En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hmmm had er bij de jongens helemaal geen last van..

maar ben nu echt jojo met humeurtje..kortaf, ruziezoekerig.. net als die echte moodswings.. heel hard lachen en minuut later ontroostbaar zitten janken

word er zelf al moe van.. laat staan die mannetjes om ons heen :)

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, denk ook een meisjes :)
    en ja de mannen hebben zeker wat met ons te stellen
    slapen
    misselijk
    overgeven
    emotioneel
    eten
    niet eten

3. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    @Gaby dat is een mooie ring hoor. Ben dol op diamantjes. Heel lief van je vriend.

@Juud heb je eindelijk vakantie. Geniet ze!

@Debs. nou dat noem ik geen zeuren hoor. Net wat lim zegt wel herkenbaar. :) Had ik gisteravond ook.

Hey Bowen, ken dat gevoel. Probeer jezelf niet te gek te maken (look who's talking) :)

Ik heb banner op dag 36 gezet en ik wacht het af.....

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

precies zoals jullie nuzeggen idd lims en smallie..gaat het er hier ook aan toe....en dat terwijl ik nog steeds dacht dat ik zo was als voor dat ik zwanger was...maar niet dus hahahah....heb het nu pas zelf door hoe mijn humeur aan het jojoen is...en ik elke keer daaf maar de schuld geven dat tie geen reet van me begrijpt enzo hahahahaha.
    arme arme knul :)

Bowen wat erg meis...3 maandjes en dan zo ziekjes zijn...hopelijk gaat het snel beter met haar net als gelukkig met zuurtje haar kleine meid.

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, valt hopelijk straks in het niet als kleine in jullie armen ligt :)
    (jullie nog 25 wk)

6. debsje1977

25 nog maar?...jeetje gaat dat hard zeg :D:D

kan zijn dat ik zo straks foetsie ben daaf kan nu elke moment voor de deur staan hier, dus zeg van toedeloes ...thanks voor de opbeuring...had ik vanmorgen al om moet vragen ;)
    maar ga vrolijk naar huis ipv zoals ik had verwacht...jankend op het moment dat hij voor de deur zou staan hahaha.

Ow ja enne ik heb VAKANTIE :D:D Yippie!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah... vanaaf maar eens lief zijn tegen Daaf dan :) en hem ff uitleggen hoe dat precies werkt.. hormoontjes en zwangerschap

mannetje hier was al voorbereidt door mij :D hoewel die er soms nog moeite mee heeft.
    maar dat is zijn probleem :)

8. debsje1977

ik zal hem het proberen uit te leggen anders laat ik hem wel ff op het forum hier lezen hoe het werkt hahahaha.

nou hij is er dus ik ga er van tussen!

Miss tot vanav meiden!

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    doei doei Debsje :)

@ Bowen, gelukkig wel optijd erbij, en 3 maaandjes wat klein nog, hopelijk is de klein emeid snel beter

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

@debs, fijn weekend, fijne vakantie en 'geniet' samen met daaf maar lekker van de hormonen haha :D
    Ow, ik dacht trouwens gisteren ineens aan "wie zou er flauwvallen van de mannen hier, tijdens de bevalling...." en ik moet zeggen dat de jouwe toch wel bovenaan m'n lijstje stond :p

Wij: we hebben de kinderkamer/rommelhok leeggehaald en behang gekocht :D gaan lekker beetje beeb-dingen doen. Helpt wel moet ik zeggen, we zijn de afgelopen maand helemaal niet meer bezig geweest met zwanger zijn, en nu gaan we daar gewoon wél weer lekker mee bezig. Overdreven of niet, I 'don't give a sh*t :D
    Ik ben helemaal in de 'mood' van - ik doe lekker wat ík wil en als de rest het niet begrijpt: jammer dan :D

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ze moeten waarschijnlijk nog iets hoger worden, i.v.m. de steun rond mijn enkels, maar ik kan er nog even over nadenken :)
    Woensdag zeiden ze dat ik een voorbeeld moest meenemen, maar ik heb nog wel heel even tijd om verder te kijken. Wel moet het zoiets worden als wat ik in mijn foto-album heb gezet.
    De kleuren erbij voorstellen is lastig inderdaad, maar ik heb al een keer zoiets gehad en mijn laarzen (die ook in mijn album staan) hebben ook die twee kleuren.

Hm, dit maakt mij een stuk hoopvoller voor als ik er ook aan moet geloven.
    Was het een rotonderzoek op het moment dat de vloeistof naar binnen werd gebracht?
    Hopen dat je nu snel zwanger wordt! :D

Mooie ring Gaby!

Ik heb mij twee zwangerschappen zo gedragen en twee keer een meisje gekregen :)

@ Debs: Het is wel lastig, maar het is maar tijdelijk en voor een goed doel.
    Tijdens mijn zwangerschappen had ik ook snel ruzie en de hormonen maakten mij niet bepaald vriendelijk.
    Het is erg herkenbaar zoals Limmeke ook al zei ;)

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Dag lieve meisjes,
    Ik heb al weer een paar dagen zwaar depri gevoel, er is op mijn nieuwe werk een collega die me loopt af te kraken en zwart te maken bij baas en collega's op de vloer en afgezien het mijn enige 'kantoor'collega is doet dat heel veel pijn en voel ik me heel alleen. Mijn dagen duren daardoor erg lang aangezien ik niet iemand ben om alleen te zitten. Zou heel graag uitkijken naar een andere baan maar ja dat gaat niet en als ik hier de maanden tot mijn verlof aftel en me na mijn verlof eventueel ziek meld kan ik rustig naar wat anders uitkijken en es goed bedenken wat ik wil. Miscchien blijf ik wel een jaar helemaal thuis. Weet het echt even niet op het moment. Ik overweeg ook om die deprissiviteit te bespreken in t ziekenhuis maar ben 3 jaar geleden al gestopt met antidepressiva en heb ze niet ontzettend gemist tot nu.
    Sorry lang en egoistisch verhaal geworden..
    Ik hoop binnenkort weer met jullie mee te kunnen leven.

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Gaby: mooie ring!

@Bowen: Naar van je hoofdpijn en wat erg voor je vriendin, 3 maanden pas, sneu hoor.

@Juud: Vakantie! Joehoeee!

@Debs: Je weet het voor de volgende keer nu toch? Niet meer stilhouden maar lekker vragen aan de ervaringsdeskundigen hier. Ga ik ook doen over een tijdje :p

@female: Aan een gebrek aan posititeve energie zal het in ieder geval niet liggen! *knuf* Wat hebben jullie uitgezocht? Echt meisje-meisje of meer neutraal?

Heb net even een cadeautje gekocht voor m'n achterneefje. Morgen 'familiedagje', volgens mij voor het eerst sinds m'n opa overleden is :(

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een stilte hier
    iedereen aan het genieten van de avond

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Giegje, owwww, dus bitchy reageren kan ook met meisjes :) ha ha, het blijft zielig voor de mannen.
    Vind de schoenen leuk die je hebt uitgezocht, en die probeert ie dan na te maken?

@ Female, lekker kamertje mooi maken, veel plezier ermee, foto's foto's

@ Lautje, je kan het beter meteen bespreekbaar maken in het ziekenhuis of ergens anders, lieverd blijf er niet mee lopen, liever zo snel mogelijk er over hebben dan te diep er in raken.
    Goed op jezelf letten, maak er werk van.
    Is niet goed om nu al zo te plannen dat je jaar thuis gaat zitten.....
    *hele dikke knuff*
    Hoe sneller je er werk van maakt des te sneller (ik ben positief ingesteld en verwacht dat het snel goed komt) ben je weer de oude.
    En misschein beter eerder n andere baan zoeken.
    Maak het besprekbaar lieverd, met ziekenhuis/man/etc.

Hele dikke kus, en we zijn er voor je
    zeg maar hoe ik je kan steunen dan ga ik me best doen.

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lautje dikke knuff!
    Mooie ring Gaby!
    Bowen knuffie voor je hoofdpijn!
    Debs, herkenbaar! Heb ruzie met halve familie op het moment! Ze zeggen allemaal dat het door de hormonen komt....nou dan schiet ik echt uit mn slof! Knuff!
    (had het idd bij mn dochter ook dus 2e meid zal wel onderweg zijn)
    Juud zie in je onderschrift dat julie een puntgaaf meidje krijgen! Geweldig, gefeliciteerd!

Hier dus alles shit, ruzie met zussen en moeder...kerst gaat niet door denk ik,...en nog zo beroerd! Bleeegghhh.

Nou fijne avond!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja dat was wel even vervelend maar niet zo dat ik kapot ging van de pijn ofzo. ze moesten de druk ook opvoeren door de verstopping. maar volgens mij valt het nog veel meer mee als je al eens bevallen bent en weet wat weeen zijn. want zo schijnt het nogal te voelen. ik lette heel erg op mijn ademhaling en dat hielp heel erg.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    female - ik vind helemaal niet overdreven meis. je moet lekker doen waar je je goed bij voel. je dochter komt wel..je moet positief blijven....

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ben wel weer lekker in mijn vel. heb goed voelend muziek weer terug gevonden.... :D
    een avondje supergroove, voilent femmes en finley qauye gehad... even saampjes met mijn broer op msn heerlijk kletsen over muziek.. :D like old times

heb vandaag ons muziek mobiel gekocht. playgro noahs ark..

Deel Deze Pagina