaar wordt voor ons.. @All, *knuff*. Ik wou even iedereen bedanken voor de lieve woordtjes die ik van jullie heb gekregen nu ik toch weer ongi ben geworden. Gisteravond me ma aan de telefoon gehad en verteld over dat ik begin januari toch naar de HA wil om me te laten onderzoeken.. Dit vooral om ik zulke rare klachten heb die op zwanger kunnen wijzen maar uit eindelijk ben ik het toch niet.. En me ma vind het een wijs besluit dat ik er toch werk van ga maken..
goedemiddag meisjes! Hier natjes zonder ongi, 40 dagen na curretage mopper mopper.... oh ja weekendje weg met zaak was leuk, iedereen flink aangeschoten en ik lekker nuchter en veel leedvermaak daarom gehad... gnagna... Ga nu voor de verandering over ovutestje piepelen! Oh ja debs, als je dit leest, als ik woensdag echo heb gehad enzo, denk dat ik dan wel weer nieuwe lading wil voor in de nieuwe ronde...
Deze klopt met de LF Bij de andere houden ze een standaard LF aan van 14 dagen en ik heb een LF van 16 dagen. Nu ga ik weer leren en morgen overdag ook nog, zodat ik hopelijk een mooi cijfer kan halen morgenavond @ All: Knuff! en vanaf dinsdag ben ik er denk ik wel weer meer
hier waarschijnlijk toch ei gehad op dag 32... toen die rugpijn begon Toen ook knalposi ovutest gehad.. dag ervoor en erna geklust.. zou dan nu 8 dpo zitten.. Zaterdag ei.. en maandag ziekenhuis bloedprikken. Hcg 5 wat wijst op waarde bij bevruchting (of restje van vorige keer). Op echo gesprongen eitje te zien... Technisch gezien kan het allemaal 2 dagen na ei. Want je begint al met hcg bij bevruchting en niet bij innesteling... Dit gaf de gyn ook aan dat ik deze optie had. Temp is laatste twee dagen stijgende.. Hmmm Zit ik mezelf nu toch hoop ik te praten? Gelukkig woensdag meer duidelijkheid.. zucht
he lieve meisjes... hoe het gaat, ach, lijkt ietsje beter dan gister betreft overgeven, misselijkheid nog steeds zelfde niveau. tukkie tussendoor als kleine meid slaapt helpt wel n beetje dikke knuf voor iedereen, heb even geen fut op op iedereen te reageren, sorry. vind het wel erg lief dat iedereen aan me denkt. @ Natjes, toch wel erg spannend hoor, snel woensdag @ Gieg, leer ze @ Bowen, *knuf* @ Plien, verstandig *knuf* @ Lautje, maar even kijken of ze werken.... @ Remmie, foto van babykamer/spulletjes? @ Milky, bijna vrij @ Limmetje, fijn dat je minder spuugt, wat was de boosdoener? *knuff*
Dank je! Bij Limmeke kan je denk ik beter vragen wat niet de boosdoeners zijn Misschien helpt bij jou ook een dieet van manderijntjes en cola...... In ieder geval fijn dat je al minder spuugt, nu nog de misselijkheid weg
aargg.. kan der ook nog wel bij! had ik heel netjes op iedereen weer reactie geschreven, druk ik op de verkeerd knop.. alles weg! gggggggrrrr.. Ik word een btje gek van de harde buiken vandaag.. jemig zeg.. nooit geweten dat je er zoveel kunt hebben op 1 dag.. Liefs
hehehe gieg, dat was het juiste antwoord. smalletje: ik laat alle zetmeelproducten staan.. behalve pizzabodem. brood etc is geheel uit den boze hier, net als toast, beschuit, crackers etc. Dit had ik bij oudste ook. eigenlijk eet ik alleen mandarijnen en soms ander fruit.. wat vlees, soms beetje pasta, pizza... en cola en heel soms bekertje melk. @natjes: spannend hoor meis.. duim voor je @giegje: succes meis morgen
Oke, poging 2: @ milk: het was echt niet mijn bedoeling om jou / jullie jaloers te maken! sorry, als het zo over kwam! Knuff! @ lau: JEUJ, morgen mijlpaal! WHOEHOE! Hoe is het verder eigenlijk met je? je was elke keer zo aan het klungelen... (we weten trouwens niet wat t is, wilden we ook niet weten! ) @ lim: bijna als Sonja Bakker he?! hihi.. @ natjes: fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad met t werk! Vind je gedachtengang nog niet eens zo gek hoor! En niet om je hoop in te praten ofzo, maar klinkt wel logisch.. toch?! Je maakt het iig wel erg spannend! knuff! @ gieg: succes met leren! Ist moeilijke stof? Ik duim voor je voor een goed cijver! @ smallie: gelukkig dat t vandaag wat beter gaat! (Hier scheelt rust ook een heel stuk in de miselijkheid..) Hihi.. en idd om lim te vragen wat niet goed valt?! je kunt beter vragen, wat wel!? @ beebiekamer: foto's volgen nog! houd jullie up-to-date
Ik heb je beide berichten even deels in 1 quote gepropt....... Het is vrij lastige stof, Medische Terminologie. Zo langzamerhand begin ik alles door elkaar te gooien en door wat er gebeurde deze week thuis, is het niet beter geworden. Maar ik leer stug door en ik sta er best goed voor (gemiddeld 7,7), dus ik kan wat hebben. Heb je al langer last van harde buiken? Wel even in de gaten houden hoor en kijken of je het hebt na een drukke dag bijvoorbeeld. Als je het zonder enige aanleiding hebt, dan is het verstandig om even je urine te laten nakijken op blaasontsteking oftewel cystitis
@ Limmetje, aha zetmeel dus bij jouw... verevelend vind brood erg lekker.... maar eens n dag probefren, wie weet, en zo niet maar andere dingen proberen. @ remmie, scheelt echt ja, dat rust nemen, maar dat lukt natuurlijk niet op werk.... laatste 2 dgn eerder wegegaan..... misschien maar even bespreken met chef. Heb dinsdag functioneringsgsprek om 13.00, denk niet dat ik het ga redden als ik 8.30 begin... maar later beginnen. En morgen aan vk meteen zwangerschapsverklaring vragen, dan kost het hun niets als ik me ziek meld. Harde buiken, heb je je te druk gemaakt vandaag? Lekker relaxen op bankje nu hoor
We hebben ons zelf vandaag getrakteerd op een angelsound.. hartje meteen gevonden... misschien dat het voor mij nu eens echter gaat worden.. remmie.. ga nou maandag ff je plasje *hazenlip* laten controleren..
hihi.. ja, je moest toch ook weet ik hoeveel hoofdstukken kennen?! dan is het ook niet zo raar dat je ondertussen alles door elkaar gaat gooien.. Oh, met een 7,7 gemiddeld heb je ook nog wat speling.. dat scheelt! hihi.. idd, gewoon stug door blijven leren.. haha.. Maar hoop op een goed cijver voor je hoor! je laat wel weten hoe de toets ging he?! Nee, vandaag voor het eerst.. daarom valt t mij wrs ook zo op! maar vanaf vanmorgen toen ik uit bed kwam tot nu al elke keer.. Niet regelmatig, gelukkig.. Maar heb gister, denk ik, gewoon te gek gedaan met die kinderkamer uitruimen enzo.. ik was kapot! Maar wilde sowieso nog ff urine laten checken, lijkt me wel slim.. maarja, vergeet altijd zulke dingen .. haha.. cystitis.. de ha ass. ziet me al aankomen ik wilde graag ff mn urine laten controleren op cystitis.. haha..
Spannend gieg wanneer is het tentamen? Remmar, meestal zijn harde buiken een teken dat je rustiger aan moet doen! Op af en toe wat bloedverlies en fikse buikpijn na gaat het goed. Misselijkheid en moeheid beginnen duidelijk minder te worden en ik slaap s nachts wat lekkerder! Small, bij mij hielp soms een kopje groene thee op de nuchtere maag. Bij mij is een trigger in ieder geval de vitaminepillen van vsm die nam ik altijd bij een ontbijt met als gevolg dat ik binnen een kwartier boven de pot hing, nu neem ik ze s middags en dat gaat veel beter. Hopelijk helpen de korrels jou wel. Lim, wat verveld dat je misselijkheid maar niet afzakt, is er echt niets wat ze er aan kunnen doen? Natjes, jezelf een beetje hoop inpraten mag. Je wilt het tenslotte graag. Ik ga gewoon met je meehopen!
Nope lautje.. iedereen is al in vreugdestemming dat spugen stuk minder is.. want alles stond al klaar voor opname ivm uitdroging. nou ja.. misselijkheid is klote.. en het beperkt je in je doen en laten.. maar daar kan ik nog mee leven.
Leuk! Lijkt me erg fijn om thuis naar het hartje te kunnen luisteren. Ook leuk voor de kinderen *cheilognathopalatoschisis* Die vergeet ik echt niet meer Lijkt er inderdaad op dat je gister teveel hebt gedaan. Beetje rustig aan doen dus, dan gaan de harde buiken vast wel over Ik zal laten weten hoe het is gegaan Morgenavond..... Dus ik kan morgen overdag nog gaan herhalen