Goeiemiddag Net uit bed gerold... ben zoo moe.. Niet eens puf om pagina bij te lezen.. zo erg hehehe. Spiffy.. mooi dat 20 weken echo goed was! Smallie: arme misselijke jij JD.. spannend hoor.. Bleeh gieg met je warme chocomel met slagroom
Tnx Juud voor je mening ik heb ook gezegd dat ik mijn gedachten er ook nog een keer over zal laten gaan dus nog geen deur dicht gegooid. En het is zooo ontzettend lastig om daar uberhaupt nu al een beslissing over te nemen. Net wat je zegt, je weet het pas als je het ervaart. Maar in ieder geval bedankt voor je mening, stel ik zeer op prijs. Spiffy, fijn dat je echo goed was en het is een meissie, hihi leuk leuk, gefeliciteerd Waar is iedereen eigenlijk? Knuff voor iedereen. Edit: hoe denken jullie trouwens allemaal over verdeling werk/thuisblijven? En hoe zie je de opvang geregeld?
ik blijf thuis als baby er is... is me vorige keren ook erg goed bevallen.. als kind dan naar lagere school gaat.. zoek ik me wel weer wat werk wat te combineren valt. Ik ben vorige keer noodgedwongen te vroeg moeten gaan werken.. als alleenstaand mams kon ik niet anders.. had geen opvang voor mijn kids, die waren 6 en 8 toen ze sleutelkindjes werden.. en paar keer per week hele dagen alleen zaten met alleen een buuf die in noodgevallen bereikbaar was. zat altijd met handen in haar als 1 van kids ziek werd.. dus zoiets.. nope.. niet meer. gelukkig kunnen wij het financieel veroorloven dat ik thuis blijf na bevalling.. was dat niet geval geweest was ik ook niet zwanger geworden hehe. dus ik werk niet.. blijf gewoon thuis!
Hmm luxe is dat! Ik ga absoluut blijven werken, want vriendlief zou het niet trekken als ik dat niet zou doen. Kostwinnerschap zou hij nl. erg eng vinden, als in grote verantwoordelijkheid en wat als.... Ik werk al wel 4 dagen, en als het niet meer gaat (nogal veeleisende baan) ga ik toch wat anders zoeken voor 3 dagen. Hoop dat vriendlief ook naar 4 dagen wil, zodat 3 dagen opvang genoeg is. Maar dat ziet hij voorlopig nog niet zitten, is wel beetje carrierebeest.
Hallo meiden, Alles goed hier in de bus? @spiffy; een meeeeisje WOW gefeliciteerd! @gaby: gaat niet zo goed he meid? Wat een zorgen heb je allemaal. Hopelijk vind je toch snel weer wat rust. @gieg; succes met tentamen. Morgen moet ik er ook aan geloven (spannnennndddddd mijn een na laatste tenta) @mezelf: nou ongikrampjes komen en gaan (kweet dat zegt niks), Persona geeft nog steeds 2 gelijke strepen (kweet zegt ook niks), owja mijn lijf heeft iets nieuws bedacht....... blauwe aders op mijn boobies.... gheheeh Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x
hallo meisjes ik ben er ook weer eventjes straks met dochtertje weer naar de ha, ze heeft geen koorts meer sinds vandaag (6 dagen is lang genoeg) maar heeft wel nog veel pijn vooral na het hoesten aan haar keeltje ook slaat ze sinds gisterenavond naar haar rechter oortje dus dat laat ik ook maar even nakijken 's morgens moet ik haar oogjes ook nog altijd losmaken maar overdag is er geen vuiligheid in sinds vandaag begint ze weer een beetje meer te eten ze kwam zelfs niet aan haar halve liter melk op een dag, gisteren heeft ze maar 200ml gedronken en iets anders wilde ze niet vandaag heeft ze al 2 flesjes van 120+4 schepjes op en bijna een halve boterham met smeerkaas na de boterham heeft ze nog eens 20ml water gedronken, lekker dat ze het vond voor de nieuwsschierigen ik heb gisteren met 5 dagen voor NOD getest maar natuurlijk was er nog niets te zien behalve de controlestreep mijn (.)(.) doen pijn en toen ik gewokte groentjes wilde klaarmaken ging mijn maag ondersteboven draaien maargoed zolang er geen bevestiging is van al of niet zwanger zijn dit fopklachten mijn temp is wel nog altijd mooi hoog spiffy gefeli met je meisje giegel veel succes voor de rest een hele dikke knuf zo ik ga weer even verder neuzen voor een job die ik van thuis uit kan doen als iemand tips heeft zijn die altijd welkom
Haai Zuurtje, Ja het is zeker spannend alhoewel ik de erge ongikrampen niet vertrouw! Zo zielig voor die kleine van je. Neefje van me heeft het ook goed te pakken. Succes bij de HA straks. Edit: kweet niet wanneer ei is geweest dus morgen kan ook NOD zijn (dat zou die krampen dan wel weer verklaren)
dan wordt het nog spannender, maar ongikrampen kunnen ook bij zwschap ik weet wel wanneer ik mijn ei heb gehad: op 5 december 's avonds om half 12 lag krom van de pijn(heb ik eerder nog nooit gehad)
Ja ik las ook dat ze kunnen duiden op zwangerschap maar ook als ze zooo erg zijn? Lekker dat je weet wanneer ei was. Hahaha toevallig denk ik ook dat het 5 december was. Had me een krampen die uitstraalden naar been. Haha grappig misschien tegelijkertijd ei. Nou ik duim voor je hoor zuurtje!
haha, lieverd ben je. Ik bedoelde het maar als geintje hoor! Als ik echt zo jaloers was, zou ik me niet op dit forum bevinden
@ Bowen, vk ging goed, was intake, duurde al 50 min toen man belde dat het hopelijk niet veel langer duurde want hij moest echt bijna naar werk Maar ze hebben echt goed de tijd voor me genomen. Atijd erg fijn. Ik werk zelf 3 dgn, voor dochtertje er was 4 dgn. Alle 3 de dagen als ik werk gaat ze naar het kdv verblijf, lieve leidsters waar ik me erg bij op gemak voel en kleine meid erg leuk vind om te gaan spelen Voor mij is deze combinatie precies goed. Vond het in het begin erg moeilijk om me om te schakelen van thuis/werk, maar dat ging na een paar maanden goed. Soms wou ik dat ik niet hoefde te werken, maar we redden het helaas niet op 1 salaris. Maar als het kdv bijv. in de zomer 2wk dicht is ben ik erg blij als ze na die 2wk er weer heen kan, zij gelukkig ook, mist het spelen met andere kindjes. Mijn man kan niet zoveel vrij nemen dus dan komt de zorg geheel op mij, en dan vind ik het erg zwaar. En ik vind het soms wel lekker dat ik kan "uitrustten" op werk. 1 op 1 aandacht geven kan heel vermoeiend zijn.
@Bowen; toen mijn oudste geboren is, nu bijna 10 jaar geleden ben ik gestopt met werken. Ik wilde toen eigenlijk 2,5 dag blijven werken, maar dat ging niet i.v.m. mijn functie. Na 10 maanden ben ik weer 1 dag per week gaan werken, maar ik vond het werk echt niet leuk. Toen de tweede kwam ben ik helemaal gestopt, er ging het e.e.a. mis bij de bevalling en hij moest vanaf dat hij 7 dagen oud was 3x per week naar de fysio. Hoe het verder zou gaan lopen wisten we niet dus het laatste waar ik aan dacht was werk. Gelukkig hoefde ik niet te werken, mijn man heeft een eigen bedrijf en werkte toen 6 dagen per week (nu gelukkig wat minder), dus de zorg kwam ook grotendeels op mij terecht. Bijna twee jaar geleden, toen mijn dochter naar school ging, ben ik een bedrijfje begonnen. Eerlijk gezegd zou ik er niet aan moeten denken 3 of 4 dagen buiten de deur te werken. Je zou denken als de kinderen groter worden heb je meer tijd, maar heen en weer naar school, sport, wedstrijden, feestjes, dingen op school, af en toe puilt mijn agenda uit. Ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten regelen als ik 3 of 4 dagen zou werken. Ik zou daar heel stressie van worden, dat weet ik van mezelf. Het is denk ik wel zoals Juud zegt Bowen....je weet het pas als het zover is.