Joehoe! Ik heb vakantie! Vanaf morgen ga ik jullie weer helemaal volgen! Nu in bad en bed met dekbed over mijn hoofd...
Dank je kling! Morgen psych dus vanavond zenuwen maar wel vakantie dus vanaf nu hoef ik niet meer naar mijn werk als ik niet meer wil...ziek is ziek (zeg het heel makkelijk maar voel me daar heel schuldig over maar ja ikke eerst dan baby dan man dan pas werk) Hoe is het bij jou?
spannend morgen, de psych! ik hoop dat je een goeie hebt! en dat je alles durft te vertellen dat je dwars zit! hier alles goed, lekker vrij en lui. pas goed op jezelf he! *gaat even huisvrouwen*
wat moet ik me voorstellen bij.. ff huisvrouwen? goed alice.. dat je hartje hebt gezien hmpf.. rest alweer kwijt
@immelda: gewoon, wasje doen droger doen opruimen kattebakken... dat soort spul! je weet wel, daar waar jij een kabouter voor wilt hebben
oo datte.... kan me er vaag nog iets van herinneren ja wilde opname van hartje van beeb toevoegen, maar bestand is zooo groot
ik had een staphorster dame maar dat werkte letterlijk niet. nu dus maar weer zelf, ondanks mijn nummer 1 op ememem, hoewel we wel veel hulp krijgen van schoonouders!
hahaha die van ons komt al 8 jaar bij ons en komt 3 uur in de week, hoef alleen nog maar boodschappen, koken, was en strijk zelf te doen. Man doet nog een keer stofzuigen en de kattebak. De rest doet zij...
Bowen toch ongi? Je had al vermoeden he. Toch weer jammer Jed balen hoor. Baggy alleen met schone vingertjes aan naveltje komen hoor! Milla leuk die WII. k moet ook verlengen. Bij welke provider zit je? klingeling succes bij woody hoor! zuurtje wat zielig van vogeltje, gelukkig is vrouwtje niet depri geworden cin gefeli! eindelijk die platen. alice gefeli met mooie echo. kwil ook huiskaboutervrouwtje Nog een vraagje: heeft iemand link van e-bay testjes voor me?
Alsjeblieft link naar de ebay testen http://cgi.ebay.nl/PRIVATE-100-OVULATIO ... m153.l1262 het is je gelukt het hartje op te nemen Lims Toppie meis
Tischa82 ik heb me piecing eruit gehaalt en ik laat hem eruit na 11 jaar en die link die ik heb geeft ie aan dat ie niet meer geldig is