kheb geen idee.. misschien zoeken naar dat ene huisje dat betaalbaar is maar waarvan de waarde hoger is dan vraagprijs.. en dan je schuld meefinancieren in de hypotheek?
@naiobi: echt balen van je huis... Moet eerlijk zeggen dat ik bij dat soort dingen nooit heb stilgestaan bij de koop van ons uit. Je gaat er eigenlijk vanuit dat je op quitte of winst verkoopt. Maar blijkt dat het dus lang niet altijd zo is. Is het niet een optie om nog een paar makelaars langs te laten komen om het te taxeren? Had hier trouwens droom vanacht.. Ik had sex met hub. Hij kwam bijna klaar en toen trok ie zijn L*l uit mij om vervolgens al het kostbare sperma op het hoeslaken te laten stromen. Er kwam geen eind aan wat eruit kwam en ik was megakwaad. Zat net rond ei en al dat kostbare zaad liet ie op hoeslaken uitlopen... grrrrrrrrrr Les van deze nacht: niet zo gefrustreerd ermee bezig zijn en niet alleen sex voor het zaad... O
Hmmm, helaas ook geen tips Naiobi. Zie je, de bus is vanochtend 1 grote depri-wolk. Ik ga zo naar mijn werk, misschien dat ik daar een goede vibe vandaan haal... Allemaal opgeschoten 16- en 17-jarigen die een workshop minidisco krijgen, hahaha! Gelukkig doen mijn collega's de workshop, want ik hang nog steeds helft van de tijd boven de pot... Ga vandaag ook wel kraslot kopen. Als ik wat win, dan hoor je het Naiobi. Heb zelf ook wat nodig, maar je gaat delen in de winst hoor. Wil vandaag weldoener zijn. Misschien voel ik me daar beter van...
Wat een droom natjes! En inderdaad misschien wel teken dat je er veel mee bezig bent. Maar ja, dat hou je niet zo maar tegen natuurlijk. Knuff voor iedereen! Eerste weldoen-daad
lol natjes, wat een droom! was je niet pissig vanmorgen toen je wakker werd? de keren nl dat ik dromen onthou en die dan niet zo gunstig uitvallen voor mannetje.. kunnen nog wel eens in zijn nadeel werken.. dan word ik wakker maar slaap nog half en dan zie ik dingen nog zooooo voor me, dat ik echt pissed kan reageren wahhahaha maar idd, die les is niet verkeerd.. sex heb je omdat het lekker is en heerlijk intiem en spannend en opwindend, en dat er een beebje uit kan ontstaan is mooi meegenomen!
@Juud Nou win dan wel mooi prijsje @Limmeke we hebben een huurhuis gezien die verkocht wordt, maar weten niet of we daarvoor nog op tijd zijn.. Dit huurhuis heeft een ketel in 2005 gekregen en de gevel wordt nog gerenoveerd.
Kwam nog even teruglezen: nee nog niet in de auto Maar mijn oog viel op je onderschrift Lim en wilde je even feliciteren met een prachtige trouwdatum! En nu echt weg, denk ik...
@natjes hmmmm was je niet stiekem pissed omdat hij je hoeslaken ook nog eens mega vervuilde ? En als het zoveel was had je het nog op kunnen strijken @limmeke ik moet dan ook eerst effe flink ademhalen en nadenken voordat ik iets zeg
nou ik was eigenlijk erg verbaasd over mijn droom. haha Helemaal omdat het zo megaveel was wat eruit kwam lopen! En hubs heeft mazzel limmeke dat ie dan al weg is als ik wakker wordt hij zat om kwart voor vier al in de vrachtwagen... haha. Hij heeft er dus niks van gemerkt @naiobi: getverdemme hahaha beetje opstrijken vanaf het hoeslaken.. hihi Ben blij dat we een relax ronde hebben... kan me echt niet tot klussen zetten.. haha hubs ook niet dus dat scheelt
prima...beetje moe en pijn in me benen en rug...zal blij zijn als al dat ge (huis) klus achter de rug is...werken en klussen daarnaast tot uurtje of 12 in de avond gaat toch wel opbreken hoor...maar goed het wordt wel mooi Wat een dromen heb jij trouwens zeg hahaha..hebie ut niet opgelepelt en met een spuitje alsnog naar binnen gewerkt
hey debs hehehe.. krijg je mooi gesteven lakens met al dat zaad.. van die lakens die je moet breken als je ze weer op bed legt whahahhaa tnx Juudje.. vind datum zelf ook erg mooi dat pendelen werkt bij mij niet! krijg nl heel andere dingen uit hahahaha... jij: zou volgens mijn pendel voorlopig nog niet zwanger worden smalletje: die zou nu zwanger zijn Klingel: ook, alleen de uitkomst bleef onduidelijk ik: zou ook nu zwanger zijn en toen ik vroeg of ik zwanger was van, 1,2,3,4,5 bleef die rondjes draaien lol.. dus ik verklaar bij deze mijn pendel is ongeschikt en uitermate onbetrouwbaar!
dat mag ik hopen idd ..voorlopig nog niet zwanger ikke Booeeehoooeeee *snik* snik* * gaat zielig in hoekje zitten snikken met dekentje over der hoofdje getroken* wil helemaal nie zo lang meer wachten
Goeiemorgen! Hier de vrolijkheid Juud Milla is weer een en al zon vandaag! *schijnt wat warme vrolijke straaltjes over de bus* En dan straks Klingel nog er achter aan met het nieuws dat ze zwanger is.... Komt helemaal goed vandaag hoor! X
drom debs.. ikke en pendelen.. zooo onbetrouwbaar... gooi het gewoon op het touwtje.. gele touwtjes pendelen slecht!
haha die limmeke... hihihi Als je mijn zou pendelen MOET er oktober uitkomen. Dus is wel mooie test of ie klopt of niet Inmiddels al 3 pendels oktober. Tweeling en een jongetje en 1 blanco. DUs je kan het checken hahaha @milla: goedemorgen shunshine!
nou opnieuw gependeld natjes: zwanger in okt van 2ling en zwangerschap verloopt goed. debs: ehm.. in elk geval werd je voor je 30ste zwanger. en bij mij gaf die het zelfde aan als net, alleen heb ik niet meer gevraagd hoe groot mijn worp werd.