so, nachtekling is back. even kijken wat me is bijgebleven: @gabbel: mooie lieve ring! @elke: FIJNE WELVERDIENDE VAKANTIE! @debs: whoei, onzekerheid over beeb, ruzie met daaf, en dat niet durven zeggen? *oo meisje lucht je hartje hier tog! daar zijn we voor! * hormonen doen nu gek, en je stresst meer dan anders... kom maar hier uitrazen en knuffels en begrip krijgen! @tisch: wow, dag 34 en ei dag 19? s.p.a.n.n.e.n.d! @small: iedereen weer OK bij jullie? @lau: wat is dat nou op je werk? wrom iemand jou zwart maken? nu heel belangrijk om niet overhaast dingen te beslissen: blijf even zitten waar je zit, met BABY in buik, en bespreek dit evt met een meerdere? of durf je haar aan te spreken? (waarom denk ik dat het een haar is trouwens?) KNUF! @pix: fijn dat je in een goede move en groove zit... KNUF! @alice: wat is DAT nou, ruzie met moeder en zussen? wrom? en n u kerst op de tocht? praten, bellen even? goed maken? miw ik hoop dat dat kan... KNUFFFFFF @giegje: hoest met je mooie nieuwe shoes? echt cool! @Mil: wat zei tisch dat mooi: dubbele kans nU come on girl! word PINK! @fem: fijn, met beebdingen bezig zijn en blijven! em idd, lekker doen wat JIJ wil! SMAK! @cin: plezier en sterkte morg met fam dag zonder lieve opa..... KNUFF... @iedereen: ik realiseerde me net weer hoe bijzonder en raar het is, en mooi en lief en fijn en steunend, hoe wij hier in de bus zitten... al een half jaar (!), en stoer dat we gewoon door zijn gegaan met elkaar omdat we elkaar nou eenmaal gave wijven vinden. we delen alles, van lichamelijke intimiteiten tot geestelijke geheimen, en dat is eigenlijk heel bijzonder. ik wil dan ook even zeggen dat ik jullie allemaal, en ONS, geweldig vind; een heerlijk kippenhok met vele uitlaatkleppen; van humoristische tot gevoelige en van rellerige tot troostende en van flauwe tot leerzame; en hoewel we elkaar niet ' kennen' in de zin van ' gezien hebben live' weten we op bepaalde gebieden meer van elkaar dan,bv, mijn beste vrienden. je denkt toch niet dat ik met iemand anders over mijn vruchtbaar slijm praat, of tegen iemand zeg dat ie sex MOETTTTT hebben? of we elkaar nu opvangen in een power-kaarsje of in een glitter-curver; of we nu meeleven met tempjes of met nodjes; het is toch ergens echt wel heel bijzonder, en misschien is DIT wel het moment dat ik mij dat besef. en dat wou ik even zeggen. sentimenteel? ja. overdreven? misschien. langdradig? zeker! maar toch. van mijn hart maak ik geen moordkuil en ik heb het vannacht even met jullie, mijn eigenste augustBUSbeebmEIsjes, gedeeld. thanks dat wij elkaar kennen! GRRRRRRRRRROUPHUGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *gaat lang en diep slapen* liefs klingel.
Klingel, ons sentimentele overwerkte mutsje... wat heb je weer mooi gesproken Zo.. misselijkheid is weer wat gezakt, duik mijn bedje maar weer in. Kreeg ineens idee dat jongste zijn zeer onhandige hoogslaper de deur uit moest doen.. dus ff tijdje gesurft voor ander bed. Morgen maar eens voorleggen aan hem. Kga nog even proberen wat te slapen. xx
morgen meisjes @ Klingeltje, je hebt echt prachtig gesproken, ben het er geheel mee eens. Ben zo blij dat jullie er zijn en dat we elkaar hier hebben leren kennen. *mega hugg* @ Limmetje, En hoe vind jongste het op dat bed eruit moet? Al iets anders kunnen drinken dan cola? @ Pixie, wat fijn dat je lekker in je vel zat
@ Klingeltje, ja alles gaat hiet weer beter, kleine meid is bijna helemaal beter, creatief met medicijnen omgaanmaakt misselijkheid minder, en ook veel blijven eten, in ieder geval 's ochtends. Smallman had 2 banen (1x16 en 1x12) krijgt per feb 1x 36 super blij. verjaardagcentjes gehad van ouders alvast om kleren te kopen Ja gaat goed
klingeltje je hebt weer mooi gesproken! Hier moe, lag er laat in. Ben naar de bios geweest..Wit Licht... My G*d... wat een film.. Heb me heel erg ingehouden om niet mee te brullen. Vond hem zo heftig! Heb er ook heel de nacht van gedroomd.. Hier temp na 1 dag dip weer omhoog geschoten.. zucht..ga dan weer vanalles door me hoofd halen, moet ik niet doen. Wordt over 1,5 week gewoon ongi!
gister trouwens heerlijk gegeten, eten vrijdags bij schoonpapa hij had recept gekookt uit de allerhanden Kalkoen heerlijk gemarineerd met zelfgemaakt cranbeery saus, erg jammie
he Natjes, dus film was de moeite waard, wist niet precies wat ik er vav moest verwachten. gekke temp jij hoor, temp van jou maakt er n feestje van
Morgen all Heb heerlijk uitgeslapen, heb alleen nog steeds beetje hoofdpijn, ik hoop niet dat ik ziek wordt.
@female, ik vind het hartstikke goed van je dat je bezig bent met de babykamer. Zeker als het goed voelt. Knuffel @lautje, wat een eikel die collega van je. Voelt ie zich bedreigd of zo? Ik zou er zeker over gaan praten met je chef. En als je eerder last van depressiviteit hebt gehad zou ik het ook zeker melden in het ziekenhuis. Misschien hoe eerder je er iets mee kunt doen hoe beter. Hele dikke knuffel voor jou meid. En laat je niet kisten door zon collega he! @cin familiedag vandaag, gezellig. Zal wel raar zijn zonder opa denk ik. Veel plezier @alice, als het idd door hormonen komt dan weten ze dan toch ook dat het daar door komt? Ik hoop dat het allemaal mee valt met die ruzies. Is niet leuk, zeker niet nu. Knuff @milla, ik vind het zo leuk om te horen dat je echt aan ons dacht. Grappig is dat en gelukkig hielp het. @pixie, heerlijk dat je je weer lekker voelt, @Klingel, wat een prachtige woorden zo midden in de nacht. Kreeg er wel beetje waterige oogjes van hoor. *SMAK* voor jou. @Elke op vakantie?! Fijne vakantie! @limmeke, bedenk je dat soort dingen midden in de nacht? @small, wat fijn dat je hubbie nu 1x 36 uur gaat werken. Geeft misschien wat meer rust @natjes, mooie film ja? Ik had er eigenlijk zo mijn twijfels over maar ben nu wel beetje benieuwd. En brullen met films doe ik ook altijd dus ik kijk ze straks wel een keer lekker thuis. Ik ga straks even skibroek terugbrengen heb gister een andere gekocht in de stad en deze past hubs beter. En ik moet nog wat meer dingetjes kopen voor de vakantie dus genoeg te doen vandaag.
aaah Klingeling wat een mooie woorden. @female: wat goed zeg! Gewoon leuke beebdingen doen en posi blijven. @lautje: wat vervelend zeg. Vraag me soms af waarom mensen zo gemeen zijn. Probeer idd met leidinggevende te praten of gewoon een beetje te peilen hoe zij de samenwerking vindt gaan. Je kan altijd gesprekje aanvragen. Misschien denkt leiddinggevende helemaal niet vervelend over je. En ben het eens met andere meiden dat je niet te lang met depri moeten blijven lopen als je het al eerder hebt gehad en de medicijnen toen wel hielpen. Dikke knuff @Cin: fijne familiedag vandaag. Wat gaan jullie doen (of hebben jullie gedaan). Zal wel raar zijn dat opa er niet meer is. Wij hebben volgend jaar familiedag maar het gaat nu zo slecht met opa dat ze denken dat hij het einde van het jaar niet zal halen. @zuurtje: Hoes het vandaag met kleine meid? @alice: niet fijn zo'n ruzie aan het einde van het jaar? Misschien proberen het goed te maken? Anders geen fijne kerst toch? @pixie: heeyeye fijn dat het zo goed met je gaat. @elke: Jij vakantie? oops heb ik gemist. Fijne vakantie ELKE! @natjes: temp omhoog? mmmmm ja posi blijven is altijd goed maar posi blijven =hoop en dan kan teleurstelling groter zijn. grrr moeilijk he. @Bowen: niet ziek worden hoor! Misschien extra vit C nemen? @Smalletje en Limmetje en de rest: hoooooi @mezelf: ongikrampen zijn weer weg. Denk dat het psychisch is. Wil het zo graag dat ik ongi tegenhou. Hubs was zoals verwacht heeeel erg teleurgesteld maar gaf wel aan dat wij in januari voor onderzoeken gaan. Wel fijn dat hij dat zelf aangeeft.
jij moet gewoon ff geduld hebben tish misschien komt die posi test er nog wel aan. cin: veel plezier vandaag pff.. ben de rest alweer kwijt
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyy meiden! alles goed hier? Ik heb heerlijk 2 weekjes vakantie. Lekker uitrusten
Ja Tisch, hoezo heb jij de moed al opgegeven voor deze maand? Edit: temp deed je niet aan geloof ik he?
Haaaai Heerlijk zeg 2 weken vakantie, ik ook Waarom heb je geen banner meer? Edit: ligt aan mijn pc denk ik? ik zie ineens meerdere banners niet.
hey Jolan alles goed? voel je je al wat zwangerder? en lekker he vakantie.. mannetje moet hier maandag nog werken en dan hebben we ook lekker 2 weken vrij samen met kids. Heerlijk. We wilden vandaag wat leuks gaan doen.. maar het regent regent elke keer in weekend bah bah.. Mannetje heeft net zijn eigen lijf helemaal onderzocht met de angelsound whahahaha... hij leeft in elk geval
hoi hoi nee voel me totaal niet zwanger... voel me niet anders dan 3 maanden geleden. Alleen moe..... mannetje hier kon geenvrij krijgen dus die moet gewoon werken helaas.... vanmorgen ook weer wat gehad hoor: deurbel ging. Was het de buurvrouw (nogal apart mens) ze belde aan omdat de kat aan de deur stond. ZEgt ze: gaat het met de misselijkheid, ik hoor je elke morgen overgeven...... Ik zeg: uh.... nou dat is niet overgeven hoor maar ik moet steeds zo hoesten. Sinds ik zwanger ben heb ik smorgens zo'n last van slijm in mn keel. Maar ik dacht: jeetje dat ze dat zo durft te vragen. hahaha. Volgensmij weet ze helemaal niet dat ik zwanger ben.......
@Bowen en Lim: . Ja soms ben ik superposi maar dan denk ik aan die 2 negatieve testen en geef ik de hoop op. EDIT: en alle sympt zijn weg. Geen pijnlijke tepels meer wel nog blauwe aders en geen krampen. En nee ik temp niet. Misschien haal ik wel een thermometertje. Weet van een keer dat ik tempte dat ik ongi wordt wanneer temp op 36.4 zit. @Jolan: lekker vakantie meid. Maar denk dat buurvrouw 't dan wel weet hoor. Is je buikje niet gegroeid?
nee mn buikje is nog niet echt zichtbaar gegroeid. Ik zie het zelf wel maar voor anderen is het eigenlijk niet te zien....
Tja hoe zou ze het dan weten? Misschien probeerde ze het uit je te trekken. Ik lees dat veel mensen hier goed contact hebben met buren. Ben niet zo buurterig aangelegd. Heb altijd het gevoel dat buren vooral erg bemoeizuchtig zijn.
Hihi wij gaan woensdag op vakantie met onze buren Buren zijn hele goeie vrienden geworden sinds we hier wonen.