Ja kweet... Nog steeds elke keer wat bloedverlies en buikpijnen ja!? das ook niet fijn! Jemig zeg.. voel je je er niet onzeker door elke keer weer? Gelukkig dat de misselijkheid en moeheid minder worden! bijna 12 weken he!? hihi.. de 'magische grens' voor vele kwaaltjes hihi.. @ lim: is ook zo! misselijkheid is mee te leven en je dag op aan te passen.. maar dat overgeven.. bah! das slaat echt alles... Vind het voor jou iig erg fijn dat dat een btje minder is!
Achja... gaat idd vast wel weer over! Ben ik ook niet zo bang voor hoor! Heel goed! Mensen, fijne avond nog! Ik ben der weer vandoor! Liefs
Hee dames, Kom weer eens even langs hier. Harde buiken, Remmie pas je wel op je zelf?? en op de kleine? Gieg hard aan de studie, goed van je hoor, tussen alles door toch studeren Lautje fijn dat je beetje over de ellende heen begint te raken Natjes heeft weer onduidelijkheid, o jeetje meid, het is me wat. Small, jij hebt het ook beetje zwaar he, sterkte meid, en succes met je functioneringsgesprek. Zo, sorry, ben de rest vergeten Fijne avond allemaal!
Fijne avond veronika! Succes morgen gieg! Remmar, ja veel onzekerheid, maar krijg elke keer een echo (heb er al 6 gehad ) Nu moet ik wachten tot 16 weken, 14 januari... maar bij bloedverlies weer melden
Hai busmeisjes, hoe is het hier? Jullie hebben je mooi rustig gehouden vandaag zie ik @Rem: Naar, die harde buiken. Is dat echt pijnlijk of 'alleen' vervelend? @Natjes: *duim duim duim* Zou toch wel leuk zijn hè! Hopelijk woensdag meer duidelijkheid. @Gieg: lekker aan de studie? Alvast veel succes! (7,7 is trouwens mooi hoog!) @All: Ben het verder al weer kwijt, echt erg. Vandaag ook m'n portemonnee weer ergens laten liggen, twee weken geleden al m'n tas in een restaurant laten staan... (Beide keren alles met inhoud weer terug...) 'k Zal wel ergens anders zitten met gedachten 'k Zal even de bus aanpassen en dan even eten.
PINK BUS ON DEMAND Preggers 24-04-2009 Juud (beeb 2) 28-04-2009 Remmie (beeb 1) 10-05-2009 Yinte (beeb 3) 31-05-2009 Spiffy 31-05-2009 Pixie (beeb 1) 08-06-2009 Limmeke (beeb 3) 13-06-2009 Debs (beeb 1) 23-06-2009 NRG50 (beeb 1) 24-06-2009 Jolan25 (beeb 1) 30-06-2009 lautje1979 (beeb 1) 20-07-2009 smallville (beeb 2) 20-07-2009 pippa (beeb 4) 04-08-2009 jeanine (beeb 1) 08-08-2009 alice (beeb 2) NOD 11 december: Natjes 20 december: Zuurtje (beeb 3) 22 december: Bowen (beeb 1) 27 december: JedidJah (ronde ?, beeb 1) 28 december: Giegel (ronde 11, beeb 3) 30 december: Alexia 31 december: Elke1976 (ronde 8, beeb 2, 1 vlindertje) 6 januari: Milla Rose (ronde 14, beeb 1) 7 januari: Veronika 8 januari: MilkHd (ronde 12, beeb 1) 9 januari: Plien (ronde 9, beeb 1) 13 januari: Klingel (ronde 11, beeb 1) ? januari: Naiobi (ronde 4 na vmk, beeb 1) ? januari: Cin1979 (ronde 5, beeb 1) ?? Gaby (ronde ?, beeb 1) 6 MMM Afspraken 15 december: Smallville intake vk 16 december: Juud 20 wk echo (8u30) 17 december: Natjes gyn, echo 19 december: Milla HSG (9u30) 23 december: Alice 1e echo 24 december: Yinte 20 wk echo ~ Small echo 5 januari: Debs vk ~ Remmar vk 7 januari: Cin gyn 14 januari: Lautje gyn echo ~ Pippa vk 15 januari: Lim 20 wk echo 19 januari: Gaby operatie eileiders 21 januari: Debs 20 wk echo (15u15) 9 maandenbeurs * Juud * Gaby * jeanine (wipt langs) * Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) * Remmar! * Pixie * Jedidjah * Lautje1979 * Nrg50 (+ mama-nrg50) * Debsje (+daaf) * Naiobi (wipt iig even langs) * MilkHd (zie Naiobi) Neem alles over en gebruik onderstaande IMG voor het plaatje. [img ]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/1244008944_755edd8415.jpg[ /img] Nai, wanneer was jouw NOD ook alweer?
@Klingel en Plien wij doen deze ronde niet mee.. Hebben we nu toch besloten. we gaan ook geen ovu-testen enzo doen we gaan lekker genieten van deze maand met alle lekkere dingen die daarbij horen nieuwe doelstelling: 2009 zwanger!
Ja 't is meer een ongimarathon geworden Januari dan maar, ik geloof dat ik ook gependeld was voor januari
Ooooh nee toch wat stom! Alle wachtbankers ongi geworden? Dat hadden we niet afgesproken! Baal! Dikke knuffels meiden! Ben supermisselijk, ga op bank liggen. xxx
@Giegel, leerse en veel succes morgenavond! @natjes, he wat lastig he, die onzekerheid. Gelukkig woensdag meer duidelijkheid? @small, plezier morgen bij vk @remmie, die je wel voorzichtig? Goed opjezelf passen en op beeb @limmeke, angelsounds wauw, lijkt me geweldig om dat te horen van je beeb @lautje, weet je omgeving al dat je zwanger bent? @veronika, haai hoest met jou? @cin where is joe met joe gedachten? @nai, ik hoop dat het je helpt meis, back to basic! @milla, haaaai @alice, jij ook al misselijk? he gets heb je er al lang last van? @zuurtje, where is joe? Stiekum al getest met supervroege tester? @gaby, ik was nog vergeten te reageren op je berichtje van gister geloof ik waar je schrijft dat je een bepaald gen mist en daardoor klachten hebt. Niet leuk natuurlijk maar wel een goeie verklaring waarom je allemaal last hebt van deze dingen. Ligt dus echt niet aan jou en kan je helemaal niks aan doen. Wel goed dat je het voorlegt aan je eigen arts. Knuffff
@Gaby: Sorry, helemaal over dat nara bericht heengelezen Ik zou het er even met je arts over hebben, die kan je vast precies vertellen waar het om gaat en hoe groot de kans op overdragen is *knuf* En nu ga ik even jouw lijf toespreken want het moet maar eens gedaan zijn met die ongein!
iiii! its the giegje! das LANGGGG gelee dat ik jou live trof? hoewel- in denk dat je alweer weg bent? ik moet ook naar bed... humz... *knuffff*