En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Oooo Gaby wat is ie mooi :)
    wel erg lief hoor :)

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja mooi is ie hé :D
    ik doe hem ook niet altijd om
    ik wil hem mooi houden ;)
    maar ik kan ook niet altijd meer ringen om want vooral s'morgens heb ik hele dikke op gezetten vingers, dus ik doe nu soms nog maar ringen om helaas :(
    ik ga weer ff verder met schoonmaken
    owja ik heb iets leuks voor de hond gekocht, zet ik ook wel ff op ;) alleen hij wou niet stil zitten dus de foto is niet zo goed haha

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mooie ring hoor gabbel :)

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Wauw Gaby wat een mooie ring! en wat een leuke hond!

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha, wat een schatje, was Digger der blij mee :)

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi meiden!

mooi ring gaby :D

verders weet ik het niet heb niet terug gelezen begreep wel dat Mila super posi nieuws had :D goed zo meis!
    heb zelf een vette onzeker dag vandaag...dus aan mij hebben jullie geen fluit vandaag.....

Hopelijk is alles goed verders met iedereen!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heeej Debje, nog even druk zo'n laatste dagje op werk zeker.
    Onzeker, ojee, kan dat nou weer, we zijn er heir op der van af te helpen, dat weet je toch
    *knuff*

9. debsje1977

dat weet ik lieverd.
    maar vind het erg vervelend om met mijn gezeur en lekker nega te zitten doen gedoe hier te zitten terwijl juist iedereen zo lekker posi is op het moment...wil die stemming niet bederven...vandaar dat ik me beetje oppervlakkig hou...tot ik weer lekker posi kan mee doen :)

maar vind je wel een schatjedat je zoooo lief voor me bent ;)...dikke knuff

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    nou vind nog steeds dat je hart even moet luchten.
    maar ondanks dat je lekker koppig bent vind ik je nog steeds wel lief :)
    *smak*
    komt wel goed schatje...wat drinken?

pfff heb trek in Sushi

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden!

Ben even gezellig druk geweest met allerlei kerstvieringen ne acties voor het goede doel op school. Zojuist is de kerstborrel afgelopen en ik ga nu naar huis voor een welverdiende kerstvakantie.

De komende twee weken zal ik wel weer wat vaker online kunnen zijn. Dames die ik tóch niet meer 'zie', wens ik vast een heel fijne kerst en een spetterende jaarwisseling.

Alle goeds voor 2009!

En dan NU, naar huis! :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als je eitje kwijt wilt debse... pben of smsen mag altijd he.

dikke knuf

13. debsje1977

zijn jullie toch schatten he! heb altijd het idee dat jullie ( de zwangere geen last van onzekerheid hebben)

nou komt tie dan:

ik ben zooooo onzeker....en heb het "rare" idee dat de baby ut nie meer doet heb ook van die ongie achtige krampen elke keer ppfff....... vanmorgen ook vette ruzie gehad met daaf...

we hebben het gelukkig wel uitgepraat...allebei veel te laat op ons werk maar oke....ik schijn de laatste tijd nogal heftig te reageren op alles. ( zonder da tik dat zelf eigenlijk door heb)..en vooral als ik dingen niet snap ofzo.
    zo ook vanmorgen dus....stonden al met onze jassen aan en manlief had ergens geld voor nodig dus zei ik dan haal je het toch uit het mapje hier uit de la ( in de veronderstelling dat daar nog genoeg in zat) zegt tie dat geld is allang op....dus ik hoe kan dat nou...het vliegt hier ook werkelijk de deur uit..en waar hebbie dat allemaal aan uitgegeven dan!...tja dat had ik dus niet moeten zeggen want toen was tie me toch partijtje boos..dat ik hem wantrouwde enzo en dat ik maar lekker naar me werk kon gaan lopen en dat tie me vreselijk zat was met mijn gezeik en buien...hij had genoeg van me ajuus....ai ai ai...ik janken natuurlijk......want zo bedoelde ik het helemaal niet komt alleen beetje rot me strot uit blijkbaar....maar goed tegen een huilende debs kan tie niet dus dat was al snel knuffel knuffel en sorry van beide kanten...en uiteindelijk...waar bleek dat geld dus aan uitgegeven te zijn.......de babykamer ...was ik notebene zelf bij hahaha.

vandaar dat ik ook nie zo veel op het forum meeklep op het moment..:oops:

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @milla, jee wat goed, gelukkig niet voor niks idd. Super meid! En nu knallen in 2009!

@cin hee dakloze, gefeliciteerd!

@gaby, he bah wat een rotnieuws voor je schoonzusje

@zuurtje, tnx voor het verhuisberichtje!

@tischa, he balen witte test! Knuff

@gaby, waauww mooie ring

@debs, jaa gewoon zeggen wat je zeggen wilt hoor, daar verpest je de stemming niet mee.
    Gewoon doen hoor.

@me, ben net terug uit de stad, effe geshopt met buuf. Heb alleen knallende koppijn gekregen en dat voorspelt vaak niet veel goeds. Kreeg net ook berichtje van mijn vriendinnetje. Hun dochtertje is opgenomen in ziekenhuis met RS virus, zelfde virus waar Zuurtje’s dochtertje zo ziek van is. Zij had te weinig zuurtstof in bloed dus licht aan de zuurstof en als ze te moe wordt van voeding krijgt ze straks sondevoeding. Vind het zo sneu. Meisje is net 3 maand. Goeie nieuws van de dag is dat de kozijnen in de dakkapel geplaatst zijn dus de aanbouw is wind en waterdicht. Yeahhh.

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sorry debs.. maar kan een vette grijns niet onderdrukken.. zooooo herkenbaar :)
    mannetje heeft hier al als koosnaampje Bitch voor mij :D

die krampjes.. die horen.. en sterker nog.. voorlopig blijven die ook nog tijdje.. en ze kunnen soms echt gemeen pijn doen..

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lieve schat toch, wij zijn er om je te helpen, mallerd
    jij daar een beetje zitten kniezen en ik me hier vervelen op werk, had ik alllllllang kunnen helpen :)
    Je valt ons nooit lastig, niet van die gekke dingen denken.

En denk dat je werkelijk een jongen krijgt, al die extra testosterone, daar worden je hormoontjes ook erg van slag van.
    (je reactie lijken beetje op die van mijn zusje toen ze zwanger was van jongetje)

*knuff*

17. debsje1977

:) LOL..ik blijk weer us niet de enige te zijn dus hahaha...goh lucht wel op te horen dat die krampen erbij horen...was al weer doodongerust :oops:

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    en die krampjes, ja je baarmoeder moet toch groeien, dat doet nou eenmaal beetje pijn

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ben je ook een schatje,

en jij der maar mee rond blijven lopen, droppie

20. debsje1977

dan krijg jij zeker weer een meisje dan smallie :D:D
    volgens mij heb jij daar geen last van ;) hihi

wat hebben die mannen toch een hoop te stellen met ons zwangere kamerolifantjes he :p

kijk das nou het handige van vrouwen kennen die het al meegemaakt hebben...die weten precies wat al die krampen enzo betekenen en dat het normaal is hahahaha...ik ben nog maar een groentje wat dat betreft....bij de tweede zit ik waarschijnlijk ook tegen iemand die van de eerste zwanger is....meid maak je niet druk hoort er allemaal bij hihihi ;)

Deel Deze Pagina