heb het koudd.... ga maar huisje verder poetsen om het warm te krijgen Ennnnn over uurtje weer door naar de volgende date...!..... met de kraker
PINK BUS ON DEMAND Preggers 12-04-2009 female81 (beeb 1) ♀ 24-04-2009 Juud (beeb 2) ♀ 28-04-2009 Remmie (beeb 1) ? 10-05-2009 Yinte (beeb 3) ? 31-05-2009 Spiffy (beeb 2) ♀ 31-05-2009 Pixie (beeb 1) 08-06-2009 Limmeke (beeb 3) ? 13-06-2009 Debs (beeb 1) 23-06-2009 NRG50 (beeb 1) 24-06-2009 Jolan25 (beeb 1) 30-06-2009 lautje1979 (beeb 1) 20-07-2009 smallville (beeb 2) 20-07-2009 pippa (beeb 4) 04-08-2009 jeanine (beeb 1) 08-08-2009 alice (beeb 2) NOD 11 december: Natjes 19 december: Tischa82 (beeb 1) 22 december: Bowen (beeb 1) 22 december: JedidJah (ronde ?, beeb 1) 28 december: Giegel (ronde 11, beeb 3) 30 december: Alexia 31 december: Elke1976 (ronde 8, beeb 2, 1 vlindertje) 6 januari: Milla Rose (ronde 14, beeb 1) 7 januari: Veronika 8 januari: MilkHd (ronde 12, beeb 1) 9 januari: Plien (ronde 9, beeb 1) 11 januari: Zuurtje (beeb 3) 13 januari: Klingel (ronde 11, beeb 1) ? januari: Naiobi (ronde 4 na vmk, beeb 1) 26 januari: Cin1979 (ronde 5, beeb 1) ?? Gaby (ronde ?, beeb 1) 6 MMM Afspraken 16 december: Juud 20 wk echo (8u30) 17 december: Natjes gyn, echo 19 december: Milla HSG (9u30) 23 december: Alice 1e echo 24 december: Yinte 20 wk echo ~ Small echo 5 januari: Debs vk ~ Remmar vk ~ Plienneling ha 7 januari: Cin gyn 14 januari: Lautje gyn echo ~ Pippa vk 15 januari: Lim 20 wk echo 19 januari: Gaby operatie eileiders 21 januari: Debs 20 wk echo (15u15) 9 maandenbeurs * Juud * Gaby * jeanine (wipt langs) * Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) * Remmar! * Pixie * Jedidjah * Lautje1979 * Nrg50 (+ mama-nrg50) * Debsje (+daaf) * Naiobi (wipt iig even langs) * MilkHd (zie Naiobi) Neem alles over en gebruik onderstaande IMG voor het plaatje. [img ]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/1244008944_755edd8415.jpg[ /img]
Hoi meiden dikke knuffel voor allemaal! Weinig respons van mijn kant, ik ben zo groen als wat. Vandaag ziek thuis gebleven, ben te beroerd om me zelfs maar aan te kunnen kleden. Denk wel aan jullie!
Natjes, heb je ook anti-groen vibes? @Kling: Goed hè, ik kán dat gewoon Ik bedenk me net dat het wel erg kort dag is om nog kerskaarten te schrijven
@natjes, jammer dat je weinig wijzer bent geworden bij fer.arts. @JD, balen voor je dat je de baan niet krijgt bij de bieb. @zuurtje, een dikke knuff voor je dochter. Balen voor je dat je ongi gaat doorzetten. @vero, nog proficiat met je huisje. @mila, zal aan je denken vrijdag. @tisch, de blauwe aders hoeft niets te zijn.. ik heb er maandelijks last van. Dit in combi met grote (.)(.) . @klingel, beterschap. @alice, *knuff* , balen voor je dat je nu zo groen bent.. @all, *knuff*. @mezelf, weinig bijzonders. Ben wel blij dat ongi bijna over is..
@ natjes: dat is verwarrend en ook een beetje *(^$# @ zuurtje: owh meid... knuf... ik bid voor je @ klingel: graag gedaan. het is vandaag al een stuk minder He zo ver is het nog niet... maandag pas uitslag...
Klopt Plien hoeft niks te betekenen maar ik heb ze nooit dus vandaar de spanning. Kan er niks aan doen het is toch iederen maand weer spannend ondanks het na 11 maanden moeilijk is om je nog voor te stellen dat je toch echt zwanger kunt worden. zucht...
zeg cin, kerst is toch pas 25+26e... tis nu de 17e, als je ze vandaag koopt en schrijft en deze week op de bus doet ben je toch ruim op tijd? (heb ze hier al klaar liggen, alleen nog zegels kopen..)
@Tischa, ik snap je heel goed.. Iedere maand weer die onzekerheid en die spanning.. En juist die vreemde klachtjes die je erbij krijgt maken het zo verwarrend. Ik begin langzaam het zelfde gevoel een beetje te krijgen wat betreft het zwanger worden.. Als ik straks een keertje zwanger wordt is het dan moeilijk te bevatten..
2 dagen extra? dan ben je nu nog op tijd Nou ikga huisje afmaken en dan naar kraker en dan boodschappen doen... en toen was me vrije dag alweer om..zucht..
(geeft zich nu echt schop onder reet omdat ze moet opschieten..hup hup hup weg uit die bus) En voor degene die het vroeg de antigroen wave!
belgische post kan er soms wel 3 weken overdoen zo.. eindelijk hebben we onze eerste baby aankopen gedaan. maxi cosi.. campingbedje... paar kleertjes, rompertjes, stoffen luiers en spuugdoekjes... hebben bijna alles in huis dus hehehe... scheelt echt wel dat ik veel bewaard heb. heb ook meteen de blije doos opgehaald.. had ik nog geen recht op, maar had de bon in de bus van vorige zwangerschap die fout was gelopen. zaten leuke dingen in.. fopspeen, pak luiers etc
WAARSCHUWING ego bericht! *whhaaaaaaaa* *giiiiiiilllllllllllllllll* Ik vind het eng! Verloskundige belde me op. Ik zou bij de gynaecoloog moeten gaan lopen had ze gister gezegd. Maar, nu word ik meteen doorgestuurd naar het Erasmus Medisch Centrum voor een geavanceerde echo. Het stapje 'gynaecoloog' slaan ze even over. Ik zal haar vast nog wel een keer zien maar nu is er haast geboden... Morgen moet ik er al zijn, 12 uur. De verloskundige waarschuwde me al: ze zullen niet veel zeggen. Waarschijnlijk lig je daar een paar minuten en zeggen ze geen woord. Ze gaan gewoon echo-en. De haast is geboden omdat - in de woorden van de verloskundige - "sja hoe zeg ik dat: je al bijna 24 weken bent". Mijn hersens schakelen dan in op: tot 24 weken mag je abortus plegen... Het kan zelfs zo zijn dat er een spoed vruchtwaterpunctie gedaan gaat worden zodat ze een eventuele chromosomen afwijking kunnen vaststellen. Bagger, dit vind ik nu ineens wel heel eng hoor. Eerst dacht ik nog: het is goed dat ze me in de gaten gaan houden, maar nu die 24 weken termijn om me oren is gegooid komt het wel heel dichtbij ineens... *whhaaaaaaa*
female... kan me wel voorstellen dat je nu ineens zo schrikt. We blijven allemaal positief denken toch? succes morgen knuffff
female! wek, wat een stress! ik snap je associatie met ' 24 weken' , ik zou dit morgen (of misschien nog wel nu, aan de telefoon) echt vragen hoor! je hebt het recht om precies te weten wat ze denken en vinden, ook als dit slecht nieuws is... KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik denk aan jou.......................