Dan huil ik even met je mee MAAR duim en hoop stiekem dan toch even dat je het dit keer verkeerd voelt en dat de medicijnen op tijd komen!
kheb 3 pendels lau: sept videopendelaarster: okt geheime pendelaar : nov ben aan het zoeken of iemand de overige maanden wilt invullen
dec m jan j feb j mrt j apr m mei j juni m juli m aug m sept j okt m nov j dec j at your service! (dat dan weer wel)
Beter als gister, buikpijn wat gezakt, vloei alleen ontzettend veel en er zijn zo veel dingen zo confronterend... nieuwe hm gids met mama=collectie erin, moeders voor moeders die belde, de huisarts belde, zwangere vrouwen pfff af en toe zou ik het liefst even een week met een dekbed over mijn hoofd gaan liggen verder alles goed hoor....
broooooeeem broeeeeeem brooeeeeeem.. skkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrr broeeeeeeem ( das geluid van tondeuse die ik net over Klingels koppie heb gehaald)
blijft K met peren.. krijg nog steeds elke week mail van allerlei instanties.. zwangerschap week 14... blahblah... en unsubscriben wilt maar niet lukken.. zucht
Ik ga verplicht op bedje liggen, ben moe en manlief vraagt net heel lief of we samen in bed tv gaan kijken... hij doet aan lautje bescherming, vind dus eigenlijk dat ik naar bed moet maar dat ik het alleen te ongezellig vind.. Dus truste!
zeg! jij wou rellen! ik doe alleen maar mee maar het is niet de bedoeling dat je mijn peperdure highlights van gister eraf tondeuset ja! *pendelt limmeke: zwanger van een 8- ling in december 2012!*
Ja dat unsubscript lukt bij mij ook niet! Heb het nu 4x achter elkaar geprobeert maar dan zegt ie dat mijn emailadres niet is aangemeld. Als ik van de week weer mail krijg ga ik die lui schrijven dat ze op moeten..... met hun .....mail! Nu ga ik echt slapen ..... is beter geloof ik.....
2012? wow... dan blijft overgang nog ff uit zal jou dadelijk eens pendelen.. vraag: doet het pijn? en ziet Klingels koppie rondjes draaien HA!
*slaat boek met alle antwoorden open: 'zal limsel gestraft worden voor al haar limburgse lolligheid?' 'blijf flexibel' hmm- niet grappig maar het is wel het echte antwoord in mijn boek. ik zeg nogzo, dat boek is ONZIN! hehehehe er had natuurlijk moeten staan: 'wel degelijk. limsel zal een dezer dagen jammerlijk geplet worden door een maansteen van 100000 kilo die zelfs háár weet te reduceren tot een limmelapje dat geen papje meer zegt!'
trusten lautjuh! limmeke: is je mannetje al door de files heen naar huis geworsteld? Hier was het bij thuiskomst pikkedonker, hubby zat nog op z'n werk...
denk je dat er iets bestaat ja dat limmekes mondje zal snoeren? mannetje probeert het ook regelmatig, tot ik het woordje ananas begon te mompelen.. nu mag ik niet meer
hi cin! ook niet gezelli, donker thuis komen he.. brr ik ga zo naar bed geloof ik, morgenvroeg dok en ben toch zielig alleen nu *gaap*
klingel begrijpt de associatie met een ananas en limmeke snoeren niet helemaal hoewel een ananas is rond stekelig heeft een harde kern zijn niet uit te roeien hebben een stekelige haardos van niet nader te bepalen couleur vallen graag met grof geschut uit de boom .. OK ik snap de associatie wél 8) maar ik hou wel van je hoor mijn limselim (en zo zijn we weer een pagina verder)