Verdulleme Fem.. dat was idd niet het nieuws waar we allemaal op hoopten. dikke knuf voor jou! denk dat ik zo toch maar een kerk aansteek... ipv kaarsje.. blijkbaar werken de kaarsjes niet zo goed meer
Maar Fem.. stel nou.. op die echo loopt groei nog steeds te ver achter.. wat kunnen ze dan in ziekenhuis voor je doen?
me aan apparatuur leggen, de kleine monitoren en kijken of het verstandig is de kleine te laten zitten of juist te halen....
Mijn jongste heeft de helft van de zwangerschap een groeiachterstand gehad van twee weken. Twee weken is het randje van acceptabel en ik moest daarom om de week een echo om te zien of ze groeide en ook rekening houden met een opname tot aan de bevalling. Uiteindelijk heb ik thuis wel bedrust gehad, maar de groeiachterstand is tot aan de bevalling twee weken gebleven. Vandaar ook mijn eerdere vraag of je wist hoeveel weken de groeiachterstand is.
Ze heeft heel de nacht geslapen zonder hoesten tot 6u vanmorgen het puffertje en de ab doen dus hun werk hoelang is jou jongste daarvan ziek geweest?
ons kerstdiner is ook gepland zag een heerlijk recept.. echt.. toen ik foto zag liep het water me uit de mond http://www.sonla.nl/nl/recepten/peru/
Tjee Female, wat een verschrikkelijk nieuws....ik weet niet wat ik moet zeggen. En niet teveel stressen lijkt me inderdaad inmiddels een onmogelijke opgave. Wat zullen jullie feestdagen moeilijk en onzeker zijn. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje!
Mooi zo! Hoelang het precies heeft geduurd weet ik niet meer Vanaf de dag dat ze begon te spugen is ze toen opgenomen in het ziekenhuis, waar ze 10 dagen heeft gelegen. Al met al heeft het denk ik ongeveer 3 weken geduurt.
het is natuurlijk ook niet een algehele achterstand....ze is klein, maar nog wel nét binnen de marges. Alleen het hoofd en de benen wijken steeds verder af. Die liggen echt (ver) onder de marges.
Hoihoi, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik ook voor t eerst van mijn leven blaas/nierbekken ontsteking, en heb ik ook medicijnen gekregen die veilig zijn voor t beebje.
Ja sorry, inderdaad lang geleden. Maakte mezelf echt gek door al dat slechte nieuws over MK, en had besloten dat t beter was even niet meer mee te lezen.