@ Bagy, rare temp hoor maar is toch algemeen bekend, als je gaat samenwonen kom je aan (hier ook de nodige kilo's, nu 15kg)
Goeiemorgen @Milla, heel veel sterkte @Cin, wauw idd mooi stabiel! Pfff ik snap niet waarom hier thuis ff site zoo traag is, op werk vliegt ie er door en hier.....
goedemorgen meiden hier gaat het weer de goede kant op, dochterje begint weer meer te eten voorlopig nog niet zoals het moet maar dat komt wel milla veel succes gaby wat een gebergtetemp cin mooie temp iedereen die werken is werkze voor iedereen een knuf joepie bijna vakantie (hoor wie het zegt, ben alle dagen thuis) is toch wel anders als het zoontje hele dag thuis is
moggel @ Milla: suc7 @ gabbel: dat is idd een vage temp @ mezelf: mijn temp is nog steeds rond 37 graden. Nog 3 dagen en dan weten we weer wat meer...
goede morgen allemaal allereerst wil ik female en haar mannetje heel veel sterkte wensen in deze bange onzekere dagen. ik wou dat ik iets echt zinnigs kon zeggen maar ik heb er gewoon geen woorden voor. ik denk aan jullie. milla ook heel veel sterkte voor je hsg al ben je net weg denk ik. de rest haaai
He meisjes, ben alweer terug! En moet zeggen, het is een rotonderzoek maar zou het wel weer doen als het moet. Het is echt de angst voor het onbekende wat het zo naar maakt. Maar.. heb het zeker niet voor niks gedaan, want 1 eileider zat dicht. Maar deze heeft de gyn wel open kunnen spuiten, even pijnlijk maar het resultaat mag er wezen! Nu ziet het er zoals hij zelf zei uit als in de boekjes! Al met al heel erg opgelucht! En nu ga ik het loslaten
Goeiemorgen allemaal, Milla heel veel sterkte en succes vandaag! Zuurtje fijn dat het weer wat beter gaat met de kleine meid! Jippie om 12.00 uur hebben de kids vakantie....heerlijk, even geen school, geen zwemles, geen voetbal! Nu ga ik weer even verder met de ramen zemen...tot later!
Hé Milla, Dat is snel! Goed dat het niet voor niks was En nu vol goede moed 2009 in voor een zwangerschap volgens het boekje?
wow Milla, ben zo blij dta het je tot nu toe is meegevallen @ Zuurtje, wat fijn dat kleine meid beter gaat @ Pippa, ramenlapse @ Yinte, al medicijnen gehad?
ow hoi small. ja heb medicijnen. 4 keer per dag amar liefst. en cranberrysap van de reformwinkel. mannnnnn wat is dat spul viesssssssssssss. maarja gewoon slikken he beker komt vanzelf leeg. t'is voor een goed doel. ow en was wel grappig. lieffie ging het halen gisteravond nog net voor sluitingstijd. hij had er uiteraard nog nooit van gehoord dus had geen idee wat ie ging halen. zegt die vrouw in de winkel moet het echt zonder suiker zijn het is echt vies dan hoor. ja het moet staat hier op het briefje zei hij. ooow zei die vrouw dan is ze zwanger zeker en heeft ze blaasontsteking. ik had best zijn gezicht willen zien op dat moment hoe weet die dat vroeg hij toen ze thuiskwam. ik zeg ja t'is een vrouw he. je had zijn gezicht moeten zien. smakelijk en heb ook van die vifit drankjes. en heb net tomaat en sinaasappel op bij me brood. dus volgens mij doe ik alles wat tischa heeft gezegt. nu maar hopen dat het helpt!
ha ha ha, die blik had ik ook wel willen zien en positief blijven, tuurlijk helpt het. Heb zelf ooit nierbekonsteking gehad, zwaartse ab hielp niet, maar met actimel, vifit en cranberry wel. Dus gaat zeker wel werkenbij je
hier is dochter een om een uur of half 2 thuis, die moet voor 3 uurtjes anderhalf uur heen en anderhalf uur terug in het busje alleen om te gaan eten.en zoon moet wel de hele dag naar school. ze hebben beide spullen mee voor kerstontbijt/lunch.