En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heb het hele artikel gelezen maar ik zag wel dat het als een veilige vitamine A gezien maar daar staat ook nergens (volgens mij) dat het niet goed is voor zwangeren.

Edit: heb het hele artikel niet gelezen moest het zijn :oops:

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Nee debs

pas als het in hoeveelheden binnenkomt door bv hele leverworsten etc te eten.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je! Maar onze wens was het niet hoor. Ik vind het altijd zo klinken alsof je dan niet gelukkig zou zijn geweest met een jongetje. Iedereen zegt nu ook meteen: Oh, da's zeker precies wat je wilde? Nou, niet dus.

Ik vind het wel fijn, maar het had me echt niets uitgemaakt hoor!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Meisjes goed lezen :)

lichaam zet het alleen om als het lichaam het nodig heeft

(haal ik er uit)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, hele leverworsten :) zie het al helemaal voor me

straks veel crackertje pate met kerst hoor, mag gelukkig wel (met mate)

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Zo denk ik er ook over, vind het helemaal niet erg als ik 2 meisjes krijg
    Denk zelf dat ik echte meisjes mama ben, niet dat ik niet blij ben met een jongetje, maar hoeft van mij niet perse

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik ga richting huis
    tot later lieve meisjes

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @small: gesprek was goed? nog spannende dingen uit gekomen?

@mandarijntjes: niet teveel van eten dus? als in, limmel-hoeveelheden?

voorsigtig aan jullie!

*peert m naar de AHXL voor lekkere hapjes*

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dames, alles wat ons wordt afgeraden, geeft enkel een verhoogd risisco voor een infectie of afwijking, maar is geen garantie voor een afwijking. Mijn moeder heeft zich aan geen van de adviezen gehouden (at biefstuk en paté, dronk wijn, at mandarijnen etc.) en ze heeft 3 kerngezonde kinderen.

Als je bijvoorbeeld filet americain eet, eet je iets dat rauw is, en een voedselvergiftiging is dan sneller gekregen. Het is echter niet gezegd dat je per sé een voedselvergiftiging krijgt. Eigenlijk heeft iedereen daar net zoveel kans op, alleen is het als zwangere gewoon minder fijn om te hebben.

Vitamine A moet je niet teveel van binnen krijgen, maar dagelijks een mandarijntje of 3, moet echt wel kunnen hoor.

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nou ikke is weer helemaal gerust gesteld :D

prettige avond smallie!

Juud.....wel leuk een jongen en een meid maar idd twee jongens had ook leuk geweest......maakt mij ook niets uit als het maar gezond is .....toch ;)
    al heb ik wel beetje voorkeurtje :oops:

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Jaaaaaa, er heeft iemand opgenomen bij Sunparks!

@Juud: Wijze woorden!
    Ik weet nog dat mijn schoonzusje gek werd van m'n zwager die alle onderzoeken las. Als het aan hem lag mocht ze geloof ik alleen nog droge crackertjes, haha.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ehm Juud... ik eet 2 tot 3 kilo mandarijnen per dag

Is enige waar ik dag op doorkom.. VK heeft ook niets gezegd dat het niet goed zou zijn.. en ook op internet vind ik er niets over.

13. debsje1977

2 a 3 KILO? :confused:...jeminemig zeg

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En dan iets anders...

...nu mogen we gaan nadenken over meisjesnamen, en dat vonden we bij Siem al zo moeilijk, Toen wisten we dat we een jongen kregen, dus hebben we de meisjesnamen links laten liggen.

Nu vind ik het weeeeeeer moeilijk. Ik heb gewoon iets met korte, krachtige en liefst Hollandse namen. Lange namen vind ik niet zo leuk en combineren ook moeilijker met de achternaam die het kindje krijgt (die is wat langer). De einig naam die echt kort en Hollands is, is Kim, maar zo heeft mijn schoonzusje al...

Wat hebben jullie voor ideeën? (is al eens gepasseerd, maar heb geen idee meer waar dat stond...)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah.. gaat hard hoor als dat je onbijt, lunch en groot deel van je avondeten is :)

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Echt waar Debs? :)

@Lim: Als je allang blij bent dát je iets binnenhoudt zou ik me niet druk maken om de mandarijnen Lim. Iets anders zou misschien beter zijn maar dat zit er gewoon even niet in toch? Niet eten is nog veel slechter.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik zou me niet zo'n zorgen maken hoor. Wees blij dat je iets lust, dat ook nog gezond is!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dat mag ook wel, maar ik word er zelf een beetje gek van dat iedereen er maar vanuit gaat dat dit mijn absolute wens was. Ik had bij de eerste ook lichte voorkeur voor jongen, omdat ik nu eenmaal een echte jongensmama ben. Ben ook echte Studio Sport-kijker en Studio Voetbal e.d. Ik rij motor en ga altijd al meer en makkelijker met mannen om.

Daarom ben ik echter wel heel benieuwd naar de roze meidenspullen die we in huis gaan halen ;) En later shoppen met mijn dochter en gesprekken hebben over jongens en verliefd zijn lijtk me kei-leuk. Ik genoot daarvan met mijn moeder.

Ach, uiteindelijk is alles leuk, als je er maar voor gaat!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    eva
    anne
    yfke
    juul
    elke
    ella
    pien
    pia
    plien
    pleun
    puk
    lotte

Mijn gekozen meisjesnaam staat er lekker niet tussen.. :)

20. debsje1977

siem en sanne :) :D (ben bevoorrecht vind sanne namelijk erg leuke naam hihi)

Marit
    Sanne
    Tess
    Maud
    Fleur
    Mila
    Rianne
    Ruth
    Lisa
    emma
    Anouk
    Liz