Morgen meiden, Ff snel tussendoor want moet zo naar werk. Stond vanochtend te douchen en zag dat de blauwe aders op boobs meer en dikker waren geworden. Dus ik blij......totdat ik dikke aders op handjes merkte en ook over lijf. Heb arts gebeld maar moet vanmiddag terugbellen. Heeft waarschijnlijk niks met zw te maken zei ze. Gohhh maak me toch beetje druk. Heb normaal lage bloeddruk 100/60 .......ik ga snel werken....
Morgen meisjes @ Tischa, hoop nog niet opgeven hoor Heb verder nog niet bijgelezen, ga ik zo doen. Word gek van mezelf.....grrrrrrr Heb schildklier medicijnen die ik 's ochtends op een nuchtere maag moet innemen. ALtijd netjes gedaan, denk ook rede dat ik zooooo misselijke ben 's ochtends... Dus vanochtend vroeg eerst broodje gegeten en toen pas medicijnen ingenomen. Voel me betje raar maar helemaal niet misselijk...... Ga ik me daar weer zorgen over maken. HELP
@ Natjes, succes met echo vandaag en geniet van vrije dag @ Lautje, Hoera 12wk @ Limmetje, ha ha, fijn dat 3kg mandarijntjes niet erg is En ben erg benieuwd hoe je kerstontbijt zal gaan @ Zuurtje, ojee meisje weer ziek, vedorie, heerst ook zo, volgens mij nu 2 virussen achter elkaar, is hier bij de hele fam. 5 weken last gehad, paar dagen over en hupsa, volgend virus te pakken, grrrr. Hopelijk heeft ha een wonder middel voor je meisjes, kindjes ziek zijn is echt niet leuk. *knuf* Had ze wel al ab gehad? @ Vero, nog gefeliciteerd met huisje @ Cin, jammer dat huisje voor minder weg gaat, maar hoera, hij is weg, belangrijkste @ Jedid, wat een kwaaltjes... pfff wat duur thet wachten dan weer lang @ Pixie, goed te elzen dat het weer wat beter met je gaat, overgeven dat het niet allemaal lukt, tja iets anders kan je niet, dan werk je jezelf waarschijnlijk alleen tegen. Dus hulp accepteren, niet altijd makkelijk, weet het. Veel oppas plezier vandaag Oja, nog even update van functioneringsgesprek. Was dus goed met 2 redelijk en 3 zeer goed Algemeen dus goed. Zelf zeer tevreden mee. Wat nieuwe uitdagingspuntjes, waarbij ik voorheen wel de kriebels kreeg maar nu ook zelf de uitdaging in zie. En loonsverhoging, tja, die krijgt iedereen hier standaard, je gaat elk jaar salarisschaal omhoog.
oh meiden ik ben me toch een belachelijke partij nerveus voor vrijdag, de hsg. volgens mij zo nerveus dat het helemaal niet in verhouding staat.... dikke knuf voor jullie allemaal. sorry dat ik er een beetje minder ben, maar vind het soms een beetje lastig... komt misschien wel weer
*kruip even uit mijn schelp* vertrek dadelijk naar de ha dochter heeft enkel abdruppels gekregen voor haar ogen. verder geen ab druppels hier zijn de er. cyclus van 26 dagen deze keer. ga ook even bijhouden in mijn onderschrift hoelang ze zijn, gemakkelijker voor mij als ik naar de gyn moet *kruipt weer haar schelp in* kom straks weer even buurten
lieve Milla, is toch ook niet dagelijkse bezigheid. Nerveus hiervoor zijn lijkt me toch heel gezond. Misschien ietsje te, zoals je zegt, maar je zult het pas na vrijdag weten helaas. En idereen heef trecht op een tijdje iets minder voelen, en positief blijven hoor. Tuurlijk komt er weer een mooie tijd voor jouw
@ Zuurtje, succes bij ha, hopelijk kunnen ze kleine meid eens goed helpen. Vedorie, daar hadden we niet op gerekend, grrr, stoute duiveltjes
thanx meid nee die duiveltjes mochten niet komen als het goed is heb ik dit jaar wel nog een ei tot later, ga me nu klaarmaken
Ik was ook nerveus voor de HSG, dus het is niet belachelijk Je weet niet wat je te wachten staat en alleen het idee al is niet fijn. Maar sommige worden in de maanden daarna wel sneller zwanger, dus het is voor een goed doel hoor wie het zegt Dikke knuff terug!
bleeeh, net heet water gedronken, ben al weer misselijk, bij deze schrap ik alle warme drankjes goed zo Giegje, zeker een goed doel, het eindresulaat is geweldig
volgens mij wel, zal even thuis kijken vanavond... heb ze niet mee in mijn tas, anders had ik ze meteen opgestuurd
Hoor het wel als je nog wat hebt liggen, dan neem ik die van je over Ga nu echt douchen! ben weer hele ochtend aan poetsen en boenen.. huis was een puinhoop! Nog uurtje en dan lig ik weer met staaf tussen de benen