kwil ook naar bed, mannetje slaapt al op de bank.. maar TV ontvangt om mysterieuze redenen geen zenders boven.. en om nou naar plafond te gaan liggen staren.. hoelaat moet je naar dr? kheb morgen lange dag.. eerst werken en dan 1.5 uur later teammeeting.. die 1.5 uur noteer ik mooi als werktijd, want tis half uur rijden naar huis, half uur terug naar plek van bespreking.. dat loont zich niet.
Het is ook al 10 uur, mooie bedtijd. Hier gaat het nog wel even duren, voorlopig zit manlief nog te stuiteren op de bank.
*drukt op de spammeldknop* hallo moderator? kunt u wat doen aan die zinloze paginaverspilling van die overstuurde, krolse, kreupele, gepermanente, strijkboutsmijtende muts?
zeker dat dat werktijd is! dat zal ze leren! moet er morgen om 0945 zijn, vroeg bah! jij lekker werken dan zie ik je wel weer in de middag! SMAKKKK
Beeb vandaag nog? Dan had je minstens 7 maand geleden positief moeten testen Ik zeg: Posi zw.test voor Klingel vandaag nog! Best wel leerzaam zo'n forum 8) Even rustig aan doen MamaY! De eerste weken kan je best wat roze of bruine 'afscheiding' hebben. Zolang je geen erge krampen krijgt, met rood bloedverlies en stolsels, zou ik me niet al teveel zorgen gaan maken. Heb je binnenkort een afspraak bij de verloskundige of gyn? Als je het niet vertrouwd of als je erg ongerust bent, kan je die ook bellen! (ongeacht of je al een afspraak hebt staan volgens mij) @ Bowen: Balen! Wel een mooie korte cylcus @ Puzzcat: Je had innesteling getypt, maar bedoel je misschien de ei-sprong?
heb om 20 nog x tamponi test gedaan.. maagdelijk wit.. misschien gewoon LFvan 16, las ergens dat dat OOK nog kan ? wel raar als je altijd 12 hebt maargoed we'll see, ik bereid me voor op ronde 8...
kling, jij hebt zo'n mooi rijtje onder je banner staan, wat heb je gedaan dat je cyclus in de war zou kunnen zijn? (Behalve klussen dan, hehe) Stress, afgevallen, aangekomen, etc, etc.
HI GIEG! hoest met jou? lim en ik waren net uitgereld hehehhhe ik denk dat je gelijk hebt dat puzz niet innestel maar eisprong bedoelde. JA die voel ik ook, innesteling voelt bijna niemand dacht ik... hier geen test hoor, en ook geen ongi! morgen weer een dag (zei zij stoer)
Ik heb vandaag voor beide meiden nog schoenen gescoort van 10,- per paar 8) Hoge gympen van SaltyDog en hoge bergschoenachtige schoenen van Replay (normaal rond de 80,- per paar). Dat zijn de leuke aankopen