Je hebt gelijk Jed het hoeft niets te zijn. Small ik heb 4 dagen geleden getest maar toen was het negatief. Ik ga vrijdag weer testen denk ik.
Hé busmeisjes! Nog geen nieuws van natjes zie ik. Ik ben vanochtend weer in gevecht geweest voor de invoer van de auto. Bijna 2 uur daar gestaan en volgens mij niet gekregen wat ik nodig heb. GRRRRR @JD: Jammer dat ze zoveel belang hechten aan de vrijdagavond, maar je zal het wel zien. Zoeken ze één of twee mensen?
haai meisjes! Net bij de fert.arts geweest. Die snapte er ook geen hol meer van Wel echo gemaakt, niks op te zie behalve verdikt bm-slijmvlies. Voor de zekerheid bloed getapt, krijg morgenochtend uitslag. Indien hcg 0 dan kan ik beginnen met mijn provera kuurtje (heb um gelijk in huis gehaald) en anders... NEH er is geen anders
Hé natjes. Nou ja, nou weet je gewoon nog niets. Morgen dan maar? En als hcg nou morgen niet 0 is? Of kan ik daar beter niet naar vragen?
cin kan je mijn nod naar 11 januari verplaatsen bezoek aan de ha was niet zo goed nieuws dochterje krijgt nu nog meer medicatie ab druppels voor oogonsteking op beide ogen (heeft ze al enkele dagen) pijnstilling en koortswerend middel (kreeg ze ook al) ab kuurtje voor 8 dagen puffertje moeten ook proberen urine op te vangen en vandaag binnen te doen voor onderzoek morgen MOETEN we terug naar de ha, ze was op 2 dagen wat veel afgevallen en dat moet opgevolgd worden ze woog vandaag 210g minder dan bij K&G een maand geleden en dat is niet goed. indien het niet betert en ze niet meer gaat eten wordt het waarschijnlijk opname in zh sorry voor weeral ego
Hai meiden, Zuurtje; kleintje nog zo ziek....wat word je daar onzeker van he? Sterkte met de kleine meid! En dan ook nog de duiveltjes op bezoek....das helemaal niet leuk, dikke knuffel! JD; het blijft dus nog even spannend...wie weet heb je zo'n verpletterende indruk gemaakt dat ze je afwezigheid op de vrijdag voor lief nemen! Tisch; het kan alle kanten op meid....vooral positief blijven, ik duim voor je! Milla; ik vind het niet zo gek dat je nerveus bent voor vrijdag hoor, ik hoop voor je dat het allemaal heel erg meevalt en dat je 1 van de meiden bent die na een hsg heeeel snel zwanger is! Alvast veel sterkte voor vrijdag! Natjes; nog steeds geen duidelijk antwoord....balen meid al die onzekerheid. Nu maar hopen dat je snel verder kunt met de volgende stap, al hoop ik dan natuurlijk wel dat dat de VK is en niet het kuurtje. Zou het niet zo kunnen zijn dat je zo pril zwanger bent dat het nog niet te zien is op de echo? (ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor.....duim,duim,duim) In ieder geval nog even doorbijten tot morgenochtend...sterkte meis! Verder ben ik het even kwijt geloof ik. Behalve dan dat ik begreep dat Vero nieuw huis en sleutel heeft en ik dat volgens mij helemaal gemist heb (schaam, schaam) Alsnog gefeliciteerd Vero een heel veel KLUSplezier in en aan je nieuwe huis!
Als ie 0 is ben ik blij, dan is hcg uit lijfje en kan ik provera gaan slikken waardoor ik nieuwe ronde in kan gaan! Dan maar 2009 tot een vruchtbaar jaar bomberderen Fert. Arts dacht wel ernstig aan een vmk...anders had ik nooit ineens zo'n knalposi ovutest kunnen hebben en die tempdip toen.. maar goed je moet niet overal bij stil staan! Natjes stuurt nu een positieve roze vibe door de bus! Wij nog niet preggy meisjes gaan 2009 gewoon heel vruchtbaar in en voor eind 2009 hebben wij een kleine beeb in de armen, geloof mij maar!
Natjes, verdikt bm slijmvlies duid toch op zwangerschap? Zuurtje, sterkte met kleintje... Mila, gaat vast helemaal goed komen vrijdag! Ik ga eerst maar es douchen en aankleden zit nog in badjas
pippa je word er niet alleen onzeker van maar ik maak me ook heel ernstig zorgen omdat ze zoveel is afgevallen en bijna niets drinkt
goedegaapmiddagggg allemaal... hier verkouden slaap nies klingel @natjes: hnm, geen nieuws van echo? morg uitslag hcg? en wrom verdikt bm slijnvlies? en waarvoor provera, wat is dat ook alweer? en AMEN wegens posi iedereen zwanger vibe! @mil: zenuwen meisje? boeh... think positive: ze gaan nu een belangrijke check doen, die meteen helpt! en wij zullen je allemaal buspowerrrrrrrrrrrrrrrrrrr toeblazen vrijdag! @pix: hey, een heel verhaal van jouw kant; dat is een goed teken! @cin: huis weg, zorgen weg.. das MOOI! jammer van minder gevangen dan gewenst; les voor volgende x misschien poot stijf houden.. hoewel, ervanaf zijn is ook een onwijze opluchting he! en NEE ik was geen rel, ik was openhaard, misschien vanmid weer rel! *gaat vast rekken en strekken* @limmel: you mandababe, weer groen als gras? wek... cola helpt niet meer? mok.... @jd: buh, vrijdagavond is zo belangrijk dat je anders afvalt? humz, vreemd. vrijdagav heb jij bijb-clubs toch met jongeren? dat kan je niet laten varen idd.. mok mok.. @lau: lekker in badjas! gaat goe? @pippel: haay, gaat broeden lekker, en niet weer op plaat gegaan? @zuurtje: knuffffffffffffff voor jou; wegens ongi en wegens ziek dochtertje... gelukkig wordt meisje beter EN komt er nog een ei in 2008! @tisch: poe, blauwe aders zo VLAK voor nod is op zijn minst zeer preggy-verdacht! maar aan de andere kant... tja, niks is zeker voordat POSIIII test he: duim duim! @cin: jij bureaucraten-vecht-beeb! erg is dat he! KILL en DESTROY! (maar wel eerst papieren voor oto ja dank u daag) @jdL gets, wat verwoord je dat lekker van hoe JIJ STINKKKTTTT! *zet jd in bad vol bubbels* @debs: HA, lekker een dikke smak van jou! altijd fijn om de dag mee te beginnen gaat goe met joe? so, meer heb ik nog niet bijgelezen of onthouden; nu megapot thee en broodje in oven en verwarming hoog en en en! smak! hatsjieklingel.
Enige wat ik wel weet is dat de bloeddruk meestal juist zakt aan het begin van een zwangerschap. Sommige meiden hebben dat zelfs zo erg dat ze van hun stokje gaan door een te lage bloeddruk. Daarom denk ik niet dat bloeddruk en zichtbaarheid van de aders met elkaar te maken hebben.
@zuurtje: *MEGA-KNUF* ATijd voor een kaarsje en dan heel hard duimen dat de medicatie nu wél aanslaat! @natjes: 2009 moet gewoon een goed jaar worden voor alle busmeisjes, helemaal mee eens!
Oo zuurtje dat klinkt niet zo goed nee. Arme kleine meid van je toch... (egobericht bestaat voor mij niet hoor (heb al eerder aangegeven dat ik dat raar vind), dus gewoon typen waar je zin in hebt!) @pippa; je hebt helemaal gelijk ik moet de moed niet opgeven. Positief blijven! @ Natjes: YESSSS eeen posi vibe voor in de bus. Kunnen een heleboel van ons wel gebruiken denk ik. Heb net dokter gesproken. Ik dacht bel gewoon voor de gein. Volgens haar is er niks aan de hand. Versnelde hartslag is ook niet erg omdat ik geen klachten heb. Ik moest gewoon testje doen van haar morgen. Voor de rest niks. Dussssssssssssssssssssssss ben niks wijzers geworden. Owja volgens haar hebben die aders niks te maken met verhoogde bloeddruk. Dan weten we dat ook weer... Enneeee verveel me nog steeds op werk.... heb geen zin... wil naar huis.
@ Zuurtje: balen dat je de duivels op bezoek hebt gekregen Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je meisje weer snel wat gaat drinken en eten. Heb je voor het opvangen van de urine ook iets gehaald of gekregen? Daar kan je aparte opvang'zakjes' voor krijgen. @ Natjes: Morgen dus eindelijk meer duidelijkheid als het goed is! Hoop voor je dat je HCG waarde of 0 is of....torenhoog @ Mezelf: Vrijdag moet ik weer naar de schoenmaker en worden schoenen aangemeten. Ik moet nu wel heel snel zoeken naar leuke schoenen, want ik mag zelf bepalen hoe ze eruit moeten komen zien (onder bepaalde voorwaarders uiteraard). Als het goed is heb ik dan over drie maanden mijn definitieve schoenen Ik moet dus snel zomerschoenen gaan uitzoeken die ik ook met slecht weer aankan..........
Je hebt gelijk Small. De vaatjes verwijden zich waardoor de druk meestal inderdaad lager is. Dus dat zal het inderdaad niet zijn.