'k Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is *zucht* En over een tijdje moet dit nog een keer omdat we een nieuwe auto gaan kopen... @Rem: lul de ? Gewoon lul dan maar Naaaatjes, nog niet gebeld? Zit hier een beetje te wachten eigenlijk
moggel @ female: arme meid... ik bid voor je @ smally: dat is dom van je manager @ mezelf: GIL... dat was even nodig... compleet nutteloos enzo, maar wel leuk
ja dat gaat wel redelijk...heb er niet zo heel veel last meer van...meer met vlagen nog.....heb nog wel om de haverklap het kokhalzen maar kan alles netjes binnenhouden nu...behalve soms met tandepoetsen dan komt mijn ontbijt er nog wel us uit...maar verders gaat het goed ...knuffel nog wel dagelijks met mijn warme kruik voor mijn borsten want dat is nog steeds vreselijk...denk dat ik daar gezegend mee ben tot einde zwangerschap
Hé Lim, goede(?)morgen! En JD trouwens ook. Ik ga even wasje opvouwen en het beddegoed in de machine gooien. Tot later
Mogguh meisjes, Female.....ik wil je nog even heel veel sterkte wensen voor straks! Natjes......de spanning stijgt hier! Knuffel voor iedereen.
groen als gras debs en keislecht geslapen nadat ik gisteren hartje weer niet kon vinden.. dus angelsound zit nu in doos en komt er ook niet meer uit. en met u? zag mooi bol buikje op foto ha cin.. wrom zoveel moeite om die auto in te voeren? je bent toch neit de 1e die dat doet in belgie? fem: duimduim natjes: al gebeld? small: fijn he drank en managers
Oh Lim, das balen dat je het hartje niet kon vinden en er dan ook nog slecht van slapen! Zou inderdaad voor mij ook een reden zijn om dat ding ver weg te stoppen.
ja buikje is weer beetje gegroeid ....alleen lijkt hij zo boller als op de foto hahaha...jij heb trouwens ook weer mooi rond buikie zag ik . ik mag toch hopen dat je niet nog 6 maanden zo groen als gras gaat zitten te wezen meis ...kan me voorstellen dat je het ondertussen meeeeeer als zat bent....zou er nukkig van worden denk ik.....slecht geslapen...dan zou ik zo lekker nog ff je bedje induiken meis...beetje bijslapen is goed voor je angelsound is onding als je het hartje nie vinden kan idd....vind hem ook wel us niet en andere keer weer wel...maar raak er niet van in paniek gelukkig morghu Pippa! zit net ff op het tienermoedersforum....kan ik maar beter wegblijven...en mijn menig over sommige 16 jarige zwangere dozen maar voor me houden denk ik
ben gestopt met fotos op ememem te zetten... vind het zon gehannes hahah... ben uur bezig voor er iets op staat. dus beperk ik het maar tot album hier. lees die fora nooit van jonge moeders... hou er niet van als mijn tenen zo terugklappen in mijn schoenen van ergernis.
Dat lijkt me ook niet Lim, dus waarom die meneer mij gisteren niet het goede papiertje heeft gegeven is me ook een raadsel. Volgens hem hadden alle andere mensen het fout . Mijn fout, ik had m'n poot stijf moeten houden En het kost moeite omdat de informatie die je krijgt overal anders is met als resultaat en hele hoop 'kastje-muur-kastje-muur-kastje-...' Hoe is het met de cola? Kun je die wel weer binnenhouden?
nope. cola gaat niet goed. ik zit ff te denken of mijn exmannetje ook zoveel moeite had met invoeren van zijn auto toen hij naar belgie vertrok. Maar die heeft zijn auto niet ingevoerd toen... die heeft meteen een belgische auto gekocht en zijn nederlandse auto hier verkocht
Balen Lim, zelfs geen cola meer bij je kerstontbijt. En dat was heel verstandig van exmannetje, hahaha. Ok, weer terug naar de was. Ik bleef met m'n nagel achter de hoes hangen, AUW!
ik weet niet of je het lust hoor meis.....maar goed ik kreeg toen ik nog zo mega misselijk was de tip om nutrix pap te gaan eten..daardoor zou de misselijkheid zakken en omdat het heel erg licht verteerdbaar is (voor baby's vanaf 4 maand) kon je het goed bionnenhouden.....ik lust wel pap dus dacht oke dat ga ik dan maar proberen schepje suiker erdoor natuurlijk....en het heeft idd goed gewerkt moet ik zeggen..als je echt geen pap lust tja dan is deze tip niet van belang natuurlijk he he ons ouwe huis staan eindelijk te koop en nu ook op internet alleen hadden ze de foto's van de badkamer wel als eerste mogen neerzetten hahaah...was een betere verkooptruc geweest
das mooi debs nu maar hopen dat oude huis snel weg is... net zoals ik hoop dat onze buthut snel weg is maar ze verwachten pas enige actie na half januari.. dus we moeten maar ff geduld hebben.
denk idd dat rond deze dagen we weinig actie-reactie hoeven te verwachten....miss scheelt het dat ons huis ver onder de waardeprijs verkocht gaat worden...dat tie daardoor miss wat sneller weg is...ach we zien wel....betaal er toch niks aan dus zit niet op een schopstoel
goedemorgen! Female heel veel sterkte toegewenst... Owja voor Natjes is het ook spannend he vandaag? duim duim duim Verder nog nieuwtjes? Cin wat een gedoe met die auto zeg!