En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Dan wordt ik na deze ongi dus weer zwanger ;)

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :) JA :)

3. natjes

natjes Niet meer actief

hope so!

4. natjes

natjes Niet meer actief

scheelt wel dat ik deze cyclus geholpen wordt door opsporen van ei en gebruik ovu+temp
    als ik dan ei nog mis weet ik het ook niet meer :)

(dan kruip ik maar een grot in en kom er niet meer uit)

5. natjes

natjes Niet meer actief

waar is jed? Heb al paar dag niks gehoord/gezien. Der tempje is ook sinds de 19e niet meer ingevoerd..

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hmmm geen idee waar ze is.
    Natjes pb je je adres stuur ik testjes naar je toe.
    ga ze vandaag zoeken :)

ga nu met kleine meid mandarijn op bank eten :)

7. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goeiemorgen meisjes;

Small; leuke verjaardag gehad! Fijn te horen!

Giegel; onze oudste zoon wordt begin januari 10, onze jongste zoon wordt begin februari 8 en onze dochter is a.s. woensdag jarig en wordt dan 6.
    Dus ik heb straks hulpjes zat..hehehe!

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    You go girl! :D

Gaby; succes met je sollicitatie straks!

Bowen; zou zeker leuk zijn...samen zwanger met je zusje! Ik wens je in ieder geval een hele roze kerst!

9. natjes

natjes Niet meer actief

ik test gewoon eind januari weer positief! :)

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Ik wil iedereen ff fijne dagen wensen en
    dat al jullie wensen voor 2009 mogen uitkomen ;)
    Dikke knuffel

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Zo, even 40 pagina's teruggelezen. Nou ja, niet heel aandachtig, maar ik heb ze allemaal gezien...

-Ik wil female en haar man nog even heel veel sterkte wensen. Wat goed dat jullie er zo mee om gaan! Vanaf deze kant ook veel positieve energie jullie kant uit en ik hoop dat de kerstgedachte hieraan nog kan bijdragen.

-Milla had een snel, maar goed onderzoek. Fijn zo meis!

-Debs was onzeker en had ruzie met Daaf. Hoort er zooooooooo bij. Ik heb ook regelmatig het gevoel dat mijn meisje het niet meer doet, maar dan krijg ik ineens weer een duidelijk teken van leven. En ook ik heb nog regelmatig kramp en pijn. De onzekerheid zal alleen maar groter worden, zodra je je kind gaat voelen, want als je die dan even niet meer voelt... Probeer maar te vertrouwen op je lichaam meis. Meer kun je echt niet doen. En blijf praten met Daaf!

Verder weet ik niet zo snel meer wat er was/speelde. Sorry!

Ik wens iedereen vast heel fijne feestdagen en een goed en gezond 2009!

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

dank je wel Juud ;)
    gister kleine spruit weer horen rond spartelen
    dus alles is okidoki ;)

jij ook fijne dagen !

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat is het rustig hier....

Dan maar even een ego-berichtje...

Sorry dat ik het zeg, en vast excuses als dit naar overkomt, maar ik merk gewoon dat ik helemaal niet zo geniet van deze zwangerschap. Ik ben wel heeeeeel blij dát ik zwanger ben en dus weer een kindje mag krijgen, maar de zwangerschap kan me eerlijk gezegd gestolen worden. Ik heb veel last van mijn heup/rug/bekken en die bloedingen maken het er niet leuker op. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn lijf eigenlijk een beetje naar vind. Als ik soms in de spiegel kijk naar mijn gezicht, kan ik ook denken: wie is dat in vredesnaam?

Ik moet erbij zeggen dat ik een anorexia-verleden heb, maar tijdens en na de eerste zwangerschap vond ik mezelf juist mooier dan ooit! Maar nu... Zouden dat gewoon hormonen zijn? En maakt het écht zoveel uit of je een jongen of een meisje krijgt, of zijn dat bakerpraatjes? Ik heb nl. wel eens gehoord dat een meisje veel meer van jouw hormonen afneemt, waardoor je er anders uit gaat zien en sneller somber kunt zijn...

Nogmaals, ik geniet wel van schopjes in mijn buik en het feit dat we weer een kindje mogen krijgen, maar ik verlang zo naar de 24e!. Vorige keer had ik de 9 maanden nodig om aan het idee te wennen. Dit keer denk ik:kom er maar uit, dan kan ik weer mezelf worden :(

Sorry meiden, maar zo voel ik me gewoon even...

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meisjes,

Hoest hier?
    Hier gisteren aankomend ei benut.
    Vond het heel eng na vrijdag, maar moet zeggen:
    Het viel niet tegen ;)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn Mill, dat het niet tegenviel! En nu positief blijven, net als je avatar!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Lieve Juud, niet voor verontschuldigen hoor.
    Is hoe jij je voelt.
    Sommige vinden het zwanger zijn fantastisch.
    Ikke niet, net als jij... zwanger worden vond ik erg spannend, maar het echt zwnager zijn, met alle kwaaltjes pijnen onzekerheden ziek zijn.... is genieten ver te zoeken.
    Ik vind het fantastisch dat ik zwanger ben omdat ik het eindresultaat geweldig vind.
    Als ik zie hoe mijn meisje is, om te smullen gewoon. Dat zal jij ook hebben met Siem.
    Tuurlijk zijn we blij dat we zwanger zijn, maar niet omdat zwanger zijn zo leuk is zonder al die kwaaltjes en onzekerheden.
    Ik denk als je dat allemaal niet hebt je heel anders er tegen aan kijkt.

Lieverd je zit op de helft, zet hem op
    *knuffff*

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Debsje, heeee, lekker al van vakantie aan het genieten?

@ Milla, gelukkig viel het niet tegen, tja, je weet nooit :) Goed benut hihi

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé busmeisjes!

@natjes: hé, dat lijkt op mijn cyclus! Ik verwacht deze ronde ook weer een lange. Zijn we op onze manier toch regelmatig :p

@Juud: Hé, dat verhaal klinkt bekend. M'n schoonzusje vond d'r 2de zwangerschap ook stukken minder. (Eerste een jongen en tweede ook een meisje trouwens). Misschien inderdaad de hormonen?

@Milla: Yeah! En dan straks het bewijs dat je na een hsg echt sneller zwanger wordt!

@Smallie: Opa is in juni 2007 al overleden, dus dat je niet gecondoleerd had dat klopte wel hoor ;). Leuk dat je nog wat verrassingsbezoek kreeg!

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    pfff, gelukkig vond mezelf al een slechte vriendin

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heeej moet klingeltje vandaag niet naar gyn?

Deel Deze Pagina