leuk debs dat opgenomen hartje.. hebbben het hier ook geprobeerd, maar lukte me niet. administrateer ze Juud
veel plezier met de admin Juud hihi. jammer Lims....lukte het niet omdat je de kleine niet vinden kon of lukte het opnemen niet? trouwens GOEIEMORGEN IEDEREEN!
PINK BUS ON DEMAND Preggers 12-04-2009 female81 (beeb 1) ♀ 24-04-2009 Juud (beeb 2) ♀ 28-04-2009 Remmie (beeb 1) ? 10-05-2009 Yinte (beeb 3) ? 31-05-2009 Spiffy (beeb 2) ♀ 31-05-2009 Pixie (beeb 1) 08-06-2009 Limmeke (beeb 3) ? 13-06-2009 Debs (beeb 1) 23-06-2009 NRG50 (beeb 1) 24-06-2009 Jolan25 (beeb 1) 30-06-2009 lautje1979 (beeb 1) 20-07-2009 smallville (beeb 2) 20-07-2009 pippa (beeb 4) 04-08-2009 jeanine (beeb 1) 08-08-2009 alice (beeb 2) NOD 11 december: Natjes 22 december: Bowen (beeb 1) 28 december: Giegel (ronde 11, beeb 3) 30 december: Alexia 31 december: Elke1976 (ronde 8, beeb 2, 1 vlindertje) 6 januari: Milla Rose (ronde 14, beeb 1) 7 januari: Veronika 8 januari: MilkHd (ronde 12, beeb 1) 9 januari: Plien (ronde 9, beeb 1) 11 januari: Zuurtje (beeb 3) 13 januari: Klingel (ronde 11, beeb 1) ? januari: Naiobi (ronde 4 na vmk, beeb 1) 20 januari: JedidJah (ronde ?, beeb 1) 24 januari: Tischa82 (beeb 1) 26 januari: Cin1979 (ronde 5, beeb 1) ?? Gaby (ronde ?, beeb 1) 6 MMM Afspraken 23 december: Alice 1e echo 24 december: Yinte 20 wk echo ~ Small echo ~ klingel gyn 2 januari: Pixie vk 5 januari: Debs vk ~ Remmar vk ~ Plienneling ha 7 januari: Cin gyn ~ Pixie 20 wk echo 14 januari: Lautje gyn echo ~ Pippa vk 15 januari: Lim 20 wk echo 19 januari: Gaby operatie eileiders 21 januari: Debs 20 wk echo (15u15) 9 maandenbeurs * Juud * Gaby * jeanine (wipt langs) * Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) * Remmar! * Pixie * Jedidjah * Lautje1979 * Nrg50 (+ mama-nrg50) * Debsje (+daaf) * Naiobi (wipt iig even langs) * MilkHd (zie Naiobi) Neem alles over en gebruik onderstaande IMG voor het plaatje. [img ]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/1244008944_755edd8415.jpg[ /img]
het opnemen lukt niet. weet niet wat ik verkeerd doe en nu ga jij me dat als slimme vrouw even uitleggen hehehehe
ha ha ha, Debsje mag Limmetje uitleggen Moet hier opruimen, bleeeeh Overbodig zeker om tezeggen dat ik geen zin heb!
hahaha....zal het proberen. hebbie een windows comp? zo ja...dan klik op start dan op alle programma's dan bureau-accessiores entertainment dan op geluidsrecorder. doe je opneem kabeltje in de comp pluggen (NIET in ingang hooftelefoon) en als je dat ding aan zet en je klopt er tegen dan moet je dat groene lijntje zien bewegen...zodra je kleine gevonden heb druk je op record ( ronde stipje) je kan hem gewoon laten uitlopen stopt vanzelf na ongeveer 30 seconde dan kun je hem opslaan onder bestand. hopelijk goed uitgelegd zo hihihi
zeer overbodig Lig in deuk, we zijn nu al weken aan het proberen om ziggo te verhuizen van locatie A naar B.. inmiddels 10 foontjes verder.. wat wazige dingen thuis ontvangen, maar verder niets.. ja, opzegbrief dat ik geen TV meer heb ivm verhuizing. Sturen ze me naar Weert om modem op te halen.. ff voor zekerheid gebeld naar Weert, is helemaal niet mogelijk wat ze bij Ziggo zeggen. Ik weet ineens weer wrom ik geen Ziggo meer had hier
kijk.. tot daar was ik al gekomen, alleen blijft groene lijntje flatline. en ja, zat in de goeie ingang van mijn pctje
ook dat hartje bovenop ingedrukt gehad? weet niet of dat moet hoor. geen idee hoe het anders moet...jolan had dit zelfde ookal...snap er geen reet van waarom lukte het bij ons dan wel zo en bij jullie niet.
ben nu op sites aan het kijken voor werk, maar het is niet leuk... iedereen vraag ervaring. Ik heb nergens ervaring in... Ja in jongerenwerk en met het bloggen en met fora, maar niet met andere dingen... Sipdiddle
hahahaha debs.. je bent gewoon graadje slimmer dan ons zal zo nog keer poging doen JD: dat ervaringprobleem loop ik al jaren tegenaan.. overal ervaring in, maar nooit in de functies waarop ik solliciteerde. we zullen doorgaaaaaan
nee hoor ben geen graad slimmer hahaha heb het ook moeten vragen bij de junimama's hihih...alleen lukte het bij ons gelijk ga ff douche meiden!
Ziggo.... ook hier al problemen mee gehad @ JD, schiet niet op heh, als ze overal ervaring voor willen hebben. Gewoon op solliciteren en zeggen dat je een snelle leerling bent.... @ Debs, echt wel slim durf geen angelsound, veel te bang dat ik hem niet vind (zusje heeft er een)
dacht ik ook hoor dat ik daar bang voor was...maar heb me gewoon ingesteld dat ik het ook niet vinden kan maar dat dat niks hoef te betekenen...kleine verstopt zich ook wel eens......en tot nu toe is het geloof ik twee keer voorgekomen dat ik hem niet vinden kon nu ben ik echt ff foetsie hoor
hmmm, heb nog 1.5 om in iede geval beneden schhon te maken voordat Smallman thuis komt om te lunchen.... ga zo echt beginnen net Nespresso cups besteld voor mijn vader, die krijgt als cadeautje onder de kerstboom (omdat ie had geholpen met verhuizen enzo) een Nespresso. Net dus even de cups besteld, kan je niet gewoon in winkel halen.
vind hartje geregeld niet smallie. beeb heeft dan ook genoeg buik om rond te zwemmen hehehe. en placenta ligt er nog voor.. dus nog lastiger om iets op te vangen als die erachter zit. we hebben gisteren beeb ook even van buiten gevoeld.. voel hem altijd aan zelfde kant.. links.. en gisteren voelde ik hoe het aan die kant harder werd.. en weg was het weer..