ik kan me voorstellen dat als je denkt dat ik elke morgen moet overgeven dat je dat dan zowiezo denkt. Nu zijn die geluiden van mij dus niet van het overgeven maar van het hoesten hahaha. Dus ik denk dat ze wel haar vermoedens heeft. Ach maakt verder ook nite uit, maar ik stond gewoon echt verbaasd dat ze het vroeg haha. Ik ben ook niet zo buurterig aangelegd hoor. Ach ik heb goede contacten, maar kom niet bij ze op de koffie ofzo.
Haai meisjes, @ Klingel; wat heb je dat toch weer mooi gezegd! @ Small; fijn voor je mannetje Small! Is het een hele nieuwe baan of kon hij bij 1 van de 2 meer uren gaan maken? @ Natjes; die film staat heel hoog op mijn verlanglijstje. Vraag me alleen af nu ik van jou hoor hoe heftig tie is of het verstandig is in de bios te gaan zitten met al mijn laagvliegende emoties ! @ Alice; wat vervelend..ruzie met de fam. Ik hoop dat jullie het snel weer goed maken. Ik herken het wel hoor...mijn tenen zijn ook behoorlijk lang en ik trek me alles zooooo erg aan. Gelukkig gaat het met mijn fam. prima, maar mijn schoonfamilie......breek me de bek niet open (en ze weten nog niet eens dat ik zwanger ben) @ Female; fijn dat je zo lekker met kleine meisjes kamer bezig bent. Lekker van genieten hoor meis! @ Lautje; wat een rotsituatie. Laat het niet te lang lopen hoor...misschien over praten met arts als je er op je werk niet uit komt. Sterkte meisje, Knuff! @ Debs; onzekerheid over kruimeltje en een kort lontje....wat herkenbaar! Geeft niks hoor....gaat vanzelf weer over! @ Elke; fijne vakantie! @ Jolan; goeie sociale controle.....jij kan staks de buuf laten oppassen zonder babyfoon, want aan haar gehoor mankeert niets ! @ Iedereen; knuffel voor iedereen die er een nodig heeft. @ mezelf; ik ga lekker even naar de markt met kids en mams en thee leuten. Dit weekend gaan we de kinderen vertellen dat ze een broertje of zusje krijgen. Dan snappen ze tenminste dat mama soms een beetje kort aangebonden, moe of juist hyper is! Ben zo benieuwd hoe ze reageren!
hallo meiden Hier laat uit mijn bed. was wel heerlijk om zo lekker uit te slapen en heerlijk lang liggen. Heb wel boodscappen al gedaan. wat gaan jullie doen voor de kerstdagen? @Klingel.. wat was jij lekker sentimenteel vannacht zeg hahah.. wel mooi en waar.! @jolan ze denkt vast nu.. die meisje is gewoon zwanger en aan het overgeven en wil het niet zeggen dus zegt dat het hoesten is ahaha @pippa spannend zeg! veel plezier met je kindjes en ze reageren vast hartstikke blij altijd leuk!
bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb het mijn baas besproken en hij staat helemaal achter mij, maar ja zij werkt er al 13 jaar met als gevolg dat ik iedere collega aan zit te kijken met denk jij ook zo over mij? Maar dat is het niet alleen vind mijn werkplek, alleen op kantoor, ook niet leuk. En daarbij komt dat ik gewoon depri ben. Heb visolie en b6 geadviseerd gekregen daar ben iknu mee begonnen en in januari naar een massagetherapeut, maandag en dinsdag nog werken en dan pas 5 januari weer. Dikke kus voor allemaal en ik ga me binnenkort echt verdiepen weer in jullie verhalen..
@ Lautje, Je hebt van Efamol Visolie met teunisbloemolie, mag bijde gebruikt worden in zwangerschap. Uit er zelf ervaring en uit ervaring van familie helpt deze goed. www.efamol.nl Goed dat je het hebt besproken met je baas Jammer dat je werk dus niet zo leuk is.... misschien toch eerder wat anderes zoeken... weet het, is makkelijker gezegt dan gedaan, maar andere denk je nog minimaal je hele zw en verlof aan je 'nare' werk, niet goed voor je gezondheid. En die heeft op het moment toch wel voorrang. *dikke knuff*
ik heb van puur mama de vitamines en visolie gehaald, ik wil het een week de tijd geven. Ik weet niet goed wat ik wil qua werk; aan de ene kant denk ik even uitzingen tot mijn verlof en dan tijdens verlof solliciteren. `bovendien verwacht de fysio dat ik met een maand minder moet gaan werken aangezien de druk op het metaalwerk op begint te lopen, dus misschien red ik het niet eens tot mijn verlof. Stel dat ik nu een leuke baan vind en word al ziek ruim voor mijn verlof dan ben ik die leuke baan kwijt na mijn verlof en bij deze baan maakt me dat niet uit en kan ik gewoon egoistisch aan eigen gezondheid denken. Snap je? Ik overweeg om na de geboorte een jaar thuis te blijven aangezien ik waarschijnlijk wel weer in aanmerking kom voor volledige wao (kom ik uit en ben nog gedeeltelijk afgekeurd) en de kosten voor de kinderopvang zo hoog voor ons zijn (600 euro per maand) dat we meer geld overhouden als ik thuis blijf en weer volledig in de wao zit. Ik verwacht niet dat het een probleem zal zijn weer helemaal wao aangezien zwangerschap en afgelopen 4 jaar 4 operaties aan bekken, dus enigszins te verwachten dat dat grote invloed heeft. Oftewel heel veel twijfels en tranen hier, iemand DE oplossing?
nu even geen oplossing zoeken. gun jezelf even de tijd om een stapje terug te nemen en straks als je weer beter voel...mag je weer je daarop in storten. *knuffel*
Ja dat is een lastig parket. Ik kan me wel voorstellen dat je zoiets hebt van ik blijf hier nog wel even hangen tot dat de beeb er is. Als je dan toch minder moet gaan werken enz enz beter nu dan straks in leuke baan. Maaar aan de andere kant is het wel heel belangrijk dat je je wel lekker voelt. En dat kun je alleen zelf bepalen. Is het het waard? Dat moet je je misschien afvragen. En dat dan die tranen er komen is niet zo gek, Ik wou dat ik je een passende oplossing kon geven maar dat gaat helaas niet. Ik kan wel zeggen van probeer je je er niet te druk om te maken maar dat ik vaak makkelijker gezegd dan gedaan. En mag ik vragen hoe je aan 600 euro per maand komt. Hier krijg je toch nog een gedeelte van terug van de kindertoeslag of zit ik er naast? Ben laatst ook aan het rekenen gegaan en kwam op hele andere bedragen uit. Voor hoeveel uur is dit?
op www.toeslagen.nl kun je uitrekenen hoeveel je terugkrijgt van de belastingdienst. Die van ons zou 3 hele dagen naar t kinderdagverblijf gaan en wij hebben een vrij hoog gezamelijk inkomen. Hoeveel procent toeslag je krijgt hangt af van je inkomen.
goed hoor Lautje, goe daan je zelf denken. Wij betalen omgerekend nog maar 1.25 per uur voor kdv rest word vergoed Zoals je zegt, moet wel te doen blijven.
ligt aan uurprijs kinderdagverblijf en je eigen inkomen. Wij krijgen namelijk maar 105,00 per maand van de belastingdienst.... (en ik weet niet of je dat hebt gedaan, maar bij ons op het kinderdagverblijf betaal je niet de uren die je afneemt maar de uren die het dagverblijf open is op die dag dus voor ons 3 dagen is 31,5 uur.
dag kerstmEIsjes! jah, lekker sentimenteel was ik he! ben ik sowieso af en toe; en das LEKKERRR @iedereen: kerst kijken met paul de leeuw (nou ja, met klingman naar kerst met paul kijken beter gezegd heheheheehehheheh) dus ZOEFF en knuf! [/list]
met kerst gourmetten en mogelijk een nieuwe beeb te bewonderen 2e kerstdag moet ik wel werken. vind niet zo erg.
zo net een heel lang gesprek met mijn man gehad. We hebben besloten dat ik voor het eerst sinds 5 jaar weer eens een psycholoog op ga zoeken en dat ik maandag en dinsdag nog ga werken daarna heb ik vakantie tot 5 januari en als ik dan nog steeds zo depri ben door werksituatie ik me ziek meld. Financieel gezien is het gezien mijn wao-verleden gunstiger om thuis te blijven en 100% wao te krijgen als 3 dagen kinderopvang dus na de bevalling blijf ik thuis tot ik er weer aan toe ben te gaan werken, voorals nog zeggen we dat ik minimaal een jaar thuis blijf. Voel me erg opgelucht en ben vooral heel blij dat mijn man zo lief voor me is. Hij verwoord het heel simpel: niets is het waard dat jij je zo voelt en zeker niet nu je de verantwoording hebt over een kindje in je buik. Hij stelde voor dat ik ontslag nam, maar ja dat wil ik niet als ik me ziek meld krijg ik mijn salaris en mijn baas krijgt het van het uwv. Zo heel lang verhaal geworden, bedankt voor jullie luisterende oren!
hey ladies, kom even langsrennen... druk met verbouwen, oftewel slopen, het huis is na drie dagen al 75% gestript, en de container is bijna vol! Gaat lekker, heb wel overal spierpijn, en onze halve vriendenkring ondertussen ook haha. Hoop alles ok hier, geen tijd om bij te lezen Mis jullie wederwaardigheden wel hoor!
hai meisjes.. temp schoot hier weer omhoog vanochtend. http://www.fertilityfriend.com/home/23f3e7 Maak me nu ineens zorgen of die provera nu wel handig is.. Lijkt echt net op eidip+innesteldip... maja heb al 4 tabletten genomen... zucht..