jeetje Natjes, lijkt echt op ei en innesteldip..... moeilijk, misschien toch maar stoppen met pillen?
zit heel erg in dubio.. Mede door het feit dat we 4 dagen voor ff ei aangeeft sex hebben gehad..op dat gebied zitten we dus redelijk kansloos.. Denk dat ik maar gewoon doorslik en verstand op 0 houdt..
dat kan ook. als de mogelijkheid er toh niet in zit. en gyn zeegt ook, bij toch niet ongi doe dan nog eens en zs test, wie weet heeft heft Natjesman superzaad
goede morgen dames natjes ik zou die pillen gewoon door slikken ! mocht je zwanger zijn word je toch niet ongie door die pillen ? ik weet dat duspathon geen kwaad kan mocht je zwanger zijn ! hier temp al 2 dagen iets hoger , volgens mij me ei nog niet gehad ,maar heb al wel 2 dagen vruchtbaar slijm. ik wacht geduldig af en mocht ei in aantoch zijn hoop (duim) ik dat hij rechts springt , want daar is me leider iets meer open
goeiemorgen Natjes: idd doorblijven slikken.. en even niet op temp en ei etc letten... eerst zorgen dat alles weer goed loopt.. dus keer goed ongi worden... en dan draad weer oppakken. Zeker nu het een zeeeer geringe kans is dat een kansje zou hebben deze maand.
pff.. goede morgen/middag. hier net uit bed en moet werken om 15.00.. heb geruild met collega omdat ze ziek is en ze niet ziek meer kan/wil melden..
veel plezier smally Ik zit voor het eerst op mijn werk achter forum hahah.. tot nu toe nooit gedurft. zal geen habit maken.. maar het is weekend en ERG stil hier
hi mEIssies! @lau: goode move; praten met man en beslissen te stoppen met werken. alleen al de opluchting zal ervoor zorgen dat je minder stress hebt; neem maar lekker de tijd voor jezelf, en je aankomende gezinnetje @natjes: whoei, lastig dilemma; maar ik zou toch maar doorgaan met de provera; als je niet had getempt had je ook niet getwijfel.. wel hoop ik dat je lijf gewoon lekker zelf een eisprong, en dan desnoods een ongi maakt! @giegje: haai zwaai hoest? @pix: jij ook werken 2e kerstdag? gaan we samen stiekem forummen ! ohnee dat durf ik niet; pcs slaan volgens mij geschiedenis op.... SO, ik ga werken; net hele huis schoongemaakt met klingelman alleen mijn atelier en kledingkast moeten hoognodig uitgeklingeld worden wrom trouwens, heeft er nog iemand getest? jd? liefs! klingel
Hé busmeisjes! Hoe is het hier? @lautje: dikke knuf! Ik denk dat je mannetje hele wijze woorden heeft gesproken: jij moet nu echt even voorgaan! Blijft vervelend van die collega, heb je het er met haar (?) al eens over gehad? Iemand die er al 13 jaar zit, dat klinkt alsof ze bang is voor haar eigen plekje. @klingel: nog steeds sentimenti bui of is het alweer over? @pippa: ga je je op die lange tenen laten trappen door de schoonouders met kerst? En hoe reageerden de kids of het nieuws? @smalletje: huis vol of hou je het klein? @Gieg: Jij ook alvast fijne feestdagen! @Pix: Goed te zien dat je je wat beter voelt! @Bowen: Niet ziek worden hè! Zo, dat was even uit m'n hoofd. 'k Zal wel weer iemand vergeten zijn...sorry! Gisteren niet veel gedaan, familie bij elkaar en opa's as verstrooid. Heel gek maar had op het moment zelf niet echt het idee dat het daarom ging. Daarna samen gegeten en 's avonds lekker genikst.
word moeilijk forummen op 2e kerstdag. We hebben een kerst activiteit geregeld voor e bewoners dus zullen wel druk daarmee zijn. Ik durf het nu te forummen omdat IEDEREEN nu weet dat ik zwanger ben maar zal het niet te vaak doen anders krijg ik moeilijkheden en denken ze dat we niet genoeg te doen hebben hahaha
@hi lieve cin! as verstrooien opa was mooi? *knuffff* goed vredig gevoel, jij en de rest van de fam? ik ben niet meer senti; hoewel, dat ben ik altijd wel want dat zit in mn karakter, ik uit t alleen niet altijd (zo) geschiedenis wissen? ja, nee, ja vast wel! ach, op mijn werk wordt er al openlijk door sommigen gepraat en gegrapt dat ik zwanger ben/ga zijn (?) dus het zal geen verrassing zijn trouwens: droomde vannacht 2x dat ik een posi test had! ik weet zeker dat het ZO zal voelen in het echt; ik beleefde het echt! *zucht, zwijmel* @pix: ik zal ook geen tijd hebben voor forummen op werk (goh wat een verrassing); wordt champagne ploffen en amuses glitteren en wijnkelder gala dit en dat, wel heel bijzonder zo, nu gaak nog even zoeken naar partybestemming oud en nieuw en dan werken... liefs!
Hoi meisjes, Wat is het rustig hier! Gisteren hebben we de kinderen verteld dat ze een broertje of zusje krijgen. Ze vonden het helemaal leuk, de jongens hopen op een broertje en onze dochter hoopt natuurlijk op een zusje. Tja, daar hebben we gelukkig niets over te zeggen. Leuke leeftijd trouwens om het te vertellen...tjee de vragen die je meteen om je oren krijgt....we hadden soms echt zoiets van; hoe gaan we dat uitleggen..hahaha! @Cin; het lijkt wel of er wat druk van de ketel is nu de kinderen het weten. Ik heb mezelf even positief ingesteld en besloten dat we het gewoon gezellig gaan maken. Als de kinderen vertellen dat ik zwanger ben..prima en anders weet ik nog niet of we het 1e kerstdag of later vertellen. Gisteren vierde mijn schoonzus haar verjaardag, dus we hadden vast een voorproefje en daar heb ik me goed doorheen geslagen..al zeg ik het zelf. Ik ga mijn kinders even onder de douche doorslingeren en lekker genieten van een luie zondagavond! Dag lieve meisjes..tot morgen!
@small, leuk feestje gehad? Ik wens je bij deze vast een hele fijne verjaardag. @Giegel jij ook vast hele fijne feestdagen @pixie, ik zit op werk ook wel eens te forummen maar vergeet af en toe idd geschiedenis te wissen. Niet zo slim van mij.... @klingel, hmm je zou haast zeggen dat je nesteldrang hebt met dat opgeruim van jou @cin, nee ga niet ziek worden, ik weet niet wat het was maar ik ga straks de gezonde Oostenrijkse lucht opsnuiven dus dat komt vast goed. Had je het daar eerder over gehad, as van opa uitstrooien? Kwam me bekend voor. Was 't mooi? @pippa, leuk dat je het de kids verteld hebt. Hihi zijn ze al zo wijs met hun vraagjes? Kom net bij mijn zus vandaan, vertelde dat ze 7 weken zwanger is. Superleuk voor ze natuurlijk. Zou nu superleuk zijn als het voor ons ook raak zou zijn maar durf niet te hopen. Nog even rustig afwachten. Weet ook niet zo goed wanneer ik moet testen met deze gekke ronde. Mijn cyclus heeft nog nooit zo lang geduurd dus weet ook niet precies wanneer NOD is. En daarbij gaan we woensdagochtend al heel vroeg rijden dus ik zt te twijfelen of ik morgen zal testen of dinsdag en of ik nog wat testjes moet kopen om evenetueel mee te nemen enz enz. Ondertussen maak ik mezelf aardig gek.
zo.. ik val hiet bijna in slaap zeg. niet leuk meer en ik moet nog 2 uurtjes. bowen.. zou super zijn als je idd nu weer zwanger zou zijn. Maar .. ik heb toch wat gemist zie ik aan je onderschrift. een vmk gehad vorige cyclus.. wil geen 'oudzeer' ophalen maar toch wil ik even daarbij stilstaan voor je omdat ik dat niet heb meegekregen (te bezig met mezelf natuurlijk). *knuffel*