hallo meiden ik het een druk weekend achter de rug. hele familie gezien ..vermoeiend is dat! tja. ik zie ze bijna nooit, en dan in een klap ga je een voor een langs.. ik ben gisteren tante geworden weer. van een meisje. ze heet Amy. ze was voor vandaag uitgerekend. kern gezond meisje! Vandaag verder bezig met kerstkaarten schrijven en opsturen en nu even achter pc.. alles goed hier? zie hele boel nieuwe rondes weer.. grr... niet de afspraak he meiden... nou goed. ik hoop toch wel dat het nu wel raak gaat zijn.. MOET! liefs Pixie
hi lieve mEIsjes, even thuis om te eten, dan weer werken. hoest hier? @spiffy meisje? ! @zuurtje en tisch: ik DUIMMMMMM! @yin: sterkte! @juud: knuf! @vero: knuff! @limmel: knuff! @iedereen in een keer lekker lui en doeltreffend: MEGAKNUFF! @small: intake goed? JOEHOEE! @bow: ik wil in begin echt maximaal voor beeb thuis zijn. daarna zal het 3, misschien 2 dagen worden denk ik; eigen werk is ook belangrijk vind ik. @hier: omdat ziekenhuis meppel niets meer doet dit jaar qua echo's ('' kerst blablabla '' stelletje lamme takken), heb ik afspraak gemaakt in zwolle. die klappen meteen hcg EN echo in 2 dagen! moest ik wel info van meppel naar zwolle laten faxen, bel ik op, zeggen ze in meppel ' oh nee wacht, DAN hebben wij ook wel plek nog de 22e!' wat is dat voor achterbaks gedoe? helemaal klaar mee nu natuurlijk (hormonen-klingel ) en na wat onderzoek op internet schijnt er in zwolle sowieso een supergyn te zitten... wil ik naar overlopen! HA! kuchenbecker heet ie. anders nog iets? ja, kip met spinazie en pasta en boursin. en een klein wijntje. smak... klingel.
dank je pippa. ja alles gaat wel goed. ik ben wel errug moe en koud brr... hahah.. ik heb mezelf gewogen in het weekend .. ik ben 3 kilo aangekomen sinds mijn intake op 8 weken. mijn buik begint nu ook wat te laten zien dus het zal nu wel wat krapper in de broek worden vanaf nu. wanneer heb je je echo?
@Pixie; ik heb vorige week de 1e echo en de intake bij de VK gehad. We hebben een prachtig "cashewnootje" met kloppend hartje gezien.
@ klingel: erhm die kachtjes zitten er goed in. Ik had gewoon met mijn NOD op ff naar de verkeerde datum gekeken. Hij zei netjes de 22ste, maar ik las vijf dagen later, want dat houd ff aan voor testen. Vandaar de veranderingen @ Spiffy: leuk meid... gefeli met de kleine meid hihi... @ Pixie: gefeli met nichtje @ mezelf: GIIIL overmorgen solli
Hoi Busmeiden (ik zag trouwens dat mijn datum weer weg was van de bus....12 april) Sorry dat ik niet op iedereen apart ff reageer, ik strooi gewoon wel even met KNUFFELS! Ik heb inmiddels mijn vervolg-echo gehad. De groei is toch nog niet helemaal goed van ons meisje. Ze zit aan de onderkant van het gemiddelde (p5-lijn noemen ze dat) maar sinds de laatste echo is er een lagere score uitgekomen voor het bovenbeen. Op zich nog niet heel ernstig ofzo, maar ze willen wel over 4 weken wéér een echo. Maar me best een beetje zorgen, aangezien mijn schoonzusjes verhaal ook begon met: "ze is een beetje klein"... Sorry voor het ego bericht :S Ben moe...ga ff liggen. Knuffies busmeisjes
hallo female. Ik heb je nog niet gefeliciteerd met dat je een meisje krijgt. Wat vervelend dat het eigenlijk niet zo goed gaat met de groei van je meisje. Kan voorstellen dat het zorgmakend is. Hoop dat het over 4 weken wel beter uitziet!
@ Pixie, gefeliciteerd met je nichtje @ JD, lijkt me leuke baan in bieb @ female, hopelijk over 4weekjes even groeispurt gehad @ Klingeltje, overstappen van geen, dus geen Woody Allen gyn meer die elke week in zaak komt Ziekenhuizen zijn raar hoor. doen ze wel vaker, ooo, maar dan hebben we wel tijd, ze verwachten gewoon niet dat je bij een ander ziekenhuis gaat checken. Gewoon lekker doen wat goed voelt. @ Debsje, kamertje al opgehaald, en en?
Succes gieg dadelijk met je tentamen female.. blijft spannend dus voor jou ik heb ff puf niet om op te zoeken wat er met zusje was. sorry. waar is debsje? van aardbodem afgevallen? stiekem op vakantie gegaan?
@female: wat vervelend nou...ik snap dat je je zorgen maakt. Doe rustig aan meis en probeer niet te veel te tobben. Te veel stress is ook slecht voor de groei van je beebje.
@female: begrijpelijk die zorgen... dikke knuff hoor! @klingeling: DUIM DUIM DUIM.... mmm heb best wel erge buikpijn dus ik weet nie hoor. @mezelf: komop meid nog 6 uurtjes studeren! :x Edit: banner verandert naar 31 dagen. Met deze krampen kan het niet lang meer duren mocht ik ongi worden
hey meiden cin en bowen idd er was weer over mijn bericht heen gelezen. maar lief dat jullie als nog reageren meisjes ik heb weer wat me zusje belde me net. ik dacht echt huh wrom bel jij nou weer? want ik heb bijna geen contact meer met haar. ze vroeg hoe het met me ging enz.. ik dacht zegt nou maar wrom je bel.. ze is zwanger ik zo, ow leuk voor jullie zeg! ze zei ja ik heb er heel erg moeite mee om jou het te vertellen omdat jullie er zoveel problemen mee hebben.. ik vind het voor hun heel erg leuk hoor niet daarvan.. maar als ik ook naar hun situatie kijk zijn ze nog lang niet toe aan een 2de mja... toen ze ophing moest ik echt kei hard huilen..
Och Gaby meisje toch. .... ja het voelt elke keer heel dubbel he als iemand anders weer zwanger is. Herken je gevoel wel en het is heel normaal. Had ook hetzelfde met zus en laatst met vriendinnetje. Het gaat ook een keer voor ons gebeuren hoor. Dus wees maar lekker even verdrietig...