thanx voor de knuf, kan ik nu wel heel goed gebruiken ik maak me nu meer zorgen dan de hele afgelopen week
zuurtje. Dat is niet goed hè. Ik hoop wel voor je (en voor haar!) dat het snel over is. Is niks om zo de feestdagen in te gaan natuurlijk.
nee is inderdaad niet goed, en hoop dat het gauw over is want op de een of andere manier kan ik geen rust vinden ben op dit moment heel onrustig en dat is geen goed teken als ik dit heb
Zuurtje, dat is naar zeg. Natuurlijk ben je ongerust, hoop dat de ha een goed advies heeft morgen. Natjes, succes met de echo... wie weet, en anders hopelijk snel ongi. Ei in in elk geval geweest, dus als je niet zwanger bent zou je toch ook vanzelf snel ongi moeten worden? Gieg, succes met je voet morgen. Hee Gaby, is je buik nog steeds zo dik van het onderzoek? Cin, Kling, en andere meisjes: haaaaii en dank voor jullie felicitaties etc tav het huis Haha Kling was jij dat met je klusspullen? Hihi, nee we doen de sm-zolder maar gelijk op slot tegen de inkijk van de vrienden
sorry meiden maar ik kruip mijn schelp in (bedoel ik niet mijn bed mee) , ik laat wel iets weten als er nieuws is
Hihi... wel vrij veel. Maar niet zo structureel. We nemen max 4 weken om alles eruit te slopen: tegels, schrootjes, een enkel muurtje, badkamer en wc. Dan alles laten stuccen, zelf verven en behangen, houten vloer leggen, en badkamer en wc met hulp maar zo veel mogelijk zelf. Daarom ga ik ook pas in maart weer werken EDIT: wat was het gedoe met jullie huis nou?
Zuurtje, sterkte hoor! Hou die kleine maar goed in de gaten. Beetje aflappen met nat doekje tegen de koorts?
ze krijgt nu een verkoelend badje en daarna nog koortswerende medicatie haar bedje staat langs mijn bed, ook aan mijn kant dus ik ben zo wakker als er iets is als ik al kan slapen heb net de afspraak verzet van 14u naar 10.30u. eerder ging niet meer, was geen plek meer
Dat is fijn. Hoop op beetje rustige nacht voor jullie EDIT: Cin, wat was het gedoe met jullie huis nou? Ik duik op de bank met veroman, tot morgen, of later misschien nog even meisjes.
Wauw Vero, dat is genoeg. Gezeik met ons huis: 't Is verkocht voor minder dan we wilden. Maar het is weg en vrijdag is de overdracht. Ook nog weer een heel gezeur, maar als het goed is zijn we er nu af. Hoezee!
Ik kruip nog even op de bank, beetje tv kijken met Cinman. Tot morgen! Sterkte vannacht zuurtje. Natjes en Gieg: succes morgen in het zh!
Ik ook... Maar het is afwachten Owh meid dat is K.U.T... ik bid voor je meidje Logisch meid @ natjes: succes morgen... Ik hoor het wel @ gabbel: MEGADIKKEKNUF... @ mezelf: ik stink Normaal ruik ik al veel aan het eind van mijn cyclus, maar dit slaat alles. Ik verschoon nu ook meerdere malen mijn ondergoed omdat ik gewoon leeg loop. Verder doet mijn kont pijn (goed teken) en mijn boobs vinden mij ook niet meer lief... Nog een paar dagen Knuf aan iedereen... ik ga maffen...
we hebben gewoon allebei een jongen gaat steeds beter naar mijn idee. begin een beetje aan de veranderingen te wennen en accepteren dat ik niet alles zelf meer kan.. gelukkig maar he.. anders maak ik mezelf ook nogeens gek. dat willen we niet wat naar dat je meiske nog niet helemaal beter is. ook niet leuk van roze... maar roze is geen rood @veronika gefeli met je huissie.. zullen weinig van je zien dus komende tijd of niet? de feestdagen houdt van rood.. grrr... helaas! idd.. maar mogelijk heeft remmie en yinte ook al jongen ..dat weten we dus niet.. limmek staat ook op de lijst maar dat is een gokkie nog. wat zegt je gevoel lim? @gieg.. even een dikke knuffel voor je... zware tijden laatste tijd he... hopelijk snel weer over.. zodat je heerlijk van de feestdagen mag genieten. @female. jeetje wat een gedoe zeg.. ik hoop dat dit alleen voorzorg is en dat er wel goed op gelet word maar dat er uiteindelijk toch een positieve uitkomst is @debsje alleen de vit A vanuit lever is zeer gevaarlijk.. er zit niet genoeg in de rest om een gevaar te zijn.. of je moet een hele zak manderijnen op een dag eten haha.. maar dat is ook vanzelf niet goed..zoals je zal snappen. (maar lees nu dat smally het had opgezocht hahaha... ) ik helemaal verslaafd aan spinazie (oke verslaafd niet ..maar vaak zin in) @small schoonzus van mij heeft ook een meid en krijgt nog een erbij.. ze kan het nog niet geloven bij 37 weken.. voelt zich gezegend met 2 meiden. kan ik ook wat bij voorstellen. @limmeke je maakte je toch zorgen na het manderijnen verhaal he.. toch de HA vragen..goed zo.. gelukkig ..jij mag verder 3 kilo manderijnen eten haha @natjes duim voor je voor morgen nou meisjes.. dit is toch wel voor mij een teken dat het wat beter met mij gaat dat ik heb kunnen teruglezen en ook de geduld en aandacht voor om te reageren. of niet? maar nu ga ik mijn bed in. hard gewerkt en morgen ook weer oppassen op de kleine meid van mijn shcoonzus die in de nee fase zit.. heerlijk hahaa... welterusten allemaal.
moggel.. temp hier nog verder omhoog! ff zette net stippeltjes kruis neer, op dag 38. Maar hij is dag 32 geweest. En geloof mij, ik heb gelijk want gyn zag eitje op echo die net gesprongen was @ zuurtje: hoe is het met je dochtertje?