@ Juudje, wat fijn dat alles erop en eraan zit bij jullie meid gefeliciteerd @ Limmetje, zal der even smsen
Goedemorgen meiden! Ik ben ook weer op deze aarbodem! Hoe is het hier? Is er nog nieuws? (heb geen zin in bijlezen.. volgens mij moek dan iets van 20 pagina's..) @ Juud: super gefeliciteerd meid! JOEPIE! Een koningspaar!
had ik al gedaan smallie ze is heel druk op werk week voor vakantie... ze komt straks ff als piercingboy weg is hey remmie... welkom terug
Berichtje van Debs gehad, Gelukkig neits aan de hand. Alles goed. Hartstikke druk aan het werk, is druk zo laatste week voor kerst, hopelijk kan ze vanmiddag nog even langs komen in de bus.
ben alweer zo walgelijk misselijk de afgelopen 2 dgen.. durf weer geen stap te zetten zonder curver.. zal wel komen omdat ik ook snotverkouden ben..
Oww Limmetje toch, geen prik drinken gaat hier ietsje beter, merk klein verschil Maarreh, di esnottebellen helpen daar zeker niet bij.... was jullie nog vergeten te vertellen, door al dat gehoest mezelf een gekneusde rib gegeven
@ lim: bah.. denk je dat t wat beter gaat.. heb je alweer te hard geschreeuwd.. het is ook altijd hetzelfde.. 2 stappen vooruit en gelijk weer 1 (of 2 of 3) terug.. grom.... knuff! @ smallie: jemig.. ja joh?! auww..... knuff!
zeker zeer auw, als ik nu moet hoesten moet ik eerst mijn ribben vasthouden anders verga ik van de pijn
Geeft niet! Kan ook niet verwachten dat een stel zwangeren mij een up date kunnen geven haha.. @ gaby: jemig.. ja joh, echt waar?! wat zul jij je k*t gevoeld hebben toen je het hoorde... heeeele dikke knuff!
korte update voor remmie: gabies zusje zwanger, gaby daardoor heel erg down JD in stress want die voelt zich preggy Natjes vol ongeduld wachtend op open poorten Female echo gehad en beeb groeit neit zo goed als verwacht, dus snel weer controle
@ lim: mijn dank is zeer groot! @ jd: preggy?!?! oeeh.. spannend! daar wil ik natuurlijk wel ff het fijne van weten... @ natjes: waar is je link naar je temp kaartje? ben elke keer zo nieuwsgierig.. denk je dat je ongi gaat worden? waarom?! @ female: dat is geen leuk nieuws... he bah.. wanneer moet je weer voor controle?!? Spannend zeg.. jemig.. (zoiets lijkt me toch echt zo erg om te horen....)
Ben effe terug (foei juf Juud ) Leerlingen keidruk met voorbereidingen kerstviering (toneelstukjes en dansjes) dus zit in het lokaal stiekem even op forum. Je zou ze moeten zien, hihi, Spicegirls en Toppers playbacken, hihi! Wat een scahtjes toch. Thema is Sterren, en ze gaan een persilflage op Shownieuws doen, compleet met Patty Brard en Piet Paulusma... En juf Juud zit met grijns van oor tot oor te genieten van puntgaaf beeb-meisje in buik! @JD: spannende tijden @Gaab: begrijp je dubbele gevoel. Knuff @anderen: knuff en veel succes met wachten, broekloeren en zwanger worden. @zwangeren: heel fijne echo toegewenst. Dit was zooooooooooo mooi!