Heb ik er ook pas later bijgezet. Was ook maar echt heel even zwanger dus kan niet echt zeggen dat het 'oudzeer' is maar het voelde ook niet goed om het maar te zien als een 'verlengde' cyclus vandaar. Nog 2 uurtjes volhouden, ik vind het nu wel leuk om de actie op 3fm te volgen. Kun je via radio maar ook via tv en internet volgen.
hey meiden! hoe is het met jullie? hier alles oke, alleen vandag wel opeens weer veel buikkrampen. Gisteren eigenlijk ook al als ik veel deed, dus toch wel wat last van hsg nog. Maar het mag de pret van de goede uitslag niet drukken Verder niet het idee dat ik veel gemist heb hier... klopt dat..?
Volgens mij klopt dat Milla. Ik weet niet meer wie het al eerder opmerkte, maar iedereen lijkt idd onder de kerstboom te hangen. Ik ben ook zo lui, ik word er zelf flauw van.
Ik hoest goed Maar verder gaat het ook goed en verwacht ik over een paar dagen de duivels omdat ik al buikpijn heb. Natuurlijk hoop ik dat ze wegblijven, maar die kans is erg klein. Hoe oud zijn je kinderen? (sorry is ik het al een keer heb gevraagd) Ik ben heel benieuwd hoe mijn kinderen gaan reageren als het zover is. Wat ik al wel denk te weten is dat de oudste een broertje wil en de jongste een zusje Fijn dat je kinderen zo leuk reageerden en het erg leuk vinden! Het was vast erg dubbel om te horen dat je zus zwanger is en het zou natuurlijk erg leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn. Wie weet is het bij jou ook wel raak Ik zou dinsdag testen en voor de zekerheid een paar testjes meenemen. Het zou leuk zijn om een roze kerst te krijgen! @ Mezelf: Ik ben de laatste dagen erg moe, maar dat zegt bij mij niet zoveel omdat ik daar veel vaker last van heb. Sinds gister heb ik in vlagen ook buikpijn en ik denk daarom dat de duivels wel gaan komen 1e kerstdag
moggel meisjes! Ga de 2 weken dat ik vrij ben met mijn afstudeeropdracht bezig. Moet 1 februari ingeleverd zijn.. En het is echt een megaopdracht! (lang leven het uitstellen) als ik teveel online ben geef een gil dat ik moet opbokken
Voor een ieder hele fijne feestdagen! Natjes: hup.. opzoutuh van forum en zien je in februari weer zo bedoel je?
morgen iedereen ! natjes heel veel suc6 met je opdracht hoeveel pilletjes moet je nog slikken ? whaha lim ,leuk plaatje is het jou ventje haha FF heeft een stippel kruis aan gegeven bij mij! oeiiii meisjes ik heb om 11 uur een solicitatie gesprek! ik hoop zo dat ik dan ff geen last van me buikie heb !
nee gabbel, das niet mijn ventje.. succes straks voor solli.. ik duik mijn bed in.. even proberen wat slaap in te halen.
Nog 3! Wordt dan tussen de 27 en 31e ongi, kan dus in januari direct aanschuiven voor de eierzoektocht echo..
ow gelukkig dat je daar dan weer bijna vanaf ben moet je dan ook aan de clomid ? omdat jou cyclussen ook zolang zijn ?! ik kan ook niet wachten om met de pilletjes te beginnen want deze dagen zijn zo om en dan heb ik alweer me 2de operatie
mijn verjaardag was leuk, had het klein gehouden ivm misselijk etc. Dus gewoon papa's mama's en mijn zusje met kleine man. Grote man moest werken. Toen kwamen geheel onverwacht ook broertje en zusje van Smallman met aanhang (die hebben normaal andere dingen te doen) dus was geheel leuk verrast. Had gelukkig genoeg eten in huis (brabanste inslag van mijn moeder) En daardoor genoeg voor 12 ipv 8 Had lekker sate gemaakt, 's ochtends al kip gesneden en gemarineerd, satesaus, stokbrood, wat salades, kaasjes en knakworstjes in crossaintjes, in zijn geheel zeer geslaagd. Dat ze allemaal blijven eten is omdat ik het vierde vanaf 15.00 (kleine meid klaar met middag slaapje) De meeste gingen tussen 19.00-20.00 weg. Behalve Smallman broertje en vriendin, hebben nog n uur gewii-d trouwens goed verwend : nieuwe schaaltjes (andere warengesneuffelt) nieuwe portemonne (Roxy) mooe sjaal douchespulletjes waardebon prenatal geld nieuwe kleren voor verjaardag/kerst
zover ik weet nog geen clomid... Al zou dat wel verrekte fijn zijn.. Cycussen gehad van 36*50*36*110*36*52*mk*en zit nu alweer op dag 50.. al lijkt er wel enig ritme in te zitten.. zou denken na deze weer een 'korte' van 32/36. De cyclus vanz w-schap was ook 32.. Maar zo heb je wel erg weinig kansen hoor met zulke lange cyclussen..
ohh smallie dus je ben lekker verwent gelukkig heb je het leuk gehad! ik ga je lekker pas woensdag feliciteren want dan ben je echt jarig ja natjes ik zou als ik jou was het er wel oven hebben met de gyn !
Moet zowiezo cyclusdag 11 langskomen voor echo.. zal het dan bespreken voor de volgende ronde.. Voel me af en toe echt zwaar kansloos, helemaal als ik mensen zie met cyclussen van 25-28 dagen...
@ Bowen, je temp ziet er wel hoopgevend uit zou wel leuk zijn, tegelijk @ Pippa, wat leuk dat je het an je kindjes hebt verteld, ha ha ha, dat zullen de vraagjes wel zijn geweest (hoe komt die baby daar dan? ) @ Gaby, ja operatiedatum komt nu sneller dichterbij, fijn heh Heb je meer kansen Succes met sollicitaie straks *duim*duim* @ Natjes, fijn dat je hierna weer lekker kan beginnen, lekker fris in 2009 @ Cin, nog gecondoleerd, heb ik volgens mij niet gedaan Maar klinkt als een mooie gebeurtenis samen met familie @ Pixie, toch niet in slaap gevallen heh onder werk @ Klingeltje, Knuff al iets gevonden voor O&N? @ Limmetje,
Ik denk dat mijn rechtereileider een cyclus geeft van 28 dgn en de andere iets van 50..... niet gelijk dus... Zoiets had ik vorige keer al bijna uitgeplozen toen ik gestopt was met pil. Deze keer ook weer zw met eitje van rechterkant. Denk dat mijn linkerkant ook niet goed zit, heb er ooit een eierstok ontsteking gehad.... Maar moed niet opgeven heh. Vriendin van mijn moeder werd maar 3 keer ongi per jaar, en heeft toch 3 kindjes.