Dat is wel fijn! Dan slaapt ze vast wel beter vannacht. De pufjes ken ik niet, maar het id denk ik vergelijkbaar met ventolin.
Duovent kon ik niet veel over vinden behalve dat het de bronchiën opent. Maar als het het hoesten tegengaat zal het voor de nacht wel verlichting geven
@Tischa: Balen meid, maar wie weet vrijdag *knuf* @Zuurtje: Hopelijk een iets rustigere nacht dan nu.
@gieg: probeer eens combivent anders... (is combi ventolin en atrovent, maar dat wist je misschien wel) EDIT: laat maar.. had de klok horen luiden maar....
moggel..vanochtend vroeg het verlossende telefoontje zkh..ben toch wel nieuwsgierig..! En anders beginnen we vanavond al met de provera en ben ik mijn kerstvakantie ongi...blegghhh..!
morgen meisjes moet nog een heel stuk bijlezen maar ben blij dat het al weer ietsje beter gaat met Zuurtje der meisje. tenminste dat hoop ik. (misschien lees ik verkeerd) Hopelijk uislga van urine straks ook goed zodat ze niet hoeft te worden opgenomen. Met als die medicijnen, moet toch een sn keertje goed aanslaan. En als medicijntjes aanslaan gaat ze vast weer beter eten. @ Tischa, blijft spannend al nieuwe test gedaan? o, lees net nega..... grrr @ Jedid, du sfunctie is niet voor een baan, vergroot de hoop weer @ Natjes, nou spannend zeg, hoelaat krijg je uitslag? @ Cin, wat doe je de bus toch goed zeg, en nu bog linken ook, wow @ Female, heel veel succes vandaag bij echo *hele dikke knuf* gaat man mee? @ Giegje, straks wel je schoenen showen heh, ben neiuwsgierig @ Alice, hopelijk snel minder groen
Kerstborrel was trouwnes geslaagd. Was nog veel werk. Moesten eerst alle bureau's/stoelen/afvalbakken naar kamer er naast duwen en toen hadden we een mooi zaaltje. Mooi versierd. Hapjes gemaakt, alles klaargezet. Precies optijd klaar. Veel complimentjes gehad, dus was zeer geslaagd. Morgen foto's bekijken Er waren er toch echt een paar aangeschoten, ha ha
oooowww, vergeet nog wat te vertellen. Mijn checf en manager weten dat ik zwanger ben... Manager had gister tijdens de speech iets te veel wijntjes op. Mijn telefoon ging onder speech af, dus ren/loop naar de gang... En wat zegt de manager: ooow, niks aan de hand hoor, ze gaat nog niet bevallen. is niet iedereen opgevallen maar sommige wel.... ja heb afdeling met bijna alleen mannen, gister van de 50 mensen maar 4 vrouwen. Ja de vrouwen snapte hem meteen en denk ook nog stuk of 5 mannen... meer niet. Ach nog 1 dag werken en daarna 2 weken vrij, als ik dan terug benop werk ben ik de 12wk voorbij.
Goeiemorgen allemaal! ga zo weer snel aan het werk maar wilde in iedergeval female heel erg veel sterkte wensen vandaag en hopelijk kun je ons met goed nieuws verblijden vanmiddag!...ik duim voor je! Natjes: jij ook suc6 meid! is toch wel beetje spannend he! ik hoop dat je gewoon te horen krijgt dat je super zwanger bent hihih
Morgen meisjes! @Small: Grote OOPS van je manager @natjes: hoe laat kun je bellen? @female: veel sterkte en succes vandaag! Stomme lui bij het keuringsstation hebben me gisteren inderdaad niet het goede papiertje gegeven. Stelletje EIKELS!
Goedemorgen! Ik hier ffies! Hoe is het met iedereen? Allemaal druk druk druk bezig met kerst en alle voorbereidingen!? @ female: ik duim voor je! Spannend meid! Maar ik hoop toch echt dat t gewoon goed zit en die kleine van jullie een lekkere groeispurt straks heeft (en anders blijft ze maar een btje klein.. als ze maar gezond is!) Knuff! @ natjes: al uitslag gehad? Ik ben zoooo benieuwd! @ smallie: hihi.. oeps.. niet zo handig van de manager! Hoe vond je het zelf dat hij dat zo zei?! @ cin: das k*t, dat ze je nu nog het verkeerde formulier hebben meegedaan! Je had daar toch heel lang op zitten wachten?! @ debs: werkze meid! @ milla: hoe is het nu met jou? @ Tischa: moed blijven houden! @.. euh... doe dit uit mn hoofd en meer weet ik niet! Blanco.... Nouja, nog best knap voor zwangere hersens... niet!? @ all: vandaag lekker rustig dagje! Vriendinnetje komt met de kleine en we wilde nog ff naar de prenatal! jeuj! shoppuh! hihi... (haar kindje komt trouwens morgenavond hier logeren gezellig!)
Het probleem is dat ik wél een keuringsformulier heb. Maar dat is dus niet waar ik om vroeg. Maar die lul de behanger wist het allemaal beter en nu heb ik dus een gekeurde auto die ik niet kan invoeren omdat ik eerst een ander papier had moeten hebben. @Remmie: Leuk! Logeerpartijtje én shoppen
haha.. dat zei zij ook al! haha.. nouja, tis een dotje van een kind, dus ze is van harte welkom (en ach, anders ook wel hoor!) Ze hadden zelf feest en niemand kon oppassen! Maar ikke dus wel hihi.. Gezellig! Ja, topdag vandaag: shoppen! hihi.. @ cin: grrrr.. das idd een lul de behanger.. nouja, lul de ... euh... wat doet die vent?!